Bij mij is het op een gegeven moment echt over. Dan laat ik hem in zijn bed liggen hoe hard hij ook krijst. Het is goed ben gekke henkie niet.
echt waar? ohw dat kan ik dus echt niet Vind huilen niet erg, maar met krijsen kan ik het niet, hij zal zijn reden wel hebben denk ik dan altijd maar
Ja hoor, ik doe de deur van de woonkamer gewoon dicht en ik hoor niets meer. Af en toe even luisteren hoe hij krijst natuurlijk. Dit krijssen is gewoon omdat hij boos is.
hmm.. denk niet dat hij mee wil.. ik heb ons gezin de laatste paar dagen ook een beetje verwaarloosd, we leven langs elkaar heen.. ik heb vergaderingen, Jeroen gaat schilderen bij zijn broer, ik ga aquafitnessen, dan hebben we vrijdag eindelijk weer tijd samen, sinds zondag.... vanaf dat Jeroen 's middags thuiskomt of ik, dan doen we een soort van chagerijnig tegen elkaar en dan klagen we allebei over dat we niet gezellig zijn voor elkaar, maar dan liggen we in bed en lijkt alles weer koek en ei, maar is dat het ook? Volgens mij wordt niet echt uitgesproken wat we denken...
Meiden ik duik eens vroeg me nest in, gister avond ook laat geworden namelijk. Misschien tot morgen anders tot snel. Truste alvast allemaal
Heb echt een driftkikker die dus echt krijst wanneer hij het er niet mee eens is. Als er echt iets aan de hand is krijst hij anders.
ff een berichtje, Gaat momenteel erg wisselvalig, wel wat beter nachtrust gehad van de jongens, alleen Estrella niet aldoor maar ach ze is nog klein. Merk wel dat ik vooral na 2 dagen werken helemaal kapot ben en te moe om wat te kunnen doen. Maandag bloedgeprikt en hopelijk vrijdag de uitslag. Maar zal wel niets uitkomen. Heb ook even geen zin om veel te forumen ben daar gewoon te moe voor en wil de energie die ik dan nog wel hebt aan de kids en manlief besteden. Vanavond zit ik alleen. en morgenavond ook. Tevens voel ik me gewoon schuldig voor het vele klagen en het weinig fut hebben om te reageren, niet uit desintresse hoor want ik lees wel mee. Nog even over zaterdag. Voor 2 personen van ons gezin heb ik als het goed is kortingskaarten via de airmiles, dus nog 1 volledig betalend kaartje. Tevens wil ik op tijd daar zijn, mede vanwege de kinderen, heb meer tijd nodig om de beesten te kunnen bekijken en ze komen al bijna nooit in een dierentuin dus wil ze ook zeker de kans geven, wat voor ons heel gewoon is is voor hun een hele belevenis. Ze zullen 's middags ook zeker doodop zijn en als ik dan pas echt kan gaan kijken is te kort tijd. Dus ik hoop niet op scheven gezichten, maar ik ben er natuurlijk sowieso bij de koffie van 11.00 uur? was het toch en daarna natuurlijk ook. Maar ben er gewoon al wat eerder. Tevens maak ik graag veel foto's, tja hobby dus heb zelf ook langer werk. hahah tja ben niet zo snel meer. Hier is de eerste voeding al tussen 6 en 7 uur. Dus ja aankleden inladen en hupsakee. Meiden wil jullie wel even allemaal een dikke knuff geven!
daphne, las nog even je berichtje over Fenna, (denk niet dat je mijn antwoord echt leuk gaat vinden, misschien ook wel...) maar vergeet niet dat het niets met het spreidbroekje te maken heeft. Je heb helemaal geen garantie dat zij nu ook al zou zijn gaan kruipen of wat dan ook. Ze kan met een heleboel zaken misschien al 'vlot' zijn geweest, maar dat betekend niet automatisch dat ze dat ook snel zal gaan doen. Nee geen aanvallen, maar het verbaasd met een beetje dat je die verwachting van haar hebt. Heb dat nu eens niet en ze zal je vast gaan verbazen, zo leg je de lat voor jezelf en haar veel te hoog. Geniet van wat ze wel kan en kijk daar eens naar, niet naar wat ze niet kan.
