November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Euh, ik weet niet hoor....maar volgens mij is er nog niet 1 kindje dat kruipt...Esmay in ieder geval ook nog lang niet...

Die snapt nog niet eens hoe ze haar knietjes eronder moet krijgen, kan nog niet zelfstandig zitten en rolt alleen van rug naar buik...

Dus ik denk niet dat Fenna achterloopt hoor meid!

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Hier ook een die niet wil slapen. De laatste dagen veel last van. Hij ligt nu ook in zijn bed te krijssen. Ik heb al van alles geprobeerd meer helaas niets helpt. Nou, dan maar krijssen in zijn bed. Ik word dan altijd zo boos. Tel altijd even tot 10 voordat ik zijn kamertje binnenloop. Tja hij kan er waarschijnlijk ook niets aan doen. Ik snap het alleen niet. Het ging altijd perfect met slapen maar de laatste paar dagen is het hopeloos. Hopelijk is het over 3,5 week wel over want om dat tijdens de vakantie te hebben lijkt me ook geen pretje.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jennie: Jawel Deniz kruipt! Heel voorzichtig met nog veel vallen maar hij komt vooruit.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is maar als ze straks van die broek verlost is gaat het allemaal in een sneltreinvaart.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ****zucht*****

Ik ga maar weer voor de tienmijoenste keer naar Deniz toe.

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh hahaha, lijkt me wel mooi om te zien!

Maar goed, dan is het er 1....
    Komt echt goed straks hoor Daphne....! (is waarschijnlijk niet het antwoord waar je nu op zit te wachten, maar weet ik er eigenlijk niet op te zeggen..)

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh bij jou ook al feest dus Stasia...
    Heb hier ook zo'n draakje in bed liggen!

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja ik word er zo moe van............

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook nog eentje die nog lang niet kruipt, hij heeft vanavond pas voor het eerst terug gerold, vond ik al heel wat.

Dafje ieder kind heeft zijn eige tempo van dingen ontwikkelen, zodra Fenna verlost is van de spreidbroek zal het zeker allemaal snel inhalen hoor

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Stasia wil je voor mij in de agenda zetten dat ik 10 juni naar het CB moet met Esmay. Afspraak om 11.00 uur...

Alvast bedankt !

11. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Angelina rolt nu een beetje, maar dan moet je d'r wel aanmoedigen, een speeltje voor dr neus hangen en dan net te ver weg leggen..dan moet en zal ze 'm pakken en hup...naar d'r buik. Maar terug kan ze niet hoor en zitten of kruipen ook niet.

Wow Muriel, Toronto. Nou ben ik toch wel heel benieuwd of jij wellicht kans gaat zien om een drogist, supermarkt of warenhuis (walmart) ofzo van binnen te gaan zien? Dan heb ik namelijk een klein groot verzoekje voor je :)

Serafijntje, is Amersfoort voor jou wel dichtbij genoeg? ;) Je bent altijd welkom hoor! En ik wil ook komende week wel een dagje weer naar jou toe komen als je dat leuk vindt, zeg maar wanneer.

Bonnen, ook wij hebben ze gehad en wonen in een duurdere wijk van Amersfoort, dus daar ligt t niet aan. Geen idee waarom we ze krijgen, denk dat we inderdaad ergens voor geregistreerd zijn, maar hoe en wat? Geen idee..

Blondie, verstandig dat je nu helemaal ziek gemeld bent. Niet leuk en niet zoals je gewild had, maar wel het beste voor jouw lichaam.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier gaat het trouwens weer ietsjes beter met mn rug, kan weer redelijk normaal lopen. Dus ik kan zaterdag gewoon mee, was zo bang dat ik het moest laten afweten, maar jullie komen dus niet van me af :)

Quinn vanavond met ietsiepietsie hlp terug kunnen rollen, ik zo trots als een pauw natuurlijk en hij maar lachen of uitlachen kan natuurlijk ook.

Morgen de schoolfotograaf ben ze benieuwd he, maar ja duurd nog even voordat we de foto's te zien krijgen

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier trouwens ook de bonnen gehad, komt weer mooi uit, de luiers waren weer bijna op
    Quinn zit nog steeds in maatje 3 trouwens, en daar past hij denk ik voorlopig ook nog wel in

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Yeah ! Supergezellig Dees dat jullie mee kunnen !

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou moe iedereen weer weg

16. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Vincent kruipt ook nog niet, hoor. Beetje draaien van rug naar buik en af en toe weer terug, maar meer nog niet. Hij doet weer andere dingen, denk ik dan maar ;)

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ben er nog.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Deniz weer stil?

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Die is nu uit bed. Ibrahim kwam thuis en heeft hem eruit gehaald. Maar nu gaat hij hem weer erug leggen in de hoop dat hij wel wilt slapen.

20. Nee ben er weer.. GA moet laden voor de enalaatste aflevering en duurt lang...

Enne Martijn en Vangelis kunnen achteruit kruipen, dat telt ook mee.. En ik houdt mezelf ook voor dat het straks heel hard gaat, maar dat is pas met 9,5 maand. (als alles meezit) En anders wordt het pas met 12,5 maand. Dan mag ze van mij direct gaan lopen en het kruipen overslaan :) Nee serieus, sorry dat ik zou zeur hierover, want Fenna heeft de grootste lol ook met dat ding en ik ben de enige die het er moeilijk mee heeft geloof ik, stiekem toch. Maar als ik van moeders op school hoor dat hun kids van 7 maanden het kruipen hebben ontdekt en kunnen zitten enzo,... dan steekt dat toch wel een beetje. Maar goed...

Deel Deze Pagina