November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Gwen: hoe was jullie huis? Is Patrick niet met je over de drempel gestruikeld? Was alles nog even leuk en mooi?! Ben benieuwd!

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemorgen,

Heerlijk geslapen. Gelukkig Deniz ook. Vanochtend om 7.45 meldde hij zich dus das gelukkig normaal. Ik snap nog steeds niets van gister. Maar ja we zien wel. Zo ik ga even een broodje eten en daarna wat boodschapjes halen. Laters.

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dees en Piet gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk.

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ben trouwens wel reuze benieuwd wie er zaterdag nou allemaal komen...
    Of misschien kan ik haast beter vragen wie er niet komen?

Met zn hoevelen zullen we zijn?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even een voorzetje: schiet er maar op ;)

Claire?
    Daphne
    Debby
    Dees
    Esther
    Ilse?
    Jennie
    LindaV?
    Melanie
    Muriel
    Petra?
    Rachel?
    Roelie
    Ruby?
    Serafijntje
    Stasia

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik kom niet.

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :( Jammer... Hester mist Vangelis zo vreselijk ;) Ze weet al haast niet meer hoe hij er uit ziet... ;)

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja helaas, ik moet "werken". Zit dan in Den Haag in atlantic hotel voor een modeshow (lees netwerkgelegenheid..)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mogge!

Fijn weer van je te horen, Indigo! Het zit je niet mee, meis :( Heb regelmatig aan je gedacht en hoop echt dat je zaterdag erbij bent.

Ik ben zelf - net als Melanie - al helemaal geen streber. In die zin dat ik mijzelf of mijn kind niet vergelijk met anderen. Wel wil ik graag het beste uit mijzelf halen en wil dat ook stimuleren bij Vincent. Maar laat mij wel leiden door hemzelf; hij geeft aan waar hij klaar voor is en daar haak ik op in. Als je continu met anderen de 'strijd aangaat' (vergelijken) geeft dat volgens mij veel onrust en kan je minder genieten van alles.

Dees, gefeli met je 2 jarig huwelijk! Gaan jullie nog wat romantisch doen?

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Melina, het is 'net' werken, he?! ;)

(als in: het lijkt net op werken....een woordgrapje dat volgens mij alleen overkomt als je het hardop zegt)

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

Esther heeft haar lolbroek aan ;)

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    En mijn grapjas ook

:) :)

13. :) meiden lekker bezig op de 'vroege' morgen

Enne tnx allemaal! Jullie zijn schatten (((((KNUFFEL)))))

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik moest er wel om lachen, maar inderdaad. Vind het alleen niet echt leuk, maar als je niet gaat dan krijg je minder % salarisverhoging. ;)

15. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Mogge

Indigo, fijn weer van je te lezen hier. Knuffffffel

Muriel, remember m'n 'canadese pilletjes' tijdens m'n zwangerschap? Nou die dus :D Niet dat ik zwanger ben hoor, maar heb nog steeds regelmatig last van mn maag en ik ben door mn voorraadje heen. Ik mail je wel ff voor meer details. En als t niet lukt maakt dat ook niet uit hoor, ik vind t al lief als je t wilt proberen.

Wij gaan overigens niet mee naar Blijdorp.

Dees, gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum.

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gefeliciteerd tortelduifjes.

Hier ook geen kruipertje, en het maakt me ook niet zoveel uit. Ik wil dr nog graag babie houden hihi.

Ik heb gisteren op een tandem gezeten.

Nou, ik was dus naar die schminck cursus geweest, en ik was op weg naar huis en ik denk, zul je net zien dat ik een aanrijding krijg.
    Ik had namelijk nog een hond op mn gezicht.
    Sta ik bij het stoplicht, klap, klapt er een of ander vrouwtje achterop. Nou ja, niet hard, meer zo'n tikje als wanneer je aan het parkeren bent en je raakt net de auto voor je.
    Dus ik kijk in de achteruitkijkspiegel, zie die vrouw geschrokken kijken, maar, geen aanstalten maken om ut te stappen. Dus ik denk. Wat mmoet die vrouw niet denken als ik nu uitstap?
    Wat een mongool met schminck op haar gezicht?
    Dus ik ben doorgeredne. Thuis ff gekeken, maar er zat niks

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Plus dat het Rob zn huurauto was. Als he tmijn eigen auto was geweest was ik natuurlijk wel uitgestapt en had ik gewoon gedaan als of de schade die er alop zit, van haar was.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw Maria, ik zie het helemaal voor me... en ik moest dan ook hardop lachen om jouw verhaal. :) :) :) Zo lekker beeldend geschreven, ik zou hetzelfde hebben gedacht als jij. ;)

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen trouwens (kan nog net ;) ), ik ga even een potje thee zetten, bijlezen en reageren...

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Het was op zich wel goed gegaan (zeiden ze), maar ik heb er toch niet helemaal een goed gevoel over. Maar dat ligt misschien ook wel aan mij. Mijn man zegt dat ik niet op alle slakken zout moet leggen. En daar heeft hij ook wel gelijk in. Ik geloof dat ik er nog wat moeite mee heb om de zorg voor Nynke aan een ander over te laten. Ook dat zal wel wennen. ;)

Nog even een vraagje: als jullie je kindjes ophalen op het kdv, zijn ze dan blij om jullie weer te zien of merk je niet echt een reactie? Ik had het idee dat Nynke niet echt een blijk van herkening gaf. Ze lachte wel, maar dat was omdat ik tegen haar begon te praten. Ze lachte ook naar de leidster toen zij begon te praten. :(

Nynkes mentor heet trouwens ook Debby. :)

Deel Deze Pagina