Wij geven de laatste fles tussen 19.00- 20.00 HIj slaapt dan tot 6.30- 7.30 Mijn tandarts zei dat 1x per dag de borstel twee of drie keer over de tandjes halen met een heel klein stipje tandpasta nu nog voldoende was omdat ze niet echt suikers/ zuur eten. het was meer om te wennen zei ze. Hij mocht de volgende controle ook wel mee Overigens vind ik die tandpasta wel mierzoet zeg. Hoezo zoetekauw in de hand werken? Ik geef geen liga omdat ik die te zoet vind om vervolgens s;avonds mierzoete tandpasta in zijn mond te stoppen. beetje krom. Is er geen "normale" tandpasta voor die kleintjes (Ik bedoel dus met een minder zoete smaak.)
Ik ben vooral bang dat er niets gevonden is en dat het tussen mijn oren zit zeg maar...dat is mijn grootste angst eigenlijk. Ik zou het beestje graag een naampje willen geven...
Tja...dan is het helemaal lastig natuurlijk, want dat zou de reden kunnen zijn dat hij niet zoveel drinkt. Omdat hij gewoon nog geen honger heeft. Als het cb zegt dat je je niet druk moet maken, zou ik dat zeker niet doen.
hier doet jons 's avonds de flessen en een groot deel van het weekend ook. hier hebben we geen papa dag jons werkt fulltime en ook vaak in het buitenland, ik werk nog 5 weken 0,9
serafijntje; lukt het thuiswerken nu een beetje debby: zou ik martijn moeten laten liggen tot hij vanzelf wakker wordt? hij moet na 17.30 gewoon nog 1 fles maar misschien wordt hij pas 's anchts wakker en dan zit ik er mee.
Vervelend Peetje, ik kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt. Maar ik denk dat Martijn zichzelf echt niet zomaar verhongert, ik denk dat het belangrijker is dat hij voldoende vocht binnen krijgt, zeker met warm weer (morgen!). Gelukkig eet hij wel voldoende fruit. Daar zit veel vocht in. Is het anders misschien een idee om eens een andere speen en/of fles te gebruiken?
7.00 170cc 9.30 200gr fruit 13.00 200cc 15.00 1/4 liga 17.30 80gr groenten en 70cc fles 20.15 uur 25 cc Dat was het toch? Even denken hoor....
schema: 6.00 180/6 10.00 200gr fruit 13.00 180/6 15.00-16.00 liga 17.30 groenten + 90/3 avondfles 22.00 (altijd wakker maken)
ja ik heb de avond fles nu om 20.15 gedaan ipv 22.00 maar om 22.00 moet ik hem ook wakker maken. met avondfles om 22.00 wordt hij soms evengoed om 4.00 wakker
Als je nu eens probeert om de fles van 13.00 uur iets eerder te geven, bijv. 12.00 uur (die fles drinkt hij altijd wel leeg en dan heeft schijnbaar ook echt wel trek). En dan ipv die Liga een fles rond 15.00 uur. Dan om 18.00 uur groenten en dan rond 19.00 uur de laatste fles?
Nog niet. Nynke gaat pas morgen voor het eerst een volledige dag naar het kdv. En dan begin ik eerst met 'achterstallige' zaken, zoals administratie enzo, voordat ik echt de rust heb voor grotere klussen zoals mijn proefschrift. Oh, of vertoon ik nu weer uitstel gedrag? Daar ben ik namelijk erg goed in.
Administratie is ook belangrijk, en belangrijke zaken eerst! En morgen gewoon de administratie afronden, dan kan je je dan op je proefschrift storten . Waar gaat het over? En ik neem aan dat je gaat promoveren dan? We zitten met een half oog naar SBS6 te kijken (House), komt Gerard Joling ineens tussendoor met het nieuws dat de finale van Holland's Got Talent morgen is. Nou vraag ik je....