November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    De lijnen zijn gewoon ff lastig, vanwege het tijdsverschil... ik mis steeds een halve dag, omdat die lui daar zo achter lopen, haha!

2. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb net feedback van Blijdorp gekregen.
    Ze kunnen helaas geen plek reserveren voor ons, maar het zou op zich geen probleem moeten zijn, als we langzaamaan ons eigen 'hoekje' in het restaurant afbakenen.
    Wanneer we veel taart zouden willen bestellen, dan moeten we dat van tevoren aangeven, maar dat zal wel loslopen, toch?

3. stasia

stasia Fanatiek lid

Jan 19, 2007
    3,404
    0
    0
    Goeiemorgen (nou ja goed),

Hier een beroerde nacht achter de rug. Om 1 uur werdt meneertje helemaal overstuur wakker, niet stil te krijgen. Tot half 3 met hem bezig geweest en daarna konden ij gaan slapen. Om half 5 was het weer raak. Ibrahim is eruit gegaan en is dus niet meer terug gekomen in zijn bed. Die heb ik dus nu maar naar zijn bed gestuurd zodat hij nog een beetje kan slapen. Deniz heeft dus niet veel geslapen maar ligt nu supervrolijk in zijn box te spelen. Nou, ik snap er werkelijk niets meer van :(

Gwen: Balen dat je toch meer in het huis moet doen dan verwacht. Maar straks zit je heerlijk in je nieuwe huisje.

Ilse: Ik heb het hier ook een keer gehad dat het er met een hele grote boog uitkwam. Jeetje wat was ik toen geschrokken.

Muriel: Tof van je dat je even contact hebt gehad met Blijdorp. Ik denk dat het wel los zal lopen in het restaurant.

4. morgen!

Heb al een aardige ochtend erop zitten. Bij de dokter geweest. Fenna heeft waarschijnlijk een allergie voor dit of dat (waarschijnlijk óf hooikoorts óf huismijt óf katten, kan ook en en zijn of allemaal) Hoop dat het dan katten is, dan kunnen we er nog wat aan doen. Niet dat Jeroen dat leuk vindt, maar liever dat dan dat je steeds met medicijnen met prutten en dat wil ik ook niet, dat ze die steeds binnenkrijgt. Daarbij heb ik zelf ook extreem veel last dit jaar.

Daarna naar het gemeentehuis geweest om haar bij te laten schrijven in het paspoort. Vrijdag is de sticker klaar.

Daarna nog even een boodschapje gedaan voor vanavond en toen fruithapje en nu ligt ze op bed. Ik nog even een fruithapje en nu achter de comp even bijkomen, nou ja zo erg is het nou ook weer niet...

effe reageren...

Dees, wat lastig dat Quinn geen groente wil eten. Ik heb eerlijk gezegd buiten de ideeen om die al gegeven zijn geen idee verder. Ik heb het ook niet bij de hand gehad hier. Fenna is ook een vuilnisvat... sommige groenten vind ze iets minder lekker, maar ze eet altijd het potje leeg, dus helaas kan ik je niet verder helpen.

Ilse, ja dat is inderdaad wat ik iig bedoel met golven spugen. Alles nat. En zoals Melina ook al zei, het is meestal niet ernstig, vooral als ze er vrolijk onder zijn verder of er geen last van lijken te hebben (huilen, kreunen oid) dan zou ik me geen zorgen maken hoor! Kan een keer gebeuren dat ze zo lekker ligt te drinken dat ze teveel binnenkrijgt. Dan gooit ze dat er gewoon weer uit. Deze keer was het alleen wat meer dan anders.

Stasia, wat een gedoe met Deniz. Wat maakt hij er een potje van! Lijkt toch wel heel erg op een sprongetje als ik het zo hoor. Helaas, en ik wil je niet ongerust maken, kan dit ook even duren, maar gelukkig gaat het ook weer over. Het zijn maar fases. Succes meid! Wens Ibrahim ook maar heel veel sterkte.

Muriel, goed dat je geinformeerd hebt. Jammer dat ze niet kunnen reserveren, maar wij blokkeren gewoon de boel, zodat niemand er meer inkan :) En taart? Ja lekker! :)
    Wat een gestress ineens voor Toronto, hou je hoofd koel meid, dan krijg je het meeste gedaan!
    Ik vind het vreemd trouwens dat ze geen groente geven. Hoe laat zou je Hester groente willen geven normaal? En hoe laat haal je haar op?

5. Gwen, wat een gedoe zo'n nieuw huis he? Toch altijd meer werk dan je denkt, en al helemaal wanneer er meer achterstallig onderhoud blijkt te zijn dan jullie dachten. Klusze!

6. Serafijntje, hoe was de babymassage?

Dees, Quinn heeft wel lekker geslapen vanmorgen zeg! Tjonge idd luilak!

Linda, mag ik vragen waarom je Reese fruit geeft als toetje? Krijgt hij dan 's morgens nog fruit?

7. Melina, ja dat lijkt me heel gek, als je kindje uit logeren is en je bent zelf thuis. Ik heb het nog niet meegemaakt, dus kan er niets over zeggen.

8. Roelie, knuffel jij maar een end weg. Ik hou je eraan hoor ;) Ben ook wel benieuwd naar iedereen en hoe het zal zijn. :)

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Oh oh, ik heb zo'n zin in morgen! :) Ik hoop wel dat ik me dan beter voel dan vandaag, want mijn keelpijn (die ik al een paar dagen had) is nu erger geworden en ik kan bijna niet meer praten (kraakstem). :( Maar hoe dan ook: ik heb er zin in!

