hoi hoi! Ben ondertussen aan het proberen grey's via internet te kijken, maar deze comp is zoooo traag dat hij tussendoor moet laden... En de afleveringen zijn ineens gestopt door de stakingen in amerika op de set.. hebben ze maar tot afl 12 kunnen inkopen.. de rest volgt nog een keer.. lekker dan...
ik heb met kutlaptop verkocht. Die met die hangende v weten jullie nog. Kan niet meer gemaakt worden helaas. Lang verhaal maar koop NOOIT een Toshiba. Die staan dus bekend om hun kapotte toetsenborden. Gwen, ik zag em, maar ben niet ingelogd dus kan niet meer wijzigen van post.
ow daphne, dat is irri idd.. je bedoeld dat ze in NL maar tot afl. 12 hebben kunnen inkopen? Is in Amerika dan al wel verder? Of lopen ze hier wat seizoenen achter of zo?
Ik hou wel van top40. Spaans, ook wel Nederlandstalig ala Nick en Simon en Jeroen vd Boom. Vroeger veel R&B maar nu niet meer. Beetje loverock wat nu erg in is. Divers dus.
en als je dan post ben je toch ingelogd? of logt ie je dan automatisch weer uit iedere keer? bedoel, dan kan je dan toch wijzigen? Maar goed.. t hoeft niet natuurlijk Wij hebben trouwens een Acer laptop nu.. hiervoor hadden we een IBM, maar die harde schijf was gecrasht
Pfoe, ik hou eigenlijk wel van heel veel soorten muziek.... Heb nu op de i-pod in ieder geval de volgende artiesten staan; * Alain Clark (vorige week live gezien !) * Blof * James Blunt * Michael Buble Ik hoorde een tijdje geleden al zoiets over meerdere amerikaanse series die maar gedeeltelijk ingekocht zijn ivm die stakingen...
Seizoen 4 loopt tot aflevering ehm ergens tegen de 20 of net daaroverheen ofzo.. en op het moment kunnen ze de rest nog niet inkopen en programmeren in nederland.. dus voorlopig geen grey's... dus kijk ik maar via fanpop. Heb geen geduld haha...
Wij hebben een laptop van Dell en die bevalt echt super! Ook de service als er iets defect is, is geweldig!
pfoe.. ben me een potje lui.. last van de rode duivels die onderweg zijn vermoed ik. Ben weer zo regelmatig ongesteld als de pest sinds de bevalling. Zo rond de 25e vd maand is het weer feest..
mijn muziekkeuze is ook best divers eigenlijk.. zolang het maar een metal is.. mijn smaak is beetje.. Jamie Lidell, Joss Stone, Alain Clark, Alicia Keys, Mika (goh..), Amy Whinehouse.. beetje jazzy soul zeg maar.. daarnaast ben ik enorme fan van global.. dus afrikaanse drums, salsa, etc.
klopt jen! Helaas Koop ook nooit een Compaq, want deze is ook al meerdere malen terug gegaan naar de fabrikant. Scherm stuk, 2 keer. Knopjes laten los van het toetsenbord. Suppppppper traaaaaaaaaaaag.... En dan hebben we nu een Asus, maar die ligt momenteel ook bij de fabrikant, want hij start niet meer op en er zit een scheur in het kunstof rechts onder de pijltjes naar de buitenkant toe. Compleet doorgescheurd naar buiten toe. En de accu doet het niet lekker, stopt er binnen een half uur mee. Kortom, we hebben niet veel geluk met de laptops
Hmmm dat zijn inderdaad ook SUPER artiesten! En die afrikaanse drums en salsa daar ben ik ook helemaal weg van! Heb ook 2 jaar aan afrikaans dansen gedaan...
maarre.. ik ga lekker bankhangen hier.. puzzelboekje erbij.. krijg het nog druk genoeg de komende dagen.. dus mocht iemand me missen de komende dagen.. I'm busy like shit haha doei en truste!