November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    28 - Gwen - sleuteloverdracht nieuwe huis
    28 - Serafijntje - Nynke eerste (volledige) dag kdv

Gwen klopt die datum nog? zo ja dan veel plezier straks!

Serafijntje succes met Nynke's eerste dagje op het KDV

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

Gwennie >> HEEL VEEL PLEZIER met de sleuteloverdracht van jullie nieuwe stekkie!

Heeft je hubbie al goed geoefend in het 'jou over de drempel tillen'?! Want dat hoort er wel bij hoor!

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Enneh... Nynke: veel plezier op je eerste, echte, lange dag op het KDV!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zit hier nu al voor de derde dag met een flink ontstoken oog... naast dat het er NIET uitziet... is het vooral superirritant.

Weet niet wat erger is: jeuk of pijn... ik heb het er allebei zitten, aarrgghh...

HA belt zometeen erover en dan kan ik vanmiddag een kuurtje halen bij de apotheek.

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Enneh... ik ben nooit zo van het roepen dat ik iemand mis, omdat iedereen wel eens even de hort op is...

maarre.... waar is Esther? :( Die heb ik volgens mij al veeeeeeel te lang niet meer gezien :( Ze is al meer dan een week niet langsgeweest, zie ik....

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Linda, goed nieuws van de echo. En natuurlijk mazzel dat het nog een jongentje is hihi

hier doet Vangelis hetzelfde.

Haha hier dus andersom, s'avonds doe ik het misschien 1x en overdag doet Chris alles. Dus nee, ik heb ook een supervent wat dat betreft.

@Serafijntje, wat fijn dat je man nu de zorg op zich neemt op maandag en jij je kan consentreren op je werk. Ik denk dat dat voorjezelf ook erg veel rust mee brengt.
    Hoe is het afgelopen met de flesjesstrijd op het kdv?

Heeeeeeeeeej ik zie ineens mijn kindje voorbij komen maakt me dag weer helemaal goed.

En een vakantie naar Canada zie ik ook wel zitten :) :)

Hier vanmorgen Vangelis naar mijn moeder gebracht, wat dus betekend dat ik om 5:30 onder de douche stond en om 6:15 vertrok. Vanavond let papa lekker op en gaat mama rusten.
    Vangelis kwam vanacht ook om 2:00, heb hem maar een fles gegeven om half 3 :confused:
    Ik ben dus een btje moe :oops:

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Jen: daten is goed, heb nu toch tijd zat ;)

Muriel; nog gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn

Peetje: anders kom je een keer hier babyzwemmen, hier kun je altijd terecht.
    Op wo en do en za ochtend
    Vind ik ook wel gezellie en het zwembad is 3 minuten lopen.

Ilse: ik heb me volledig ziek gemeld, werken is helaas echt niet meer te doen (dan help ik heel mijn lichaam naar de klote) (jaja, ik zie het eindelijk in ;) )

Debby: remco geeft hier ook altijd de laatste fles en als we samen vrij zijn dan inderdaad ook om en om.

Wij geven de laatste fles om 21.00 - 21.30, dan doen we omdat Remco anders Reese bijna nooit kan zien.
    Reese krijgt dan de ochtendvoeding om 8.30 - 9.00 (kan mama ook uitslapen haha)

Schattige foto's Ilse

Debby: gewoon ziekmelden als het niet gaat (heb ik ook moeten doen en weet hoe zwaar het is maar het is voor jou het beste) Succes

Ilse: mijn pa heeft zijn huis in Canada te koop staan ;) ;)

Gwen: toi toi toi vandaag

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal! :)

