November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    maar da kom ik weer op 4 flessen, en hij maakt er 3 niet eens leeg. dilemma. of ipv groenten + 90/3 alleen groenten en dan om 19.00 een 180/6

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    serafijntje; om verder te gaan moet je eerts orde op zaken stellen anders heb je geen rust. administratie is echt zo'n klusje om eens lekker te structureren.

ik keek net naar ugly betty maar das niet mijn ding

3. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    hmmm weet ik eigelijk niet, komt door mijn tandarts denk ik. Maar omdat ik zo tegen die zoete tandpasta ben poets ik eigenlijk nog niet tot ik een goede tandpasta heb gevonden.
    Maar met water kan natuurlijk ook.

(tandpasta tips blijven welkom)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dan zou ik dat doen. En dan is de fles van 19.00 uur de laatste. Hij moet er ook aan wennen natuurlijk dathij daarna geen fles meer krijgt. Ryan sliep ineens ook door, wij moesten hem ook altijd wakker maken voor de laatste fles. En toen we daarmee gestopt waren, sliep hij ineens door!

Ryan krijgt nog 4 flessen, ik denk dat wij ook moeten overstappen op 3....

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou het tot die tijd met water poetsen en niet met tandpasta. Maar ik blijf wel even meelezen, want ik ben ook niet zo van de zoete tandpaste etc....

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoe kom ik er dan bij dat je meteen moet poetsen met fluoride tandpasta? ff googlen

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hmm wij hebben ook tandpasta klaar liggen, dat is ons dan weer wel verteld op t cb... maar heb t nog niet gedaan dus weet niet of t zoet is ;)

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    als ik zo rondkijk moet je toch met tandpasta doen hoor deb, denk niet dat het kwaad kan als je het nog niet doet, maar zo wat ik lees moet je vanaf het eerste tandje met fluoridetandpasta poetsen

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh...ik zal het nichtje van Arnoud eens vragen. Zij is mondhygieniste. Even navragen...

10. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Even fotootje tussendoor, Vangelis en Angelina vorige week:

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Debby, wees niet bang dat het "tussen jouw oren" zit. Je bent pas moeder geworden, er is zoveel veranderd in jullie leven. Het is meer dan logisch dat sommige dingen die eerder 'vanzelf' gingen nu wat moeizamer gaan. En het is meer dan logisch dat je nu moe bent, en misschien wel over-vermoeid. Het is soms moeilijk te accepteren, zeker voor iemand die de dingen graag allemaal zo goed wil doen. ;) En als je "het beestje graag een naam zou willen geven", wat denk je dan van: moederschap?! :) Begrijp me niet verkeerd, het is echt niet zo dat ik hiermee bedoel dat er niets aan de hand is met je, maar ik wil vooral zeggen dat je niet bang moet zijn als morgen blijkt dat er niets uit de testen is gekomen. Ook al kunnen ze 'lichamelijk' niets vinden: jij voelt je zo en dat is reden genoeg om aan de bel te trekken.

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    wat schattig! wat een poppetjes zo samen

13. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    (Slechte kwaliteit foto ivm belichting)
    Angelina met d'r eerste sperzieboon ;)

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hee ilse, zo en profil is ze echt sprekend jij!

15. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Debs: welke klachten heb je nog meer naast oververmoeid? als ik vragen mag

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een leuke foto's Ilse!

En Peetje, moest wel even lachten om jouw foto uploaden op Photobucket ;).

En Serafijntje: thanks voor je toelichting. Het is inderdaad waar, ik voel me oververmoeid en moet aan de bel trekken. Maarh et blijft voor mij heel moeilijk om "nee" te zeggen tegen mijn werk, waar ze mij heeel hard nodig hebben zeg maar. En dan niet aan te kunnen tonen dat het echt niet gaat.

17. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Nog eentje om het af te leren, deze vind ik zo schattig, die handjes!

(Nynke, Angelina en Vincent overigens)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De oververmoeidheid is het ergste, verder heel emotioneel (maar dat wijt ik weer aan het feit dat ik alles wil en niets kan). Soms hoofdpijnen, soms agressief.

19. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hahah Peet, tja ze moeten natuurlijk wel strict zijn in zo'n beleid, ze weten nooit wie wel of niet foute bedoelingen heeft. Maar ik kan me voorstellen dat je even gek zat te kijken toen je die melding kreeg ;)

20. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Debby, ff extra knuf voor jou, klinkt mij allemaal heel erg (te) bekend in de oren.
    ((((((((((((knufff))))))))))))

Deel Deze Pagina