hallooooooooooo ik heb mijn functioneringsgesprek gehad, mijn baas vond me rustiger geworden/ serieuzer/ volwassener. tja moederschap hahahaha. Martijn had lekker gespeeld op het KDV en ligt nu even in bedje. I was vergeten te vertellen dat wij vanavond gaan duiken. in een zwembad. vrienden van ons duiken vaak en ik heb het nu 3x gedaan (2x in turkije en 1x op curacao). Jons heeft het nog nooit gedaan (hij haat water) en mag nu dus lekker mee. Ik ben ook voor hem gaan snowboarden dus voort wat hoort wat. Muriel: ik denk echt dat het de 'sprongetjes' zijn, het is steeds een paar weken en dan is het weer tijden goed. IK ken je gevoel, ik organiseer ook veel excursie sne buitenlandse reizen op school, en zelf heb je geen sec rust. iedereen kijkt jou steeds aan van: en nu? en ja er zeikt altijd wel iemand! hier ook dezelfde hoest bij mij en martijn Indigo: je hoort er nog steeds bij hoor! Dees: GEFELI met jullie 2 jarig huwelijk Maria: jij tuig Serafijntje: nee niet echt een blijk van herkenning hier. als ik martijn ophaal reageert hij pas als hij mijn stem hoort en dan lacht hij, maar hij lacht ook naar alle leidsters en alle kinderen. Ik vind dat wel fijn. Of zou je liever hebben dat ze huilt en huilt als jij weg bent en dat het pas weer goed is als je terug bent., dan zit je ook niet lekker. Ik denk dat het meer je eigen gevoel is, Nynke zal het er best goed hebben. Martijn vind het er leuk, ander speelgoed en andere kindjes. Raar dat ze het fruitje vergeten. Als ik hem hier breng vragen ze hoe laat hij wat mag en dat schrijven ze op. Ik moet zelf flesvoeding meenemen (want iedereen heeft toch andere voeding), vers fruit krijgen ze daar. alleen potjes fruit en groenten moet je zelf meebrengen. En luiers zelf meenemen. brood enz krijgen ze daar ook. Rachel: gefeliciteerd met je baan! gewicht: wie zijn kindje weegt er ook nog steeds geen 7kg? blijdorp: ik ben er niet bij
ik ga niet mee dus ik heb er niks over te zeggen, maar ik kan het niet laten hahahaha. wordt het dan niet een hele lange dag voor jullie kleintjes?
Ja tuig ja. Ik had eigenlijk moeten uitstappen en dr uit de auto rossen. En dan kei hard gaan blaffen ofzo Kan ik meteen een enkeltje 'grote beek' gaan halen.
Whahahahaha, wat een verhaal, Maria! Geweldig! En achteraf toch maar fijn dat er geen schade te vinden was... Ik heb dat een keer met een motorrijder gehad, die mij geen voorrang had verleend en toen bij mij achterop reed. Ik dacht toen 'ach het ging niet zo hard en hij had meer last dan ik, want hij viel...' en ben toen maar doorgereden. Maar later bleek dat hij wrschnlk met zijn voet tegen mijn uitlaat was geknald en die was toen gebroken (hoorden we half uurtje later pas brommen...) Maarja, vind dan nog maar eens die motorrijder
Fenna heeft geen moeite met hele lange dagen eerlijk gezegd. Ze vermaakt zich wel, zolang ze af en toe even een tukje doet..
[-X Foei.... niet naar ons geluisterd en toch meteen weer gaan werken? Gelukkig beviel het goed! 11:00 uur Lepelaar restaurant lijkt me een uitstekend plan! En oh wat leuk... een baby-kameeltje! Ik zal eens kijken naar zo'n kuurtje... ben eigenlijk nooit zo van het homeopathische, maar goed, dit is ook zielig.
Ja ik kon dr kenteken niet lezen in het spiegelbeeld, plus dat het 23 uur was en er verder niemand op straat was. Dan ga ik niet zomaar uitstappen. Voor het zelfde geld is het een strik ofzo. Dat ze expres tegen je aan bumpen en dat ze je dan ovevallen als je uitstapt ofzo.
heeft iemand ervaring met zo'n steco baby mee beugel? ik heb er 1 2e hands gekocht, krijg hem volgende week binnen.
Maria: Hihihi ik zie het al helemaal voor me. Rachel: Gefeliciteerd met je contract. Blijdorp: 11.00 vindt ik prima. En eten naderhand ook een goed idee, tenminste als Deniz mee werkt natuurlijk. Ow leuk een babykameeltje! Peetje: Een wattes? : : : Zo ga nu eerst even wat telefoontjes plegen. Dat ligt hier ook al de hele week te wachten.
Peetje: Ik weet nu wat het is. Ik heb er zelf nog geen ervaringen mee maar mijn zus had ook een buggy-drager voor de fiets en die vond het wel fijn.
Wij hebben hiervoor van ons CB (antroposifisch) thijmolie gekregen (wel een receptje halen want het moest uit duitsland komen) maar het werk echt geweldig. s'avond de borst insmeren of in het badje en voilla. Cailan was er zo vanaf. Ik heb het zelf ook gebruikt toen ik zo ziek was. Ik weet niet eens of jullie dat meegekregen hebben want ik ben een hele tijd niet online geweest vanwege die reden. Maar ik heb in januari de Kinkhoest opgelopen. Dus toen hoestte ik de longen uit mijn lijf... Die thijmolie heeft mij ook wel geholpen. Ik zal even kijken hoe hij heet
hmmm ik kan hem niet vinden en ik kan me vaag herinneren dat we hem uitgeleend hebben aan mijn schoonmoeder. Dus de naam blijf ik je nog even schuldig. In elk geval wil een druppel (of meerdere) pure etherische lavendel olie op een (zak)doekje onder haar shirtje ook nog wel helpen tegen kriebelhoest.Dat gebruikt mijn schoonzusje altijd tegen de hoest van haar dochter. Maar ook zoals thijmolie, niet de hele dag door. Bijvoorbeeld s'morgen en s'avonds een uurtje.
Dankjewel Tamara! Was er net even voor naar de apotheek gelopen om te vragen of ze iets dergelijks hadden, maar daar was het zo vreselijk druk En helaas werkt mn babyfoon daar niet (het is maar 10 huizen verder), omdat ze er verbouwd hebben en er nu heel veel staal in de constructie zit, dit stoort de ontvangst. Dan sta ik daar toch altijd een beetje onrustig, met zo;n piepende babyfoon in mn zak, haha.
Tjeee... de kinkhoest... ik dacht dat die was uitgestorven? Dat moet echt vreselijk zijn... ik vind nu 2 daagjes hoesten zelf al superirritant!
Ik wil niet pessimistisch doen, maar de weersvooruitzichten zijn niet al te best...wisselvallig. Wanneer kiezen we ervoor de grootste date niet door te laten gaan? Ik denk dat we er ook rekening mee moeten houden dat er meerdere mensen een stuk moeten rijden.
Ik had vanmiddag gekeken en toen was het overal wolkje met een zonnetje. Zaterdag was het beste weer... nog eens kijken dan..