Hoera... Deniz slaapt Goed gedaan Stasia! Whahahahaha, Roelie, wat een geweldig hamster-verhaal. Jij maakt wel wat mee zo, ik zou zelf echt ook in een deuk hebben gelegen om zo'n slim beessie!
Ohhh Stasia gelukkig hij slaapt! Stttt allemaal zachtjes doen nu Euhm ik ben onderweg naar de douche en bed Ben d'r bijna....hihi
Meiden, heel erg bedankt voor al jullie groente-inplan-tips! Ik ga toch nog maar eens overleggen met het KDV, of zij niet wat groente kunnen gaan geven, zodat H niet tegen heug en meug eraan moet, want ze vindt t eigenlijk superlekker!
Ik hoor het trouwens morgen, van Blijdorp, over eventuele mogelijkheid een stukje restaurant te reserveren!
Heeft er iemand trouwens een idee, hoelang een baby aan de groente gewend moet zijn, oftewel wanneer ze het eigelijk moeten eten?
Zou wel zo fijn zijn als ze daar op het kdv mee kunnen "helpen"... Anders wordt het knap lastig... Merk bij ons dat het passen en meten is hoor, 4 flessen en fruit en groente, maar haar groente krijgt ze als ze op het KDV is gewoon daar, meestal rond 16.00 uur... Hahahhahaaa Maria...moest echt lachen om jouw reactie!
Oh, wat heeft Esmay een lekker koppie, mooie ogen en prachtige bos haar. Van wie heeft ze dat? Ik vind het trouwens erg leuk dat jullie zaterdag meegaan Jen, je bent één van de weinige novembermama's die ik nog niet heb ontmoet (en van de dames die zaterdag meegaan, de enige die ik nog nooit heb ontmoet ).
p.s. ik denk wel dat Hope echt was, hoor, zo'n bijzonder type verzin je niet snel... en ze was ook precies weg nadat Djaro was geboren, dat zou dan anders wel heel erg knap ingehouden zijn, als ze het allemaal had verzonnen. Ze had t wrschnlk zo druk dat wij al snel van haar lijstje verdwenen... Enneh... Ik had Ruby ook al gekrabbeld of ze er zaterdag is, ik ben benieuwd!
Nog eentje dan om het af te leren...Deze heb ik een half uurtje geleden gemaakt toen ze niet wilde slapen. In de wipstoel naast papa die een spelletje zit te doen op de PS2...
Heb trouwens ook erg zin in zaterdag, ik ken eigelijk bijna niemand erg he Ik ken Jen, Deb, Melanie en Stasia en Serfijntje mara die heb ik eigelijk zo weinig gesproken de laatste keer
Ik heb ook gedacht en denk het nog weleens, dat Hope niet echt was. De foto van haar baby klopt ook niet heb ik het idee. Kweet niet...