Muriel, als je denkt dat een spiraal niet 100% veilig is, waarom heb je daar dan voor gekozen? Ik bedoel, was het niet makkelijk om dan de pil te slikken oid?
Fruit mag sowieso geen fles vervangen, alleen groente. Als ze fruit zo goed eet, waarom geef je dan geen grote potjes?
Ik, Vangelis, doet mee met baby van de maand bij zwangerenmeer. Stemmen jullie wel op ons! Vanaf 1 juni dan hé
Weet ik, maar zij weigert de fles gewoon na een fruithap; zelfs na 1,5 uur nog.... Dus ja, het mag geen voeding vervangen, maar wat dan, geen fruit meer geven... Grote potjes is nog teveel voor haar, krijgt ze niet op...en die stukjes die erin zitten vind ze echt horror ! Heb het toevallig afgelopen weekend geprobeerd, maar dus geen succes... Heb net eerst de fles gegeven en een uur later een fruithap en dat ging regelijk goed. Althans 130 cc van de fles en daarna dus een heel potje fruit.. Ach, zal wel loslopen, maar moet er duidelijk nog mijn en haar weg in zien te vinden.
Klopt inderdaad, en ze is ook al een paar dagen niet online op de msn... Ik zal haar eens even sms'en....
In onze potjes voor 6 maanden van olvarit zitten geen stukjes, die zijn hetzelfde als de 4 maanden potjes.' Hoeveel drinkt Esmay nu per dag? Vangelis komt denk ik op de 600cc pap. Misschien een idee voor Esmay om alleen pap te geven? En dan wat extra fruit en groente?
Hey da's vreemd wij hebben ook de olvarit potjes en ik had er van het weekend echt een met stukjes....zal eens goed kijken als ik ze de volgende keer ga kopen.. Ga het eens proberen met pap, moet ik alleen wel haar ontlasting goed in de gaten houden, want die is nu al erg dik.... Hoeveel melk en hoeveel scheppen nutrix gebruik jij nu voor Vangelis? en hij krijgt potjes van 200 gram voor zowel groente als fruit?
Oh god meiden wat ben ik blij met jullie berichtjes. Ik heb er al zo vaak over willen beginnen maar het is toch echt wel heel prive. Hier sinds juni 2006 is het een totale ramp. Tijdens mijn zwangerschap was het gevoel echt helemaal weg. Patrick had er alle rust mee maar led wel dit heeft dus ook plaats gevonden op onze huwelijksnacht en reis en dat vond ik verschrikkelijk en hij ook maar ik kon het gewoon niet. Na mijn bevallling een keer MOETEN doen en wat krijg je dan dan ben je weer zwanger. Weer was het gevoel weg. En nu en ik moet zeggen dat het langzaam weg gaat ben ik al de dood voor seks. Ik weet dat we de pil slikken en soms doen we het met die klote dingen dubbel veilig maar wat Muriel ook al schrijft het lijkt wel of mijn libido verdwenen is. Aan Patrick zitten vind ik wel fijn een beetje pesten en zo. Maar het bed in wel op een of andere manier niet.... Best schokkend om dit te typen maar nu weten jullie ook dat jullie niet de enige zijn die met die probleem kampen.
Lieve meiden, Ik lees wel mee, maar heb even de puf niet om te reageren, het gaat hier nog steeds niet erg lekker...en Arnoud zit inmiddels ook "ziekjes" thuis...ben blij als we morgen de uitslag van de ha hebben! Dikke knuffel!
He jasses, Linda, jij ook al zo daarmee in de knoop Rottig is dat he? Maar wat je zegt, soms is het haast 'fijn' te weten dat je niet de enige bent Kop op ermee, jullie ook xx
Owww Arme Debby EN Arnoud Dat is natuurlijk helemaal niet leuk, dat jullie je allebei niet goed voelen Ben benieuwd naar de uitslag van de HA, wat heeft hij allemaal laten onderzoeken? Sterkte en beterschap xx
Vangelis krijgt appelpap wat ik alleen aanmaak met water of granenpap idem of pyamapapje waar ik helemaal niks mee doe. Je hebt volgens mij wel met stukjes, maar dat was geloof ik voor 8maanden?!
