November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Trouwens Dees nog gefeliciteerd met je trouwdag!
    Wij hebben hier dinsdag zoiets :)
    Dan zijn we alweer 13 jaar samen....zo hee wat gaat de tijd snel....

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Thnx Roelie, ja de tijd gaat hard inderdaad

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    :)
    Nah er valt weinig uit te zoeken, is niks bekend van d'r ;)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hahaha nee dat is waar, maar je voelsprieten staan weer scherp

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Jahoor, Amersfoort is heel dichtbij en prima te doen met het ov. Alleen... ik heb mijn week inmiddels al aardig 'volgeboekt'... Maandag en dinsdag ga ik 2 volle dagen naar Nijmegen, logeren bij een vriendin. Zij heeft zo'n groot huis (met haar man en 2 kinderen) dat ze een complete gastenverdieping hebben, inclusief eigen badkamer en keukentje. Niet dat ik daar apart ga koken natuurlijk, maar de mogelijkheid is er. Erg luxe dus allemaal. Omdat zij zelf ook 2 kinderen hebben, hebben ze ook nog een extra bedje, een box, etc. voor Nynke. Alles wordt van de zolder tevoorschijn gehaald omdat wij komen logeren. :D Ik had haar eerder deze week aan de telefoon en toen had ze het zelfs nog over een hobbelpaard. :rolleyes: Vanuit hun woning ga ik ook nog wat andere vrienden opzoeken. Ik heb zo'n 15 jaar in Nijmegen gewoond, dus een groot deel van mijn vrienden woont daar. Op woensdag moet ik weer thuis zijn, want dan gaat Nynke naar het kdv. Dit wil ik gewoon door laten gaan (voor de regelmaat). Heb ik even een dag voor mezelf (sporten en werken). Donderdag krijg ik de hele dag visite en vrijdagochtend ga ik met Nynke naar de massage cursus. Voor vrijdagmidag heb ik nog niets gepland, maar ik geloof dat ik een middagje 'niks' dan ook wel weer lekker vindt. ;) De zaterdag staat nog open. Ik zat te denken om 'ergens' heen te gaan met één van de vele NS dagkaarten die ik hier nog heb liggen. Ze zijn geldig tot eind juni, maar onze weekenden zitten tot die tijd alweer behoorlijk vol. En tja, dan is het zonde om met zo'n dagkaart slechts tot Amersfoort te reizen, haha. (Een dagkaart is duurder dan een retourtje naar Amserfoort. ;)) We zouden ook samen ergens een dagje heen kunnen gaan, maar ik weet dat treinreizen niet jouw hobby is, dus ik zal je niet overhalen. ;) Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik spreek binnenkort graag weer eens met je af, maar volgende week komt dus bij nader inzien niet zo goed uit. Later in juni heb ik bijna alle donderdagen en vrijdagen nog vrij dus roep maar wat jou uitkomt, ik hoor het wel. Jammer dat je zaterdag niet meegaat naar de dierentuin!

6. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Nah ik vroeg het me gewoon zo af...ik zag dat ze 11 april voor het laatst ingelogd was, en ze eigenlijk Carolina heet maar als ik google op Djaro kom ik alleen maar hondennamen tegen :)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahahaah misschien heeft ze wel een Pup gekregen

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haha geen idee?!
    Nou ja we zullen het wel nooit weten dnek ik, 't zou me verbazen als ze ineens weer mee zou schrijven ;)

Ik ga zo douchen en mijn bedje opzoeken, morgen een drukke werkdag voor de boeg...maar tis eigenlijk veel te warm en broeierig om te slapen...

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hmmm Carolina, doet me wel heel erg denk aan.......
    Is ze toevallig niet pas lid geworden, nadat die ene ontdekt was?

Hier net nog maar een flesje gegeven van 100 cc, ging erin als zoete koek en toen ik haar net in bed weglegde vielen haar oogjes al bijna dicht!

Hier meestal rond half 9, negen uur de laatste fles, maar dat komt omdat ze nog 4 flessen krijgt en ook nog eens fruit en groente. Wel de kleine potjes vandaar nog 4 flessen..

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw Quinn kan sinds vandaag ook weer terug rollen, en een lol dat hij heeft daarmee

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    :) :) :) :) :) Roelie is weer bezig hoor. Enne :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Hij slaapt.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer ook nog 4 flessen hoor Jen,
    Hij krijgt in de ochtend dan wel 200g fruit, maar de groente trapt hij dus echt niet in.
    Heb het vanavond geprobeerd te geven op de flestijd, nou als ik ik hem vermoorde

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh lekker Stasia ! Hoera voor mama !

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Joepieeeee

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou, gister was het 11 uur vandaag 10 uur morgen misschien 9 uur?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ga het voor je hopen Stasia

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Even spammen.....Fotootje van eergisteren;

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie truste meis

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wauw. Jen, wat een mooie bos haar heeft dat meiske van jullie!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Deel Deze Pagina