November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse, snap het precies, jullie zeggen hetzelfde op een iets andere manier. Ik zou willen dat ik nu de knop om kon zetten... Ga het iig proberen!

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Haha ja ik zie t, ik had dat bericht nog niet gelezen geloof ik.

En hee, die knop nú willen omzetten...ook dat is een beetje streberig hoor, ook dat mag best stapje voor stapje. En het hoéft niet hoor, jij mag t ook gewoon op jouw manier doen, tis tenslotte jouw kindje. Het zou het alleen (misschien) voor jezelf iets makkelijker maken :)

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    jij ook bedankt hoor daphne, ben altijd bang om zoiets te zeggen, bang dat ik iemand kwets.
    Ik weet het hoor het is erg moeilijk, maar door positief te kijken naar dingen wat er wel is, red ik het om al 3 jaar slecht te slapen. Snap je. En die manier van kijken heeft mij heel wat duidelijkheid gegeven.

Dus kom op meis, echt ze doet helemaal niet slecht hoor! Je kleine meid komt er echt wel en dat bewonder je haar voor haar doorzettingsvermogen want dan heeft ze het maar mooi voor elkaar gekregen ondanks haar broekje.

Nu ga ik echt afsluiten, tja moest de hond nog uitlaten.

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :D mooie gezegd Ilse, ook dat hoeft niet meteen hoor, daphne.
    Doe wat voor jullie goed voelt en dan komt het echt goed.

5. ik zei toch dat ik een streber ben :)

Ilse hoe is het trouwens daar bij jullie?

6. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Even heel iets anders...hebben jullie ook al zoveel last van muggen? Ik ben al aardig lek geprikt, die stomme beesten moeten altijd mij hebben. En dan geen kleine bultjes hoor, nee grote plekken ter grootte van een euromunt ofzo:( Errug irritant.

Ik heb bij Angelina nu de klamboe maar dicht gedaan, hoop dat ze bij haar weg blijven. Tenzij er natuurlijk al een mug zit, dan kan die door de klamboe er niet meer uit ;)

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Goed, dankje! Angelina is weer haar vrolijke zelf, lacht ontzettend veel, heeft gisteren voor t eerst naar dr buik gerold en is errug gezellig ;) Een enorm verschil met vorige maand dus, dit vind ik toch wel íetsjes fijner ;)

8. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ga mn bedje opzoeken, we zijn vandaag naar Dordrecht geweest, naar oma, en ik ben keimoe, lange dag gehad.

Welterusten!

9. Goed om te horen zeg! En welterusten ;)

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo hier ligt er eentje eindelijk te slapen, pfffffffffffffff. Hopelijk is dit eenmalig. Ik ben ook al aan het denken geweest maar ik heb toch niets anders gedaan dan normaal. Maar nu ga ik ook mijn bedje in. Van een heerlijk avondje forummen of tv kijken is ook weinig van gekomen. Truste.

11. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    goedemorgen

gisteren om 19.00 laatste fles maar meneer wilde maar 80cc, toen om 21.45 was het totale paniek. hij was compleet overstuur en niet stil te krijgen, leek doodsbang. weer een flesje gegeven 100cc deze keer. Toen om 24.00 weeeeeeeer een flesje 100cc op. en vanmorgen maar 90cc op. pffff er zit geen regelmaat in. Hij at gisteren wel groenten.

reacties komen straks

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het gaat wat beter, gister lekker vroeg naar bed gegaan en dat heeft wel geholpen. Ben alleen toe aan echt een vrij weekend, maar dat kan misschien over 1,5 week :rolleyes:

Ik snap je frustratie volledig, maar er is niks aan te doen. Zolang Fenna er geen last van heeft zou ik me niet zo druk maken om de rest. Ze kan al zoveel!

Vangelis kruipt, heel goed naar achter en nu ook naar voren. Staat heel stevig op ze benen (zo stevig dat hij met zijn loopauto door de kamer raced), dus ik snap de frustratie wel. Het enige wat Vangelis nog niet langer kan is zelfstandig zitten, maar dat word elke dag beter.

