November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Rustig aan meis! Even tot 10 tellen en even lekker roken....

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien als je even een lampje aan doet? Of het gordijn een beetje opendoet?

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoe lang heb je hem laten brullen? Al een poos?

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ga er hier eentje wekken voor de laatste fles (blijkbaar heeft het halve potje groente haar wel goed verzadigd, haha)!

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Het is niet donker in zijn kamertje. En hij brult al sinds 8 uur. Wel er een paar keer uit gehaald maar dat werkt ook niet.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis...dan zou ik het eerlijk gezegd ook even niet weten...ben je veel weggeweest? misschien dat hij veel indrukken moet verwerken?

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach gossie, dat wordt wel lang ja :(

8. Het kan een sprongetje zijn, het kan zijn dat hij ergens van geschrokken is (hoeft voor jou niet logisch te zijn, dat hadden we met Fenna een tijdje terug), het kan zijn dat hij inderdaad aan het uitproberen is of laatste optie (voor zover ik dus kan bedenken) het kan zijn dat hij pijn heeft.

Een tijdje terug was het bij Fenna zo dat ze ineens heel hard ging huilen en was dan ontroostbaar. Later zijn we erachter gekomen dat ze dan ergens van wakker schrok. Dan was ze niet te troosten. Je kon haar dan op je arm nemen, sussen, doen wat je wil, niets hielp. Tot op een gegeven moment had ik zoiets van ja, je moet ook zelf leren om weer normaal te gaan doen, want als ik haar dan een kwartier op de arm had gehad was ze stil, maar legde ik haar neer, dan begon ze weer. Dan herhaalde ik het bedritueel, kusje, welterusten, klamboe erover heen en deur dicht. En toen was het ineens over... Bij Fenna werkte het om het bedritueel te herhalen elke keer wanneer ze tussendoor wakker was. Ze wist dan, oke ik moet slapen en mama en papa komen niet bij me als ik huil.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Is hij wel moe?

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    nee ben gewoo thuis geweest deze dagen. maar hiij zit nu op mijn schoot, was nu echt helemaal overstuur.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou het niet meer weten. maar ik ga jullie verlaten, morgen weer werken, dus maar op tijd naar bed! Heel veel sterkte Stasia! En de rest, tot zaterdag!

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    hij is kapot, ik ga even proberen hem in slaap te krijgen, laters.

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Sterkte! xx

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou, ik ben ook even weg....Hier ook weer een draakje dat niet wil slapen en compleet overstuur was...

Het is weer mobieltjes afpak tijd denk ik! ;)

Stasia succes met Deniz!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Muriel je kunt ipv die fles om 16.00 ook dan de groente geven en afhankelijk van hoeveel ze eet daarna nog een fles geven. Krijgt ze al opvolgmelk? Want als ze dat krijgt, krijgt ze met 3 flessen van 180 al genoeg binnen hoor.
    Tis idd lastig maar misschien is het even een fase en heeft ze straks meer zin in groente.
    Hier zijn de tijden:
    7.00 210 + 7 + nutrix
    9.30 200 gram fruit
    12.30 210 + 7 + nutrix
    16.00 200 gram groente (zou bij jou bv 100 gram groente + flesje van 120 kunnen zijn)
    19.30 210 + 7 + nutrix
    Maar ze mag best al op 3 flessen, en anders zou je gewoon papflessen kunnen maken als je bang bent dat ze anders te weinig aankomt. Jens krijgt nu 's ochtends bambix in de fles (vanaf 6 maanden) en de rest van de flessen rijstebloem vanille (lekker lekker ;))

Stasia: sjee die Deniz...ik zou het ook niet weten, misschien zijn bedje eens anders neer zetten zodat hij anders de kamer inkijkt en zijn kamertje herontdekt? Ik weet het ook niet, als hij bij jou op de arm ook brult...lastig lastig...

16. Succes Stasia!

Deniz gedraag je, [-X Fenna wil wel een gezellig man hoor! ;)

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik heb trouwens vandaag echt verschrikkelijk gelachen op mijn werk ;)

In het kantoor annex kantine annex toilet stond een hamster in een klein reismandje (zo'n petshuttle) want het was nogal een moordlustig hamstertje ;) Voor mensen heel lief maar zijn soortgenootjes martelde hij :)
    Afijn, ik zou hem vanmorgen voeren...groot geknabbeld gat in de shuttle en hamster weg...tsja vind die maar eens terug :)
    Ik stofzuigen, de hele winkel gedaan, ik denk doe het kantoor ook nog ff...als laatste de wc, ik trek het vuilnisemmertje uit de hoek weg....zit me daar een hamster me met kraaloogjes aan te kijken :)
    Hij keek me echt aan zo van: ja he ik zit wel vaker achter een wc ;)
    Hij heeft het druk gehad vannacht, had een heel nestje gemaakt van strootjes, stukjes hooi, zaagsel en stof allemaal verzameld uit de winkel hahaha heeft er de hele nacht een hamster door de winkel gerend :)

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    hihi, dus jij weet wel waar jij voortaan als eerste momet zoeken...
    Feit blijft dat je altijd iets vind op de laatste plek waar je zoekt...daarna hoef je tenslotte niet meer verder te kijken

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Muriel, nog een laatste poging... ;) Je schrijft dat Hester eigenlijk te moe is om te eten als ze net uit het kdv komt. Maar je zou haar dan thuis eerst een uurtje op bed kunnen leggen en daarna de groente kunnen geven? Dan eet ze haar groente rond 7 uur, dat is toch ook een mooie tijd?

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Haha, leuk verhaal Roelie. :D Die heeft dus de hele nacht lopen hamsteren! :) :)

Deel Deze Pagina