Pffff, ik heb vanmorgen Nynke weggebracht naar het kdv. Voor het eerst een hele dag. Ik heb me maar neergelegd bij het feit dat ze daar niet uit haar eigen flesje drinkt. Gisteravond heb ik het er nog even met mijn man over gehad (laatste poging ;) ), maar hij ziet er het probleem echt niet van in. De flessen en spenen zullen daar wel goed worden gesteriliseerd en als het niet goed zou zijn, zouden ze het ook niet op deze manier doen - aldus zijn nuchtere antwoord. Tja, het is niet de eerste keer dat we een meningsverschil hebben omtrent de verzorging van Nynke. Ik vind dat wel heel jammer, maar ik denk dat dat altijd wel zo zal blijven. Soms geeft hij toe, en soms geef ik toe. Ik heb me er nu maar bij neergelegd, mede door het feit dat andere ouders van het kdv het blijkbaar geen enkel probleem vinden. Als er klachten over zouden komen, zouden ze het niet op deze manier doen. Bovendien stopt Nynke momenteel werkelijk alles in haar mond (ze knaagt zelfs aan stoelpoten :( ), dus ook gezamenlijk speelgoed dat andere kindjes van het kdv in hun mond hebben gehad. En tja, dan kun je wel zo moeilijk doen om de fles/speen, maar ondertussen zit ze wel met een blokje of knuffelbeer van een ander in haar mond. :rolleyes:

Maargoed, vanmorgen heb ik haar dus weggebracht. Staat daar met grote letters aangeplakt: Let op, hoofdluis geconstateerd! :( Tja, wat doe je dan? Je kunt moeilijk rechtsomkeer maken... Vervolgens wil ik Nynke haar spulletjes in een mandje leggen, blijkt er nog geen mandje voor haar te zijn. :( (Bij het intake gesprek is ons verteld dat ieder kind een eigen mandje heeft met zijn/haar naam erop en bij binnenkomst moet je daar de reservekleertjes enzo inleggen.) Verder hing er een mededeling dat het binnenkort opa & oma dag is, zie uitnodiging in de postvakjes. Maar... geen postvakje voor Nynke te bekennen. :( Even nagevraagd, nee, dat waren ze vergeten, en nee, de uitnodigingen waren ook op maar ik kon de opa's en oma's wel mondeling opgeven. :rolleyes: Op zich niet zo gek natuurlijk, het is tenslotte Nynkes eerste dag, maar ik vind het wel slordig. Het geeft nou niet bepaald een welkom gevoel. En toen zag ik een moeder afscheid nemen van haar kindje, ze begon te huilen. En jahoor, toen begon het bij mij ook te 'kriebelen'. Ik hield het geukkig nog even droog, maar toen ik het kdv uitliep, rolde de eerste traan al over mijn wang. :cry:

Vanaf vandaag gaat ze dus iedere woensdag een hele dag naar het kdv. Toch wel gek hoor, vooral omdat ik nu dus gewoon thuis zit. Zo meteen maar eens wat orde in de chaos gaan scheppen en wat dingen op een rijtje gaan zetten m.b.t. werk. Ik was eigenlijk van plan om eerst een uurtje te gaan sporten, maar ik voel me helemaal niet lekker (keelpijn en hoesten) dus ik doe het maar even rustig aan. Ik moet zaterdag natuurlijk wel fit zijn, hihi. ;)

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Over zaterdag gesproken... ik kreeg net (definitief) te horen dat mijn man zaterdag voor 9 dagen naar de VS vertrekt. :( Ik wist wel dat het eraan zat te komen, maar nu kwam dus de bevestiging. Eerlijk gezegd, zie ik er best wel tegenop. Ik vind 9 dagen behoorlijk lang, zeker omdat ik hier geen familie in de buurt heb. Ik ga zo maar eens kijken of ik wat leuke afspraken kan maken voor volgende week...

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Serafijntje, pfoe 9 dagen is inderdaad lang. Koffie staat hier klaar voor je als je zin hebt.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Blondie, hoe gaat het nu met je? Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke stap voor je is geweest om je volledig ziek te melden. Maar je hebt groot gelijk hoor, je moet goed luisteren naar jouw lichaam. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet. Hoe moeilijk dat ook te accepteren is. :( Fijn dat de echo goed was. En leuk dat jullie Franske weer hebben mogen bewonderen natuurlijk. Hopelijk blijkt over 5 weken dat de cyste weg is. Lief dat je aanbiedt dat ik volgende week een kop koffie kan komen drinken, maar ik vrees dat de reistijd te lang is om 'even' met Nynke op de koffie te komen. :rolleyes: Jammer dat we niet allemaal bij elkaar in de buurt wonen. ;)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: had een heel verhaal getypt, alles weg....ik begin weer opnieuw :(

