November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dat hadden ze inderdaad niet gevraagd, maar dat had ik wel in Nynkes schriftje geschreven. Ze hebben daar dezelfde spenen als die we thuis gebruiken (Avent). Ik hoop maar dat ze zich eraan gehouden hebben, want dat kun je natuurlijk nooit controleren. En ik vond het te ver gaan om achteraf te vragen of ze wel de juiste speen hebben gebruikt. Ik heb de vorige keer (met de wen ochtend) ook al zo moeilijk lopen doen over het flesjes gedoe en ik wil daar niet bekend staan als lastige moeder. :( Maar ik vind het wel moeilijk hoor. Gisteren waren ze bijvoorbeeld vergeten om Nynke haar fruithapje te geven. Daar kwam ik zelf achter omdat ik op de lijst keek hoeveel ze had gedronken. Bij de andere kindjes zag ik ook yoghurt en fruit achter hun naam staan, maar bij Nynke niet. Toen ik daar naar vroeg, zei ze dat Nynke net haar flesje had gehad toen de andere kindjes fruit kregen. Ik zei dat dat toch geen reden was om Nynke dan maar helemaal geen fruit te geven, het had toch op een later tijdstip gekund. Ze zei toen dat Nynkes hapje nog in de koelkast stond en dat ze het was vergeten. :( Ik las trouwens dat jij zelf voeding mee moet nemen. Dat zit hier allemaal bij de prijs inbegrepen (melk, brood, fruit, yoghurt en andere tussendoortjes als rijstwafeltjes enzo), net als luiers. Van te voren kun je aangeven wat je kindje mag hebben. Maargoed, nu genoeg over het kdv... :rolleyes:

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Esther, leuk dat je weer even wat van je laat horen. Ik kan me voorstellen dat jullie het nu beredruk hebben met de aanstaande verhuizing naar het nieuwe kantoorpand. Succes met al het regelwerk.
    Gezellig dat je er zaterdag bij bent en lief dat je aanbiedt dat ik na het dierentuin bezoek kan blijven 'hangen'. Ik denkt niet dat ik mee zal gaan naar Brielle, maar ik zou het zowieso wel leuk vinden als er nog mama's (en natuurlijk ook papa's en kinderen ;)) blijven hangen om ergens een hapje te eten. Ik neem aan dat er wel meer personen zijn die niet voor etenstijd thuis zullen zijn. :D

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pfff, het regent hier pijpestelen. Dit weer moeten we zaterdag niet hebben! :evil:

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva herkent mij wel als ik thuiskom, denk ik. Ik krijg iig een grote lieve tandenloze glimlach van dr!

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik heb ook nog nooit van die bonnen gezien, maar ik ben 2x verhuisd het laatste jaar dus misschien ligt het daar aan 8)

Indigo: ik heb me afgelopen week ziek moeten melden ivm met mijn bi. Nu is het dus het komende half jaar thuis zitten. Ik doe gewoon rustig aan en hoop dat het niet nog erger gaat worden.

Wat betreft de lat te hoog leggen, dat doe ik juist helemaal niet met Reese. Maar dat komt omdat ik vroeger heel erg gepusht ben door mijn ouders om overal de beste in te moeten zijn. Dat wil ik Reese niet aandoen. Dus hij rolt nog niet om en het maakt me niet zo uit. Als zijn tijd daarvoor is zal hij vanzelf wel omrollen. (en zitten en tandjes krijgen enz. enz. ;) )

Dafje: komt goed hoor met jouw kleine meid, ik ben er van overtuigd dat ze straks een inhaalslag gaat maken.

Muriel: Toronto, wow gaaf zeg. Ik ben daar ook eens geweest (wachten op vervolgvlucht, heb dus 4 uur lang de luchthaven kunnen bestuderen :( )

Dees en Piet gefeliciteerd!

Ik kom zaterdag en neem Remco en Reese mee (en Franske ook ;) )

Ben gisteren voor het eerst naar het zwangerschapszwemmen geweest. Was heel leuk en ik had gelukkig vanmorgen geen extra last van mijn bekken dus ik denk dat ik vaker ga.

6. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Ik heb heel goed nieuws. Ik heb gisteren een contract getekend voor 24u bij een tankstation.
    Mag vanmiddag voor het eerst werken.

Ik heb niks terug gelezen waren 50 pagina's.

Ik kom gauw weer terug om weer lekker mee te kletsen nu kan het tenminste weer. Vorige werk via het uitzendbureau was 40u nou ik heb gezegt nooit meer heb Fayenne vorige week maar 2x gezien om 22u voor de fles.

Ik moet ook echt weer in het ritme komen mijn hele huishouden is nu verslonst dat komt wel weer goed.

Dames tot snel.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Dafje, ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. Natuurlijk weet je ook wel dat ieder kindje een andere ontwikkeling doormaakt, maar het is natuurlijk niet leuk om hier op het forum te lezen dat andere kindjes zich zo vlot ontwikkelen, terwijl Fenna in een spreidbroek zit. Natuurlijk heb je ook al vaak genoeg gehoord dat je niet moet vergelijken, maar onbewust (of bewust) doe je dat toch. En dan kan het forum best confronterend zijn. Het is inderdaad heel sneu en vervelend dat Fenna een spreidbroek aan heeft, maar ook daar weet ze inmiddels al behendig mee om te gaan en dat is hartstikke knap. Die 'achterstand' (tussen komma's, want eigenlijk is er helemaal geen sprake van een achterstand) haalt ze straks weer dubbel en dwars in. En Fenna is een gezonde, lieve en vrolijke meid. Ook daar kun je trots op zijn! :D Ik kijk er naar uit om haar (en jou :D ) zaterdag weer te zien. Jammer trouwens dat Jeroen geen zin heeft om mee te gaan, maar je bent niet de enige die zonder partner komt hoor. Ik kom ook alleen met Nynke. ;)

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, oh, wat gaat de tijd toch weer snel. Ik was begonnen met bijlezen en reageren vanaf pagina 2042 en ik ben nog geen pagina vooruit gekomen. :rolleyes: Toch moet ik nu gaan uitloggen, want het is hier flesjestijd dus ik ga Nyke zo maar eens uit bed halen. Ik probeer vanmiddag wel op de rest te reageren. Misschien moet ik dat dan toch maar eens minder uitgebreid gaan doen... ;)

9. Whaaaa, ik heb Grey's anatomy helemaal afgekeken, tot het einde van het seizoen! Super!

10. Effe een broodje doen en een choco en dan broodjes- en flesjestijd voor Fenna. Laters

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jakkes het ONWEERT hier gewoon...

Lekker is dat op mn vrije dag :rolleyes: Had allemaal lekkere wandelingetjes enzo in gedachten...

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lekker Daphne, GA helemaal afgekeken, vind t altijd zo irritant dat zo;n serie tussentijds stopt....

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ga ook maar eens een broodje bapao oppeuzelen... heb wel trek nadat ik H lekker heb zien smikkelen van haar fruithapje, haha.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeft iemand trouwens nog goede tips om H van haar 'blaffende zeehond-complex' af te helpen? Ze hoest echt verschrikkelijk vannacht en vandaag, zo zielig :(

het is vooral een kriebelhoest, overigens, dus nog erg nutteloos ook...

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    enneh.... wat ik mij ook nog afvroeg: MELINA > hoe is het met Vangeli zijn uitslag afgelopen?

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nou met Vaseline trekt het helemaal weg en we zijn gestopt met zwitsal. Erg goed dus, gelukkig. Zijn nekje onder is nog wel erg rood, maar het trekt wel al weg. Vind het alleen jammer dat het geen wonder creme is van een dag :)

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wij zweren/smeren ook bij de Vaseline. Helpt hier ook goed tegen eczeem.

18. vaseline werkt goed ja. Wij hebben een creme van de ka op vaselinebasis en dat helpt binnen een dag. Top spul!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben vanochtend toch maar weer naar het werk gegaan. Heb tot 12.00 uur gewerkt en morgenochtend weer. Het was net of er een bom was ontploft op mijn bureau :D. Maar wel lekker om weer even bezig te zijn en net even boodschappen gedaan.

