Die wil hij ook niet, we hebben het eerst een hele tijd gedaan met de 4 maanden potjes en de bruine bonen waren de enige die er met liefde ingingen, 4dagen en toen was het klaar! Toen de 6 maanden potje gedaan met bruine bonen, die ging met smaak, was ook maar eenmalig. Andere smaken geprobeerd, vandaag maar weer de bruine bonen gedaan, met appelmoes, hij weigerd gewoon, schreeuwen tot en met
Hahahaha.....nou veel plezier hoor! Knuffel maar een eind weg! Lijkt me ook heerlijk om al die ukkies bij elkaar te zien ! En de wat grotere kids erbij natuurlijk!
Heb het er op het cb nog niet over gehad, mara ik denk dat ik ze van de week maar even ga bellen, misschien hebben hun wel een idee nog
Ik ga pas weer naar het cb als Jens 11 maanden is en de prikken moet, ze hadden een afspraak gepland voor 27 juni maar da's de laatste schooldag dan ben ik druk op school vanwege de ouderraad...en ach hij groeit als kool, 't gaat allemaal prima...zag het nut van een eerdere afspraak niet in en de mevrouw van het cb ook niet
Ik denk dat vooral Niels al die babies he-le-maal geweldig gaat vinden Lars ook wel, maar die laat het niet merken da's niet stoer als je 9 bent
moeten we Blijdorp niet bellen dat ze extra vuilnis emmers neer moeten zetten voor de vle luiers die eraan gaan komen hihihi