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Melina, dat was dus een korte nacht voor jou. :cry: Gelukkig dat Chris vanavond de zorg voor Vangelis op zich neemt, zodat jij lekker kunt uitrusten. Kun je een beetje wakker blijven op jouw werk? ;)

14. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw, wat frustrerend is dat, Debby. Heb je de uitslag van jouw onderzoeken al? Succes met (opnieuw) typen. Ik wacht vol spanning op jouw berichtje. ;)

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Gwen, je zult het waarschijnlijk niet meer lezen, maar ik wil je alsnog veel succes én plezier wensen met het tekenen en met de verhuizing. Na alle tegenslagen kan het vanaf nu alleen nog maar meevallen! ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanochtend bij de ha geweest. Er waren niet echt afwijkingen in mijn bloed. Ze kon alleen zien dat ik enige tijd terug Pfeiffer heb gehad, maar er dus mee ben doorgelopen :(. Ik moet nu maar gewoon even rustig aan doen en niet teveel slapen, want dat is ook niet goed. Dus proberen weer een dagritme op te pakken. En ik wil eigenlijk volgende week weer proberen langzaam het werk op te bouwen. We zullen het zien. Het werk baalde er natuurlijk wel van...maar ja, ik ook :cry:

Gwen: joehoeeee, vandaag de sleutel van jullie nieuwe huis! Geniet ervan meis!!

Serafijntje: succes met Nynke's echte "wendag" op het kdv! Oh lees net het ontvangst, wat belachelijk zeg dat niets klaarstond. Bah, dan voel je je ook niet echt welkom...en haha, ik heb ook gehuild hoor nadat ik Ryan voor het eerst had weggebracht ;). En bah, je man voor 9 dagen weg! Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet! misschien een rare vraag, maar ga je zaterdag wel mee?

Jennie: is het niet een idee om zekerheidshalve even naar de ha te gaan? Je moet jezelf niet voorbij rennen...dat doe ik wel ;).

Petra: wat vervelend dat Martijn vannacht (of vanochtend vroeg eigenlijk)weer kwam. Ik hoop dathij snel ook lekker door gaat slapen tot 6.30 uur.

Muriel: wat irritant zo'n ontstoken oog! Hopelijk knapt het straks snel weer op!

Melina: oh wat vroeg op is dat dan! Hopelijk kan je vanavond heerlijk uitrusten en kan je er morgen weer helemaal tegenaan!

Blondie: heel vervelend dat je je ook hebt moeten ziekmelden, maar wel verstandig! En hopelijk gaat het bij mij minder lang duren dan bij jou ;).

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***EVEN ZEUREN HOOR...***

Ik voel me zoooo schuldig dat ik nu niet kan/mag werken. Het liefste zou ik gewoon aan het werk gaan, maar dat betekent dat ik mijn lichaam geloof ik ga tegenwerken. Pff....

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Gisteren las ik hier weer dat sommigen/ velen van jullie een bonnenboekje hebben gekregen. Hoe komen jullie daaraan? Ik heb een dergelijk bonnenboekje nog nooit gekregen. Hebben jullie je bijvoorbeeld via een internetsite opgegeven? Ik krijg wel via e-mail de nieuwsbrief van pampers. Als iemand niets met deze bonnen doet, zou ik ze dan mogen hebben? Ik heb hier nog een kortingsbon liggen voor 20% korting op babykleding van H&M, dus misschien kunnen we ruilen?

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik aan dat bonnenboekje kom. Het is van 'Lekker in het leven'. Misschien kan je even google'n?

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij wordt dat bonnenboekje verspreid in de 'minder bedeelde wijken' van Nederland, zodat mensen ook eens 'merkproducten' gaan kopen. Zo had ik t iig begrepen.

Deel Deze Pagina