Ik lees het niet als een aanval en misschien (nee, waarschijnlijk) heb je ook gewoon gelijk en leg ik de lat te hoog, maar heeft niet iedere moeder van haar kind dat ze denkt van: jeej, ze is lekker vlot, goed hoor, knap van d'r! ? Of ben ik de enige. Ik weet ook dat wat je zegt waar is en dat ze misschien wel helemaal nog niet zou gaan kruipen of uberhaubt haar beentjes onder haar trekken. Maar dat maakt het niet minder frustrerend dat het nu sowieso op zich laat wachten. Nogmaals, je hebt echt helemaal gelijk, maar het voelt alsnog wel k*t...
Hij is dus blijkbaar goed wakker... wel typisch als hij anders al vroeg op bed ligt... iets speciaals gedaan vandaag met hem?
tuurlijk is het klote daphne, maar dat is meer het feit van het te laat ontdekken dat ze dat broekje toch nodig heeft. Hoe meer je kijkt naar wat ze niet kan hoe meer het je opvalt terwijl ze misschien al weer hele andere dingen juist ondanks haar broekje wel kan. Eh nee ik ben dus zeker geen 'streber' juist niet wat mijn kinderen betreft. Ze hebben ieder een eigen karakter en daarbij horende ontwikkeling. Maar dat verandere continue heb zelf ook nooit de behoefte gehad om mijn kinderen met anderen te gaan vergelijken. Ieder kindje doet het anders. Sorry, en dat terwijl ik voor mezelf heel erg perfectonistisch ben en hoge eisen voor mezelf heb. Estrella is nog geen fanatieke roller, zoals de meeste hier, maar ik kan daar ook niet jaloers over zijn, ze zit daar in tegen ontzettend goed en heel lang. Maar (normaal) vertel ik dat hier of ergens anders niet zo snel omdat ik weet dat ik daar andere mama mee onzeker kan maken en dat zij gaan twijfelen over hun kindje waarom die dat niet kan, dus onbewust kan je daar mensen toch mee kwetsen en pijn doen. Nou ja lang verhaal. sorry daarvoor. Ga zo lekker naar mijn bedje. Meiden weltrusten allemaal
Ik snap jullie beiden wel. Daf is bang dat ze toch achter loopt en dat er door dat spreidbroekje vertraging in dr ontwikkeling komt. Das waarschijnlijk ook vooral de frustratie dat ze tóch dat spreidbroekje moest en dat ze daar zo laat bij waren. En tja, je weet nou eenmaal niet hoe ze zou ontwikkelen zonder spreidbroekje, dus als ze iets 'later' doet, kun je 'makkelijker dat broekje de schuld geven', snapje? Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed komt joh. Ik zag laatst op je blog een filmpje van Fenna op dr speelkleed, ze lag en draaide en lag weer anders en draaide weer door etc. Ik zat met open mond te kijken, ze was toen net zo oud als Angelina nu, maar jeminee, dat doet Angelina d'r niet na hoor Ik denk zelf wat meer zoals Tari, zoals gezegd, Angelina doet nog amper wat, het interesseert het gewoon niet geloof ik haha. Ik maak me dr totaal niet druk om hoor, ze gaat t uiteindelijk heus wel doen. Ik ben er zelf ook niet gevoelig voor als ene ander kindje iets snel kan ofzo. M'n nichtje (6 dagen ouder dan Angelina) staat en loopt al een beetje (met wat hulp) en rolt helemaal goed en terug enzo. Tja, leuk voor haar, zegt niets over Angelina. Snapje?
tnx melanie! Je verwoordt het heel netjes en maakt het voor mij een stuk helderder over hoe ik juist zou moeten kijken. En inderdaad ze kan al een heleboel en dat vind ik ook prachtig! Ik zou toch die knop even om moeten zetten om niet te gaan kijken naar wat ze zou moeten gaan ontwikkelen hierna en kijken naar wat ze nu al (heel goed) kan. Tnx again!