Hier net zo hoor, zolang ze nog in de mc past, blijft ze dr mooi in. De wagen moest wel, dat paste niet meer. En inderdaad, ze huilt ook wel eens als ze in mc gaat, maar dat zie ik niet als teken dat ze er dus uit moet, dan blijf je bezig. Maar ieder zn eigen manier hoor.
Pfoe..... ben echt plaatsvervangend zenuwachtig.... Onze zeer goede vrienden zijn op dit moment bezig papa en mama te worden middels een KS... Ik vind het superspannend! En zit continu mn gsm te checken op een smsje.
Ze moesten er al om half 8 zijn en zouden rond half 10 onder t mes gaan, vind t eigenlijk nu wel te lang duren Ze kreeg een KS omdat die kleine keurig met zn puntbillen naar beneden was ingedaald.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een btje aangevallen voel waarop bepaalde mensen reageren over de maxi cosi en het feit dat Vangelis al in fase 1 zit. Jammer.
oeh kan me voorstellen dat de zenuwen nu dan dus al wel door je lijf gieren.. wist ze het geslacht al? Of is dat ook nog een verassing?
wij zijn ook van plan om zo lang mogelijk met de mc te doen hoor. Maar ik ben vast aan het snuffelen. Als ik weet wat ik wil kan ik de aanbiedingen een beetje in de gaten houden. Qua buggy: de kinderwagen was gewoon te onhandig voor ons en het wiel viel er steeds af. ze hebben onderdelen opgestuurd maar die zijn er nóg niet. Dus hebben we een goede buggy gekocht waar hij goed in kan zitten.
? ? ? ? ? wattan? Gaan we toch niet weer he... Is toch onze mening? En jij bepaald toch zelf wat je doet?
Wow goed hoor! Zag laatst ergens een foto van een baby.. dacht eerst dat het Cailan was.. was geloof ik baby vd maand ergens.. zal hier s ff gluren..
Ja, idd.. hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/babie ... 5/Dani.jpg heb jij ook niet een soortgelijke foto van Cailan? Ik bedoel dan meer de gelijkenis qua foto dan he..
Wat bedoel je met gaat we toch niet weer he? Ik vind onderstaande tekst wel heel erg raar overkomen, omdat ik Vangelis in een fase 1 heb gedaan omdat hij huilde had ik volgens onderstaande tekst hem dus maar moeten laten huilen?!
ik bedoel dat "we" teksten verkeerd interpreteren.. zoals al vaker is gezegd.. ieder zijn mening.. en ieder zijn eigen handelswijze.. ik mag toch wel zeggen wat ik er van vind? En als we nu tegenover elkaar zaten had je het vast anders opgevat. Ik ben niet vijandig aangelegd of wat.. En ja, dat mag je wel concluderen uit die opmerking. Ik zou Mika persoonlijk niet in een fase 1 zetten als hij begint te huilen in de MC. Vandaar mijn "vraag" wat doe je als hij over een maand of 2 ook begint te huilen in de fase 1? Of mag ik dat niet vragen? Sorry als ik verkeerd overkom.. zit geen enkele kwade bedoeling achter..
Owkee, dan lees ik het verkeerd. Sorry. Ik merkte gewoon dat Vangelis toe was aan fase 1, en sindsdien gaat het erg goed. Wij hoeven hem natuurlijk ook bijna niet weg te brengen, dus zo vaak zitten wij niet in de auto (ik denk 1a2x per week) en hij zit in fase 1 een stuk comfortabeler. Ik ben gewoon naar de prenetal geweest en heb het geprobeerd en zoals je op het filmpje kan zien zit hij heerlijk en is het naar mijn idee erg veilig.
De reden dat hij huilde in de maxicosie cabrio was omdat hij dubbel zat, het zag er ook erg oncomfortabel uit op het laatst, zijn benen staken uit en een deel van de bovenkant van zijn hoofdje.
en nog met het buurjongetje op de camping van mijn ouders. Hij is van eind juli. Maar jeeeee wat n verschil haha.. Mika heeft echt zo'n klein koppie. Terwijl ze in lengte niet veel verschillen wel een schat overigens. Kereltje huilt dus echt bijna nooit. Nou, moet je Mika hebben haha.. kind schrok iedere keer als hij begon te huilen.. meteen helemaal van slag.. arm kereltje..
Applausje voor Jens. Reese rolt ook nog steeds niet om. Hij zit ook nog in de maxi cosi ook al weegt hij nu denk ik 9,5 kg. En Reese klaagt ook (nog) niet als hij in de Maxi Cosi moet Peetje: beterschap Ik heb me vandaag ziek gemeld op mijn werk. Met heel veel pijn in mijn hart maar ik weet eigenlijk ook wel dat het beter is. De baas reageerde goed en had alle begrip (gelukkig)
Meiden, iedereen doet de dingen nou eenmaal op zijn eigen manier... Ik moet stiekem wel eens lachen, en echt niet verkeerd bedoeld, maar bij de eerste ben je vaak heel erg van de regeltjes en adviezen en ik kan uit eigen ervaring zeggen dat je bij een tweede of derde echt een stuk makkelijker wordt en denkt: jaja 't zal wel... Ik was met Lars ook veel nauwkeuriger, volgde precies de (bij)voedingsadviezen, adviezen vwb autostoeltjes enz. enz. maar ik ben een stuk makkelijker en wijzer geworden Jens zit sinds een week in de Romer king...waarom? Ik sjouwde me werkelijk een breuk aan de maxi cosi, iedere keer auto in auto uit...Jens zat er nog wel lekker in hoor maar ik werd er doodmoe van. De maxi in de auto laten zitten vond ik niet prettig, zo lastig gedoe met die gordels steeds vastmaken enzo...gordels vast laten zitten kan ook niet want dan krijg je je kind er niet fatsoenlijk in...wat een geklooi. Jens is bijna 9 kilo, behoorlijk sterk in zijn nekje, zit bijna los, dus hij kan vind IK in de Romer...ideaal, geen geklooi meer met gordels en gesjouw met maxi cosi's. En zo doet iedereen zijn eigen ding op zijn eigen manier. Ik zal in de ogen van sommigen wel een belabberde moeder zijn, ik voed mijn kind al bij vanaf 4 maanden omdat IK vond dat hij er aan toe was, hij zat al vrij vroeg in de buggy omdat IK het idee had dat hij de reiswieg niet prettig meer vond en hij zit dus al met 6 maanden in een andere autostoel omdat IK dat prettiger vind...en eerlijk gezegd zal het me boeien wat een ander ervan vind. Zullen we ons ook hier gewoon voor ogen houden dat een ieder doet wat ze zelf het beste acht voor haar kind? Dan hoeft ook niemand zich aangevallen te voelen
hier ben ik het mee eens! amen! was ook niet mijn bedoeling om iemand aan te vallen zoals ik al eerder schreef.. ik hou me ook heus niet aan alle regels.. al komt dat misschien wel zo over.. en kan me voorstellen dat we bij een eventuele tweede ook stuk makkelijker zullen zijn. Van iedere ervaring leer je en wordt je wijzer. Dat geld denk ik voor een ieder van ons..