Nee ik ben wel heel trots op Vangelis, maar van mij hoeft het eigenlijk niet zo snel. Tuurlijk was ik blij dat we de nachtelijke voedingen niet meer hadden, maar ik ben heel anders naar Vangelis gaan kijken toen, ja ja WIJZE MELANIE een x ergens in een ander topic zei, dat er zoveel van die kleintjes word verwacht, ze komen net pas uit je buik en ze moeten al zoveel. Het word alleen maar erger met voetbalclubjes en trainingen en school etc etc. Ik wil Vangelis graag de mogelijkheid bieden echt kind te zijn (misschien wel omdat ik een periode heb gemist en al vrij vroeg voor mezelf moest zorgen).

Petra, hier ook weer nachtelijke voeding gehad om 3:30uur, pfffff haha maja geen pijl op te trekken qua regelmaat!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

HOERAAAAAAAAAAAAAA! Indigo is er weer! Tjonge, meid, je krijgt het wel verschrikkelijk voor je kiezen, met al die fysieke en emotionele ellende :(

Gelukkig doet Yindi het tussendoor wel prima, dat is in ieder geval wel een enorme opsteker voor je, hoop ik.

Enneh... je MOET mee naar Blijdorp natuurlijk, want ik heb de vorige keer bij Ilse veeeeel te weinig tijd gehad om je echt te leren kennen/spreken, dus ik hoop dat we dat zaterdag alsnog kunnen inhalen! Ik begrijp het als het allemaal een beetje te zwaar zou zijn, maar niet komen omdat je ons al zo lang niet hebt gesproken is een drogredenering ;) !

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Daphne, ik kan me je frustratie goed voorstellen hoor, is heel erg logisch.

Gelukkig verwoordt Melanie mijn gedachten al helemaal perfect... En Ilse ook: Fenna doet het allemaal al zo snel en goed, dus als zij er verder geen last van heeft... dan komt het allemaal hartstikke goed en pikt ze de nieuwe dingen die nu misschien nog niet helemaal lukken gauw genoeg op als ze weer 'bevrijd' is!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig, Petra, Stasia en Melina.... jullie kids zijn even de kluts kwijt qua slaap- en eettijden :( Ik duim dat dit maar van korte duur zal zijn!
    Gek is dat he, dat ze op het ene moment superstrak zijn qua hoe lang ze slapen en dat ze op het andere moment weer even vervallen in hun oude 'baby-patroon' van 's nachts wakker worden en meer huilen enzo...
    Sterkte ermee xx

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    JA! IK OOK! :whistle:

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    eh tja eh dank je melina ( :oops: ) Ik word er verlegen van, hihih

Maar het is wel zo. Ook ik ben een trotste mama juist omdat mijn kindjes zelf hun ritme etc bepalen, waardoor ze lekker kind kunnen en mogen zijn en niets is mooier dan dat te mogen meemaken en zien.

En nee ze mogen hier echt niet alles ( ;) )

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Vertel? Wat heb je nodig?!
    Ik weet niet zeker of ik er tijd voor ga hebben, want ik heb het programma helemaal dichtgetikt. Maar misschien op de luchthaven?

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)
    Maarre... om het voor mezelf een klein beetje af te zwakken.... helaas heb ik de organisatie gedaan, dus ik zal wrschnlk wel onder flinke spanning staan of alles wel goed gaat de hele tijd...

Gelukkig heb ik natuurlijk wel professionele reisbegeleiding ter plaatse, maar toch ben ik steeds het aanspreekpunt van 'wat moeten we aaaaan'... 'waar gaan we naartoeoeoeoeoeoe...', 'wanneer gaan we even zitten/wat drinkennnnnnn'... etc.

Je zult verbaasd staan dat er al-tijd weer mensen bij zitten die altijd wat te klagen hebben, terwijl ze alles CADEAU krijgen! :confused:

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :({|= Dees & Piet >> GEFELICITEERD met jullie 2-JARIG HUWELIJK! :({|=

Vieren jullie nog een feestje vandaag?

Deel Deze Pagina