Groente verlaten gaat niet, dan wordt ze echt gek van de slaap... En de zaken vervroegen heeft ook niet veel zin, omdat ze geen trek heeft nog. Dus daarom zit het zo lekker muurvast, die 4 flessen... Het lijkt er meer op dat we op een gegeven moment de laatste fles moeten gaan vervangen door een warme maaltijd, maarja, daar is t nu nog beetje vroeg voor.
't Heeft niks met 'onze' tijden te maken (die hebben wij ook niet echt), maar met het feit dat ze daar gewoon onrustiger drinkt en soms de fles in 2 etappes drinkt bijvoorbeeld. Soms slaapt ze veel, soms minder, dus daarom is hun tweede (laatste) fles niet altijd op de zelfde tijd. Vandaar...
Wij hebben voor Ryan behoorlijk vaste tijden en dat werkt bij ons goed. En op het kdv houden ze die tijden gelukkig aan. Laatst alleen moest Ryan om 14.30 uur de fles en toen kreeg hij om 16.30 uur pas een fles. Toen kwamen we dus wel in de knoei met het groentehapje en de echte laatste fles!
Omdat ze niet voldoende aankomt anders. Ze is nog te jong/klein en heeft nog te weinig bijvoeding geoefend om er meteen een echte maaltijd van te maken. Ik vind t alleen zo lastig dat die groente er nu zo 'bijhangen' in de maaltijden. Flessen en fruit zijn prima 'gepland' zo, maar die groente moet er zo echt tussengemoffeld worden, jammer is dat...
Maar het is de bedoeling dat de groente een fles gaat vervangen. Dus persoonlijk lijkt mij het beste om dus eerst groente te eten en daarna de fles. Maar het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar niet lullig bedoeld, maar wij geven allerlei adviezen en er schijnt geen een goed te zijn...dan is het dus schijnbaar ook niet op te lossen, toch?
Zou Deniz mij aan het uittesten zijn? Hij loopt de longen uit zijn lijf te gillen en als ik in zijn kamer kom is hij gelijk stil.
. Nee...geen lol, lastig! Ze zeggen natuurlijk dat je ze tot het eerste half jaar niet kunt verwennen, maar tja...die periode is voorbij. Maar misschien heeft hij toch wel even behoefte aan zijn moeder...En als hij bij je zit, is hij dan wel stil?
Dat zou heel goed kunnen Stasia! Wij hebben dat een week of 2/3 geleden ook met Esmay gehad... Muriel Tja, als je nu al weet dat ze op andere tijdstippen geen honger heeft dan valt er weinig aan te doen....Maar wat Stasia al zegt, denk dat het groentehapje belangrijker is dan het fruit...Aangezien dat een maaltijd moet gaan vervangen straks... Oh hier ook luchtalarm, zo terug!
Nee het is geen pijn huiltje zeg maar. En het zou best vreemd zijn dat hij dan alleen s'avonds dat heeft, toch?
Nou, we pruttelen wel gewoon verder en zien wel wanneer de groente belangrijker wordt voor H. Het probleem is gewoon dat groente per se 's avonds moet, omdat ze dat op het KDV niet eten (logisch wel), Maar dan is ze gewoon zo vreselijk doodmoe... Maarja, om haar nou weer pas om 20 uur groente te gaan geven? Moeilijk moeilijk...
ja, dat is waar. Lastig hoor...vooral ook omdat het nu natuurlijk de 2e avond is. En ik neem aan dat hij overdag ook in zijn bed slaapt?
Toch een wolf onder zijn bed denk ik, die iedere keer naar hem grijnst als jij weg loopt... Misschien kun je even het anti-spoken-beren-wolven-en-andere-gevaarlijke-dingen-shirt van Melanie lenen?