Mag ik je dan iets heel persoonlijks vragen? Hebben jullie er dan geen behoefte aan? Ik heb namelijk een x gelezen dat een vrouw veel behoefte had aan seks, maar haar man steeds niet wou. Toen kwam ze er achter dat hij zich iedere ochtend in de douche bevredigde omdat hij dat "makkelijker"vond. Vond ik best shocking.
Daar ligt het zeker (mede) aan! Ik moet er echt gewoon NIET aan denken, heb er totaal geen zin in en denk er niet eens aan. Vreselijk vind ik dat. De HA zegt dat ik het echt toch gewoon nog even rust moet gunnen en niet moet gaan panieken. Het komt vanzelf wel weer terug (ooit...). Maar daardoor is er een enorm stuk intimiteit weg, wat funest is voor een relatie natuurlijk.
Tja, dat soort verhalen is idd wel heel erg. Wij praten er gelukkig nog wel een beetje over, maar ook weer niet te veel, want dan kill je het laatste restje spontaniteit ook nog eens
Zondagavond voor het eerst weer echt. En gisteren weer. Niet geheel pijnloos wel met een kuub glijmiddel. Het schuurt wel een beetje maar daarna is het wel fijn. Ik heb overigens ook niet echt veel zin. Eerlijk gezegd. En als R. zichzelf in de douche af wil trekken, dan moet hij dat zelf weten. Ik snap ook wel dat hij soms op springen staat. Heb liever dat hij dát doet, dan dat hij het bij een ander gaat zoeken.
Zeg maar tegen Frederik dat ik kijk en dat ik fan ben van hem. En mocht hij ooit weg gaan bij zn vrouw, dan laat ik R. ook wel achter en gaan we samen in Spanje wonen in een mooie villa.
Wel fijn, Maria, dat die eerste stappen zijn gezet, geweldig! Ik hoop dat ik er gauw weer lol aan zal gaan beleven, want het moet geen echt issue gaan worden Natuurlijk. Ik ben er namelijk gelukkig wel van overtuigd dat het op een gegeven moment een kwestie van doen is en dan even verstand op nul. Alleen zo kun je er weer voorzichtig in stappen.
Ja tuurlijk, dat liever dan buiten de deur. Maar in dat verhaal had de vrouw juist veel behoefte, maar haar man vond het teveel gedoe. Muriel, ik kan me totaal niet voorstellen hoe jij je voelt. Komt het denk je door het zwanger zijn? Of iets anders? Het lijkt me, als je geen intimiteit meer heb, alsof het een broer en zus relatie word. Doet W. ook geen moeite om meer voor elkaar te krijgen?
Hij had het bijna kunnen lezen , maar gelukkig was ie net weg, hahahaha. Ik vrees dat hij wel hoogbejaard en seniel zal zijn als hij Nienke verlaat... dus nog even geduld....
Bij mij voelt het net als van te voren, ook qua gevoel. Apart is dat Maria, dat jij het nu ook als pijnlijk ervaart. Al is het maar even.
Tja, Melina, het is langzaam zo gegroeid... We waren in het begin van de zwangerschap bang dat het mis zou gaan (door een eerdere miskraam), vervolgens vond Wim t eng worden omdat de baby zo groot werd, daarna was ik niet fit meer en had er totaal geen behoefte aan. En zo kabbelde het beekje steeds verder, waardoor je er allebei steeds minder mee bezig bent. Ontzettend vervelend maar niet echt te voorkomen op dat moment. Alleen nu moet het zo onderhand wel aangepakt gaan worden.
NOu we hebben het al eerder geprobeerd, maar ik had elke keer het gevoel dat het litteken open ging zeg maar. (sorry als het ranzig is) En nu met het glijmiddel ging het soepeler. Maar ik geniet niet meer zoals vroeger. HEt is alsof mn libido weg is sinds de bevalling. kan ook door de hormonen komen ofzo? Komt wel goed Muriel. Na de 1e duurt het vaak lang. Maareh, is hij zo verliefd op zn vrouw? Wacht maar tot hij mij ziet, is hij haar zo vergeten.
Ze zijn dol op elkaar, haha... Echt ontzettend jammer dat je hem niet hebt gezien toen je hier was... hij stelt zich altijd aan iedereen voor... maarja, aan de andere kant was dat wel genant geweest: jij flauwvallen, waar Rob bij was, haha.
Ik ben daar idd ook bang voor Maria, voor dat littekengebeuren down under, voelt echt niet tof. Daarnaast ben ik ook ver-schrik-ke-lijk bang om weer zwanger te raken, dat wil ik ECHT niet. Ook al kan het nauwelijks (spiraaltje), toch is het een onderhuidse angst. En condooms erbij is geen optie: dat zijn dan echte lustkillers, die we er niet bij kunnen hebben.
Nee hoor, ik val niet flauw. Ik zou me dan netjes gedragen en stiekem mn telefoonnummer in zn jaszak schuiven
Wim gaat binnenkort misschien eens met hem golfen, ik zal hem wel even luchtigjes over jou laten praten (spaanse schone.... bla bla bla... romantisch zachte G.... bla bla bla.... beschikbaar als jij dat bent... bla bla bla....)
Hihi! Maareh, wat belangrijk is, is dat je dus een kuub glijmiddel koopt en op het moment zelf ontspannen bent. En wellih zelf het heft in handen neemt. Dus jij regelt het penetreren zeg maar. Ik voel me net maria van die rubriek van vroeger.
Hahahaahaa Maria....... @Murie;'Wel heel vervelend dat het allemaal niet zo lekker tussen jullie loopt, maar wel heel goed dat er nog over gepraat wordt! Anders kom je nergens....Sterkte ermee, maar jullie komen er wel! Net een heel potje fruit naar binnen gekregen bij mevrouwtje..., maar op de een of andere manier raakt ze (ook van) fruit zo verzadigd dat ze dus een flesvoeding overslaat als het ware... Aangezien ze nog maar potjes van 125 gram krijgt denk ik niet dat ik al een voeding kan gaan laten vallen, toch?! Vanmorgen heeft ze 150 cc papfles gehad, om half 1 heeft ze maar 130 cc melk op en dan net een potje fruit...