Oh dr wordt er eentje onrustig hier dus ik ga mn borsten weer even aanschroeven en op de bank zitten met m'n meisje, laatste voeding voor vandaag.
Ohw, wat een leuke foto's komen hier weer voorbij. Wat een prachtig gezicht zo, Angelina met die sperzieboon. Lekker (eigen)wijs koppie! En die van Vangelis en Angelina is ook al zo leuk: ze kijken elkaar zo nieuwsgierig aan. En de derde foto kende ik natuurlijk al, het blijft een erg schattig gezicht zo met die handjes.
ik denk eerlijk gezegd toch dat het een hormonale kwestie is of een post. nat. depressie. ik had er 1. ik was moe moe en nog eens moe. soms stond ik echt tegen martijn te schreeuwen als hij maar bleef huilen. ik had weinig geduld, gevoel altijd op mijn tenen te lopen. ik heb het in mindere mate nog steeds, ik slik nu geen anti depres. omdat we evt over een paar maanden voor de 2e gaan proberen
Ik had alleen gisteren even dat ik me heeel schuldig voelde...ik was Ryan groenten aan het geven en hij ging steeds opzij hangen in z'n wipper. Toen heb ik hem opgepakt (was best een beetje boos ) en in z'n kinderstoel gezet. Nog steeds ging het niet lekker en toen wa sik het wel even zat...schrok er zelf wel van. Verder vond ik het vanochtend verschrikkelijk dat ik Arnoud moest vragen of hij Ryan even de fles wilde geven. Ik kon het niet opbrengen...
ik was martijn af en toe ook zo beu. dan blijft hij huilen, en dan haalde mk hem (soms wat te ruw) uit bed en dan zei ik : nou je hebt je zin hoor als je niet wlt slapen dan ga maar in de box. en dan legde ik hem daar neer en dan liet ik hem gewoon liggen. Jons zei dan soms peet doe normaal die kleine kan er niks aan doen maar ik kon er gewoon niet meer tegen, alles was teveel. toen ik een depressie had kon ik uren en uren in bed liggen, hele dagen soms zo moe was ik. te moe om iets te gaan of willen doen
Dat laatste herken ik wel...te moe om iets te gaan doen.... OMG....bedenk me net dat ik nu niet zo moe ben, en dat Ryan nu bij opa en oma is...dat zou toch niet met elkaar te maken hebben?
Yep, het is de bedoeling dat ik ga promoveren. In verband met het feit dat ik hier liever anoniem wil blijven (voor buitenstaanders, niet voor jullie), ga ik hier nu niet in op het onderwerp. Want ik heb diverse publicaties op mijn naam staan en ik wil niet dat er een link wordt gelegd tussen mijn werk en 'serafijntje van het zwangerschapsforum'. Maar je kent mijn echte naam... type die maar eens in google. Voor zover ik weet, heb ik geen naamgenoot dus alle hits die je krijgt slaan op mij.
Nou...dat ik dus niet voor Ryan kan zorgen of zo, dat ik daar moe van word of zo... Alhoewel, dan zou ik toch juist wel gaan werken?!
Oh meiden, ik heb nog zoveel te reageren maar ik moet nu echt gaan uitloggen. Ik hoop later op de avond weer even online te zijn, anders morgen. Fijne avond allemaal!
deb: als ik de hele dag gewerkt heb vind ik martijn vervelender als dat ik hem de hele dag zie haha. weetje je bent nu ook al 6 maanden met hem samen, dag en nacht. soms heb je even wat ademruimte nodig. stel dat je dag en ancht voor 6 maanden met iemand anders zat dan zou je ook even gek worden. nu gaat het allemaal wat beter met ryan en hij kan meer, je hebt nu even rust nodig. dit is ook de tijd waarop de meeste stellen even een weekendje weg gaan zonder kleine
Ik zal het eens aan Arnoud voorstellen om lekker samen een weekendje weg te gaan . Nee zonder gekheid...ik ben wel benieuwd wat er morgen uitkomt, of er uberhaupt iets uitkomt. Een ding weet ik zeker en dat is dat het zo niet meer gaat...
en je hebt natuurlijk kei veel zorgen en stress gehad in het begin met zijn reflux enzo, toen kon je niet intsorten want toen had hij je zo hard nodig. nu 'kun' je instorten
jons wordt altijd ziek in de vakanties, dan heeft hij tijd en komt alles er uit, zelfde idee denk ik. ik duim voor je meid, het is klote, wat het ook precies is, het is gewoon kut!