Ja, Ryan heeft onderin 2 tandjes, d.w.z. de ene is verder dan de andere. Als hij lacht, zien we ze nog niet, alleen als hij zijn mond heel ver open heeft en lacht
We hebben ze eergisteren gepoetst. Om twee redenen, 1 om hem te laten wennen aan de tandenborstel en 2 omdat het ook wel lekker schijnt te zijn om het tandvlees een beetje te masseren. Ik had verwacht dat hij de tandenborstel zou proberen te pakken, maar hij liet het allemaal toe.
ik heb ook gehoord dat je ze al vrij snel moet gaan poetsen met kindertandpasta. ooh 20.00 geweest ik ga eve een flesje geven
Haha is goed! En...je moet wel vrij snel beginnen met tandenpoetsen om ze er aan te laten wennen, maar eerst met water. En 1x per dag is meer dan genoeg, omdat je anders het glazuur eraf borstelt zeg maar.
Niet om iemand aan te vallen, maar hier geeft Arnoud altijd de fles als hij thuis is en het bijv. avond is. In het weekend doen we het vaak om en om of Arnoud (omdat ik door de weeks meer de kans heb zeg maar). Ben ik zo verwend of doen jullie mannen dit ook?
Peet, je hebt me absoluut niet beledigd hoor, ik hoop niet dat ík je die indruk gaf. Ik probeerde het juist 'luchtig' te schrijven, maar blijkbaar mislukt Ik vind het gewoon een beetje rare redenatie van dat cb dat je met de 6maanden potjes zou moeten beginnen, als de 4maanden specifiek '1e hapje' zijn ivm de gescheiden smaken enzo. Verder maakt het mij niet uit of iemand mijn manier, jouw manier of wiens manier dan ook juist of onjuist vindt Snappie zo?
Debby, hier doet Willem wel de avondluier en het omkleden naar pyjama enzo, das een beetje zijn avondritueel. De voeding doe ik uiteraard zelf (hoewel ik soms best m'n borsten zou willen afschroeven om bij hem om te doen hoor hihi)
Hier hetzelfde, Debby. Plus dat de maandag voortaan papa dag is. Meestal ben ik dan wel thuis, maar mijn man zorgt die dag dan voor Nynke.
Misschien stomme vraag, maar hoe doe je dat? Ik bedoel niet het poetsen zelf, dat snap ik nog wel hihi. Maar hoe hou je Ryan vast? Doen jullie t samen ofzo? Of zet je hem in een stoeltje of of of.... Hier zijn er nu ook 2 tandjes door, nog niet helemaal maar wel een flink end, dus wil ook gaan beginnen met poetsen.
Wij hebben hier ook de maandag papadag. Dan ben ik ook thuis, maar Arnoud verzorgt Ryan eigenlijk altijd op maandag de hele dag.
Dat is helemaal geen stomme vraag hoor! Ik schroef zijn tandjes er gewoon uit, net als jij je borsten eraf schroeft . Nee grapje hoor, wij doen het inderdaad samen. De één houdt Ryan vast en de ander poetst zeg maar. En dan heel even hoor, en alleen met water. Het schijnt best goed te zijn om daar vroeg mee te beginnen...
Ja, ik kan voortaan op maandag (papa dag) en woensdag (kdv) werken. Dit was echt nodig want ik trok het niet meer om het thuiswerken te combineren met de zorg voor Nynke (en het huishouden). Ik ben de laatste weken sowieso veel aan het nadenken hoe ik het anders wil (en dan bedoel ik met name op werkgebied). Ik wil zo veel en ik wil het ook allemaal zo goed doen. Ik ben 'ooit' begonnen aan een proefschrift en dat heb ik nog steeds niet voltooid. Dit wil ik nu weer gaan oppakken en afronden. Op de maandagen en woensdagen is daar nu de ruimte voor.
pffffff ik snap mijn kind niet. hij heeft vandaag gehad: 7.00 170cc 9.30 200gr fruit 13.00 200cc 15.00 1/4 liga 17.30 80gr groenten en 70cc fles en nu om 20.15 heeft hij wel 25cc op! hij valt steeds in slaap. ik snap er niks van, hij eet maar heel weinig per dag. die arts zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat hij het zelf wel regelt en dat hij zichzelf echt niet laat verhongeren, maar ik maak me toch zorgen
Kijk, dat is super! En fijn dat je man ook mee kon werken hieraan! En dat allemaal willen en alles ook goed willen doen, dat komt me bekend voor...ik ben bang dat ik mede daardoor nu thuis zit en niets kan . Dus denk wel om jezelf!
Fijn Debby, dat geeft jou op zo'n dag ook wat rust. Er is dan de mogelijkheid om even weg te gaan, iets voor jezelf te gaan doen (al is het maar naar de kapper gaan ofzo) of juist thuis te blijven. Succes morgen met de uitslagen. Ben je er zenuwachtig voor?