November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik koop voorlopig geen nieuwe.
    Ik doe het wel op die van Rob zn werk en anders op de vaste pc.

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Gwen; Heel veel succes de komende dagen! Welterusten alvast !

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    heb ik een foto gemist?

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    thanks!

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Keus genoeg dan, toch?!

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    het is iets wat ergens vanaf wordt getrokken denk ik

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    kan niet laten toch te reageren...
    ja, ik denk ook zoiets.. maar dan van een vacuum iets denk ik

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    daarom, alleen staat de pc op zolder en daar is het niet gezellig.
    Ik ga voor de tv hangen met een pot thee.

Heb trouwens de luiers gehaald bij de xl. Ze waren al bijna op

Gwen, tot over een paar dagen!

Jennie, fijn dat je weer lekker meechat!

9. grrr... stopt hij ineens met uploaden van het eerste deel van de aflevering! Grr! kan ik weer helemaal overnieuw beginnen..

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Thanx Maria !

Ennuh, pas geleden zij je het al eens. Wij wonen inderdaad ook niet zo gek ver weg van elkaar....(uurtje rijden denk ik...of misschien nog niet eens...) Van de zomer eens een keer afspreken? (juli, augustus ofzo....juni las ik even een pauzemaandje in met heen en weer rennen...)

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh, dat is zwaar irritant !

12. Ow dames, goed nieuws! De directrice heeft ineens het plaatje rondgekregen van de formatie en....... tatarataaaa! Ik krijg groep 1! Joehoe, klein feestje hiero!

Stomme is alleen dat iedereen het donderdagmiddag al wist en ik het vanmorgen moest horen van mijn duo en mijn directrice komt het doodleuk vertellen om 11:00 terwijl ik bezig ben met de kinderen :S Had echt de neiging om te zeggen dat ik het al wist, maar had verwacht dat ze het wel eerder kwam vertellen dan de rest van de collega's. Iedereen ging er ook vanuit dat ik het al wist, omdat ze dachten dat de directrice mij al wel gebeld had.. Typisch voorbeeld van de communicatie zoals die bij ons loopt op school...

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Meiden, ik ben weg......

Hoor Esmay net ineens keihard brullen en de babyfoon was blijkbaar uitgevallen... :( :confused: Die ligt dus waarschijnlijk al wel even te krijsen, arm kind !

Ga dus even kroelen met haar, flesje maken en daarna ook lekker zelf mijn bedje in...

Welterusten alvast en misschien tot morgen!

14. Gwen, foto van de banner van Muriel ;)

15. Truste Jen!

Bankhangse Maria en Gwen!

En toen was ik weer alleen... :cry: ;)

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goed nieuws Daphne! Fijn dat je nu toch groep 1 krijgt. Hoera! :whistle:

17. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

wij gaan zo naar het CB. Martijn heeft echt helemaal geen interesse in zitten, hij kan het ook niet. Hij laat zich zo snel mogelijk vallen om te kunnen 'kruipen' of om te kunnen rollen. Gisteren heeft hij toch weer een potje groenten gegeten. Hij hoest wel heel erg en is snotterig. Jons is nog steeds ziek thuis.

Daphne: hoe krijg jij een fles van 9.00 voor elkaar? dan ben jij toch al lang begonnen met werken? of geeft het KDV de eerste fles?

Maria: ooh ik bedoel niet dat je te laat bent begonnen, maar vaak hoor je met BV dat vrouwen nog later dan 6 maanden pas beginnen, of veel voorzichtiger (minder) dan de FV'ers. is dat omdat de BV terugloopt dan?

geluid: mischien opentrekken van zo'n benzinepomp sandwich doosje?

Laptop: wij hebben een acer, en nu na 2,5 jaar zit er een scheur in de deksel bij het scharnier :S

18. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Mogge

Ik dacht dat het geluid iets van stof kapot trekken was, maar dat is al 8 keer gegeven ofzo ;)

Daf, fijn dat je nu toch groep 1 krijgt!

Peet, succes bij cb straks! Angelina zit ook niet hoor, en kruipt, rolt, staat of wat dan ook nog niet ;)

Wat bijvoeden betreft, ik denk dat het voor fv-mama's 'logischer' is om door te gaan naar de bijvoeding, omdat ze al langer bezig zijn met flessen maken, schepjes tellen, afmeten etc en dus veel bewuster van hoeveel hun kind binnen krijgt etc. Bij bv-mama's is t meer een beetje 'op goed geluk' als het ware. Daarnaast is t 'officiele' advies nog steeds om pas bij 6maanden iets anders te gaan geven dan melk en zijn bvmama's daar denk ik wat 'strikter' in dan fv-mama's. Denk ik hoor, weet niet of dat zo is natuurlijk :D En ja, de bv kán teruglopen zodra je gaat bijvoeden, omdat het een kwestie is van vraag en aanbod, als er geen melk 'gevraagd' wordt, ís het er ook niet, anders zou je de hele dag met volle borsten lopen en das ni fijn ;) Angelina heeft bijvoorbeeld al heel lang geen nachtvoeding meer, waardoor ik snachts dus ook geen volle borsten meer heb. Snapje?

Ik ga nu Angelina in de maxicosi zetten en dan op naar t babyzwemmen, fijne dag allemaal!

19. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Even over de verloskamer, die in het UMCU zij ook heel lux. Was een bed voor Patrick en eventueel ook voor mijn moeder, keukentje diverse stoelen. En dat was echt niet vanwege de omstandig heden maar dat is altijd zo. Bed was niet echt ideaal het was een gewoon verlos bed maar ik heb er niet veel last van gehad omdat ik liggen toch niet kon verdragen.

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

En dan even over de de pap...
    Mijn schoonzusje en zwager hadden ivm hun werk ook geen tijd om het te voeren met een lepel. Dus hebben ze gewoon het gaatje in de speen iets groter gemaakt en zo de pap gegeven. Is prima gegaan en de overstap op brood is zonder problemen verlopen. Misschien een tip voor jullie. Niet volgens het boekje maar helpt wel.

Deel Deze Pagina