November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik bedoel ook niet actief als in sporten en veel doen enzo, maar meer 'erbij blijven', je niet verstoppen en gaan hybernaten..euh, hoe zeg je dat in t nederlands...euh...winterslaap gaan houden. Niet wegvluchten in je rotgevoel, maar zorgen dat je er bij blijft. Bijvoorbeeld je niet terug trekken van je sociale contacten omdat je (vindt dat je) niet gezellig bent, maar juist afspreken en gewoon lekker op die mensen leunen. En niet in je uppie op de bank gaan hangen met een zak chips, maar bel een vriendin en ga met mooi weer op een bankje in t park zitten. Snapje wat ik bedoel? Niet wegduiken, want van duiken raak je alleen maar dieper (letterlijk en figuurlijk)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
  3. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Mooi he! Is in euro's ongeveer 2.5 ton! En zit dan zo'n 5000 m2 grond bij, zwembadje, 300m2 woonoppervlak... waar vindt je dat in NL nog, niet voor dat geld ;)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, ik snap wat je bedoelt Ilse! Maar helaas laat mijn lichaam het nu dus niet toe, geestelijk wil ik wel, maar lichamelijk lukt het niet. Dus daarom denk ik ook niet aan een depressie.

5. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    jons is er, ik ga afsluiten.

groetjes!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Doei Peet, fijne avond!

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    :) :) :) :) :) :) :)

Moet je wel geduld hebben hoor, want voor een huis van 2.5 ton moet je toch zo'n beetje 85.000 euro cash aanbetalen (hypotheek is geen 100%). En tja, we hebben best wat spaargeld, maar zoveel nou ook weer niet hoor :D

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Fijne avond Peet

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sjemig ouderwets gezellig kletsen, maar ik kan het niet bijhouden :)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, wij hebben wel geduld hoor! Canada schijnt een heel mooi land te zijn, dus....

En geduld is een schone zaak ;)

11. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Kleine stapjes deb, je hoeft niet gelijk allerlei dingen te doen, je mag best op de bank zitten als jij daar behoefte aan hebt. Het voornaamste is dat je nu ff lief voor jezelf bent en als dat voor jou betekent dat je toegeeft aan je vermoeidheid, is dat goed. Heb jij t nodig om de gordijnen dicht te trekken en in bed te kruipen, doe dat dan. Neem desnoods Ryan lekker bij je in bed, zet een sappige film op en kruip samen onder de wol. Wees lief voor jezelf en luister naar je lichaam.

En af en toe een verwendagje doet wonderen hoor, Sanadome is ons geweldig goed bevallen :)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, Nijmegen was ook super! Maar eerst een paar kilo afvallen, want de laatste tijd vliegt er meer aan dan af :(....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar wil niet vervelend zijn Dees, maar wij gaan nog even lekker wandelen (Arnoud en ik). Ryan is tenslotte bij opa en oma, dus wij hebben nu de kans!

Fijne avond iedereen, bedankt voor jullie luisterende oren en lieve woorden!

14. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wandelze. Ik kruip bij mn mannetje op de bank, wijffie ligt al lekker te slapen dus nu ff quality time samen :)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    even denken hoor wat er allemaal voorbij is gekomen (horen jullie het al kraken?)

Voeding,
    Quinn zit nog steeds op de 4 flessen 210cc+7 voeding. en hij krijgt nu in de ochtend en in de avond pap gewoon met de fles.

Quinn eet makkelijk 200g fruit weg en soms dan gewoon nog kwaad worden dat het op is ook.
    Groente, werkelijk een ramp, bij de eerste hap is het moord en brand!
    Maar ik blijf het gewoon iedere avond aanbieden, hij zal er er toch aan moeten geloven.

Onze laatste fles verschild met de tijden, we laten Quinn nog steeds op verzoek komen.
    Meestal komt hij in de ochtend zo bij 7uur en tegen 10uur zijn fruit en tussen 13 en 14 uur pas zijn 2de fles. Als ik hem op mijn verzoek geef, drinkt hij ook niet en gaat hij spugen. Dus de ene keer is zijn laatste fles om 20uur en de andere keer om 22uur pas. Ik denk altijd maar zo, ik eet ook wannneer ik pas honder heb en hij ook.

Uhhhhhh wat is verder nog voorbij gekomen :( ik weet het nou al niet meer.
    Ohwja papa dingen doen, Piet doet als ik moet werken in de ochtend de fles anders red ik het gewoon niet om de dingen te doen die ik moet doen.
    In de avond doe ik dan de laatste fles. Verder als ik overdag thuis ben geweest doet Piet de laatste fles en verschonen enzo.
    We hebben niet echt vaste dagen, ook omdat ik wisselend werk. Maar Piet vind het heerlijk om lekker alleen te zijn met Quinn, mannen onder elkaar noemt hij dat hihi

Doffe klap mn kop is alweer leeg

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw trouwens erg leuke en vooral liefe foto's zeg!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    he ja wat is dat nou, ben ik er gaat iedereen weg :(

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey....en toen was het stil...

Heb ik eindelijk Esmay op bed liggen en even tijd om te forummen, iedereen weg.... :cry:

Goh, jullie verhalen over postnatale depressie klinken mij toch ook wel heeel erg bekend in de oren. Dat is exact hoe ik me de afgelopen weken (of zelfs maanden) constant heb gevoeld....

Kon ook echt niets meer hebben van Esmay, mijn geduld was totaal op!
    Zou ik dan toch...

Moet eerlijk zeggen dat het wel door mijn kop heeft gespeeld, maar nuchter als ik ben heb ik het weer naar de achtergrond geprobeerd te schuiven....Echter bij ieder wissewasje zit ik te janken en stiekem ben ik helemaal gesloopt, maar ik blijf gewoon doorgaan...

Nou, kijk het even aan. Het gaat nu wel weer goed, moet alleen een beetje proberen bij te slapen... ;)

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow.. wat is hier gebeurd? gezellig aan de klets als vanouds haha..
    ik ga mijn oogjes van binnen bekijken, en dan morgen (hopelijk) eindelijk tekenen voor mijn nieuwe huisje... dus ik zal niet tot weinig online zijn de komende week. Tot snel allemaal! truste...

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    JAAAAAAAAAA goedemorgen

ik sta op het punt om martijntje weg te gaan brengen naar mijn schoonouders, en dan door naar het werk. Martijn werd om 4.45 wakker en we hebben hem toen de fles gegeven. maar echt wakker was hij niet, we hadden het misschien nog kunnen sussen tot 6.30. hij lag op zijn buik en had zijn muziekding aangetrapt.

nu ligt hij nog te pitten, dus ik ga hem even snel aankleden en een klein flesje geven zodat hij weer op schema raakt.

Deel Deze Pagina