Hoi allemaal, ff vlug tussendoor: We hebben net de echo gehad en voor zover is alles ok. Het is een soort van cyste in zijn hoofd maar als dat alleen het afwijkende is, is er volgens de arts weinig aan de hand. Het moet wel weg zijn met 28 weken dus dan krijgen we nog een echo om dat te controleren. Ze heeft alles nog eens goed nagekeken en verder is er niks afwijkends gevonden dus volgens haar hoefden we ons geen zorgen te maken. En het is nog steeds een jongetje 8)
GOED nieuws Linda & Remco! Gelukkig maar, en fijn om te horen. Nu alleen dus nog over 5 weken voor de zekerheid nogmaals controle. Wel goed hoor, dat ze daar zo precies in zijn. En ook heel fijn dat die echoscopiste zo duidelijk aan jullie heeft aangegeven dat jullie je niet ongerust hoeven te maken! Hihi, en hij heeft dus besloten om een jongetje te zijn en te blijven
hoi hoi hier even uitgebreid over het CB, nou hij groeit goed, mooi gemiddeld. volgens de arts was hij weer erg voor in de ontwikkeling, eigenlijk erg vroeg met kruipen etc. Ik mag hem 3 flessen geven waarvan 2x 150/5 omdat hij de grote flessen niet leegmaakt. staan mag hij spelenderwijs. Ik moest vast nu het huis 'kindproof' gaan maken omdat hij waarschijnlijk snel echt zal kruipen. ik vertelde dat hij de laatste tijd niet echt groente wil eten ineens, ze zei gewoon aanbieden op de normale tijd. en wil hij niet dan niet. Maria: ik denk dat ze wel een lange tijd in maat 4 zitten hoor, martijn zit nu al '3 pakken' lang in maat 4. Ilse: wat leuk dat babyzwemmen! Nog even een vraagje, begin je op 6 maanden dan meteen met de 6 maanden potjes of eerst met de 4 maanden potjes? Ik sta in de wacht voor babyzwemmen, de lijst is 4 maanden. Muriel: zijn toch mooie maatjes? 65 is toch niet extreem klein wel? en i know the feeling, hier zitten we ook veel op elkaar te vitten omdat we moe zijn. spiraaltje is echt prefectly safe hoor, dit is nu mijn 2e spiraaltje en altijd goed gegaan sex: hier is de zin ook wel wat afgenomen na de bevalling, maar niet geheel weg. ik heb makkelijk praten misschien want ik heb totaal geen last van de hechting. Jen: ik geef 200gr fruit om 10.00 en dan pas om 13.00 weer een fles. dus pas 3 uur later. pap zorgt wel weer voor hardere keutels en dat is volgens het CB hier niet zo goed. Blondie: goed nieuws!
Peet, ik ben nu gewoon met de 4maanden potjes begonnen, omdat dat tenslotte het 1e hapje is. Alleen gaf ik 'm pas met 5.5 maand Bewust omdat dat allemaal énkele smaken zijn ipv mixen en je daardoor dus makkelijker kan nagaan waar het aan ligt, als ze ergens op zou reageren. Qua hoeveelheid zit ze nu al op een heel 4maanden potje, dus binnenkort maken we alsnog de stap naar de 6maanden potjes. De score tot nu toe: Groente: Sperziebonen, worteltjes, bloemkool, bruine bonen met appeltjes Fruit: peer, banaan Jij zult t wel druk hebben met Martijn joh, wat een ondernemend mannetje. Ben benieuwd hoe snel ie inderdaad gaat kruipen. Oja, ik schreef geloof ik gisteren nog dat Angelina nog geen enkele poging doet om te rollen...vanmiddag lag ze ineens op dr buik op t speelkleed! Maar elke keer als ik keek, weigerde ze te rollen, de stiekemerd! Dus heb ik de camera op statief gezet en gewoon laten filmen en tadaa..daar ging ze weer Geweldig, ik zat helemaal te glunderen
Blondie, goed nieuws van de echo. Nu duimen dat de cyste met 28weken helemaal weg is en dan kun je helemaal verder genieten! Hoe voel jij je nu, heb je je helemaal ziek gemeld of alleen een keertje?
Hey Linda da's goed nieuws! Wel fijn dat ze zo oplettend zijn en jullie goed gerustgesteld hebben! Heb vanmiddag net na mijn bericht daarover Dees een sms gestuurd, maar nog geen enkele reactie... Hopenlijk is ze gewoon zo druk dat ze geen tijd heeft om te reageren.........