Over het vergelijken met andere baby's. Ik doe dat ook maar niet meer, want ieder kind is weer anders. Bij mijn schoonzusje haar zoontje bijv. Hij was altijd zwaarder dan Ryan en ontwikkelt zich ook anders dan Ryan. En nu ineens is Ryan zwaarder (al een tijdje). Dus het zegt allemaal niets...

Esther: joehoee, je bent er weer ;). Wow, spannend, een nieuw kantoor!

Ryan was vannacht ook ineens om 4.00 uur wakker, huilend! Dus maar een flesje gegeven van 120cc en toen ging hij weer slapen.

Dees: gezellig, gelukkig maar dat je ook mee kan! En Piet gaat toch ook mee? En gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk! Feestje :D

Daphne: als je je gezin juist een beetje heb verwaarloosd, is het dan niet heerlijk om even met z'n drietjes naar de Rotterdam te gaan? Juist even eruit en even quality tijd.

Melanie: wat vervelend meis dat het nog steeds niet heel erg lekker gaat bij jullie! Maak je niet druk dat je niet zoveel online bent, we houden je wel op de hoogte van spannende dingen! En hier nog 1 die gek is op fotograferen en dus meer tijd nodig heeft bij de dieren (Arnoud) ;).

Over Blijdorp: zullen we om 11.00 uur afspreken bij restaurant De Lepelaar? Dat is volgens mij ook vlak bij de ingang. En de moeders en vaders die later komen, dat die dan even iemand sms'en? En nog groot nieuws over Blijdorp: er is een kameeltje geboren, geheel onverwachts :).

Indigo: leuk dat je er weer bent!! En maak je niet druk dat je een tijd niet bent geweest, zo te lezen heb je het behoorlijk zwaar voor je kiezen gekregen! DAt is allemaal niet niets meis...en ik hoop je echt zaterdag te ontmoeten, en anders sowieso in juli in Limburg :). En ik heb een lijst met vragen moeten invullen voor een eventuele depressie. En daar kwam uit dat ik een behoorlijk hoge stressfactor heb. Ik probeer er nu aan toe te geven dat ik niet alles kan en niet alles perfectionistisch kan.

Ilse: ook jij al van die mooie woorden voor Daphne! En jammer dat jullie niet meegaan zaterdag! En ik heb geen last van vliegen, als ze iemand prikken, dan pakken ze Arnoud (gelukkig voor mij).

Melina: jammer dat jullie ook niet meegaan. Heb ik je nog steeds niet ontmoet :(.

Maria: hahaha moest wel even lachen om jouw "ongeluk". Was ok wel benieuwd als je wel was uitgestapt, hoe ze had gereageerd, hahaha.

Serafijntje: ik denk dat je ook even moet wennen dat iemand anders inderdaad voor Nynke zorgt. En dat het dan niet allemaal zo gaat als jij het zou doen. Geef het even tijd, het zal vast wel wennen. En zo niet, dan kan je altijd nog voor een andere optie gaan kijken. En als haar mentor ook Debby heet, dan moet het helemaal goed gaan komen :). En Ryan herkent mij volgens mij ook niet echt, hij lacht ook wel, maar als ik hem 's ochtends wegbreng, lacht hij ook tegen de leidster.

En ik vind het een leuk idee om even een hapje te gaan eten na Blijdorp, dus count me in :D. Of eigenlijk "us" :D.

Blondie: moest even 2x jouw berichtje lezen over zwangerschapszwemmen. Ik dacht eerst babyzwemmen en toen pas las ik het goed, hahah. Ben erg benieuwd naar je buikje! En je vindt het toch niet vervelend om even 20 paar handen op je buik te hebben om Franske te voelen schoppen :).

Muriel: je hebt van VSM een soort kuur om de weerstand te verhogen geloof ik (ook voor verkoudheid). Misschien is dat iets om te proberen bij hester?

20. Eten lijkt me ook een goed idee, maar dat hangt even af van of jeroen wel of niet meegaat.
    Wat leuk, een kameeltje! Jij bent zeker op de website wezen kijken Deb? :)

Deel Deze Pagina