Muriel, bedankt voor de poging om een plek te reserveren. Jammer dat ze er niet aan willen meewerken, maar zoals Dafje al schrijft: wij blokkeren gewoon de boel daar. Kinderwagens genoeg, haha. :)

Handig dat het restaurant bij de hoofdingang zit, maar ik kom via de andere ingang naar binnen. :rolleyes: Geeft niets hoor, ik vind het wel lekker om een stukje te lopen en dan kan ik Nynke alvast wat dieren laten zien. ;) Ik ben trouwens benieuwd hoe ze erop reageert - en ook hoe ze op de andere kindjes reageert. Ze is echt vol aandacht voor de wereld om haar heen. En natuurlijk kijk ik er ook naar uit om jullie weer te zien! :)

Jen, informeer jij vandaag nog naar de groepskorting?

Ik zag trouwens op de website dat je online tickets kunt bestellen. Dan hoef je morgen niet in de rij te staan en kun je gewoon doorlopen. Ik heb geen idee of je zo ook kaartjes met groepskorting kunt bestellen...

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Zo Daphne, jij hebt er inderdaad al een hele ochtend opzitten. Tjeemienee, je hebt echt veel gedaan. Wat sneu dat Fenna waarschijnlijk een allergie heeft. Kunnen ze pas op latere leeftijd checken waarvoor ze precies alergisch is? Vervelend dat je zelf ook extreem veel last hebt dit jaar. Ik geloof dat Nynke de babymassage wel lekker vond, maar ze weigert gewoon om stil te liggen. Mevrouw wil alleen maar rollen, rollen, rollen - dus mama kan er steeds achteraan kruipen. :( Bovendien gooide ze ook nog een bakje met olie om. :rolleyes: Is voor mij niet echt ontspannen dus. Maarja, ik leer nu in ieder geval de technieken en dan kan ik die later wellicht nog eens toepassen als ze wat rustiger is.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Tjee Stasia, jullie hebben momenteel wel jullie handen vol aan Deniz. Wat vervelend dat hij zo onrustig is en veel moet huilen. Het is zo sneu dat hij verdrietig is maar dat je niet weet wat er aan de hand is en dat je hem ook niet echt kan troosten. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

12. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hier een blije mama.

Angelus is vandaag voor het eerst naar die andere school geweest, Jenaplan en echt super een heel ander kind, blij, vrolijk. Echt een heel verschil. Hij was lekker aan het spelen toen ik kwam, samen met andere kindjes. Niet verlegen.
    Dus ja hier gaat ie naar toe.
    Toevallig hebben ze nu het thema africa met hun dieren. Dus voor morgen naar de dierentuin heeft hij de aap mee gekregen zodat die ook mee gaat te kijken.

Ik ben echt zo blij als een klein kind. Om te zien dat je kindje het nu wel naar zijn zin heeft en dat al in 1 dag tijd. Kijk daar word ik dus super trots van op mijn kereltje heeft ie toch maar mooi gedaan.
    Hij vrolijk en blij, mama dan ook.

:whistle: \:D/ :whistle: \:D/

13. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Ilse, ik kan me voorstellen dat je vanmorgen bent geschrokken van het (extreem) spugen van Angelina. Gelukkig maar dat ze zelf rustig bleef. Dat wordt weer een extra was draaien vandaag.... Hopelijk blijft het bij deze ene actie, want dit is natuurlijk niet voor herhaling vatbaar.

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet nog bijlezen, maar zit met een ziek kindje thuis. Ryan was op het kdv, maar we werden gebeld dat hij koorts heeft...39.2. Hopen dat het morgen beter is :(.

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Hee Melanie, dat is goed nieuws! Wat geweldig dat hij nu al gelijk zo vrolijk en blij is. En wat goed dat hij al direct met andere kindjes aan het spelen was. Dat is een positieve bevestiging dat jullie keuze de juiste is geweest. We zullen de aap morgen wel zien. Leuk hoor. Ik kan me voorstellen dat je daar zelf ook helemaal gelukkig van wordt. Hoera!

16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Oh Debby, dat is geen leuk nieuws. Zou het met zijn tandjes te maken hebben? Wees vandaag maar extra lief voor hem, een lekkere knuffel en veel aandacht. En natuurlijk goed laten rusten. Hopelijk is hij dan snel weer 'de oude'. Beterschap!

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Dees, wat lekker dat Quinn heeft uitgeslapen. Heeft mama dus ook lekker kunnen uitslapen? Hier heeft Nynke het ook goed begrepen. Ik haal haar meestal rond 9 uur pas uit bed. Ze is echt geen ochtendmens, terwijl ze 's avonds vaak juist hyper actief blijkt. Precies het bioritme van haar mama. ;)

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Melina, dat zal wel een opluchting zijn dat je eindelijk weer ongesteld bent geworden. Raar he, dat je vannacht dacht dat je Vangelis hoorde, terwijl hij bij opa en oma sliep. Onbewust lig je daar toch naar te luisteren. Jammer dat je er morgen niet bij bent. Veel plezier in Den Haag!

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Blondie, hoe gaat het nu met je? Merk je dat het beter gaat nu je niet meer werkt? Ook jij bent dus aan het speuren geweest via de SVB lijst, hihi. :D Ik denk dat we er wel nooit zullen achterkomen of ze wel of niet 'echt' was/is, daarvoor hebben we te weinig gegevens van haar. Persoonlijk denk ik trouwens wel dat ze 'echt' is. Maarja, bij C had ik er ook nooit iets achter gezocht en ik was dan ook behoorlijk geshockeerd door de hele situatie. Ik ben erg goedgelovig. :rolleyes:

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Gwen, wat leuk en attent dat je tussen alle drukke bezigheden door toch nog de moeite neemt om te schrijven. Wat een teleurstelling dat het huis slechter onderhouden is dan jullie hadden ingeschat. Brengt dit veel extra werk met zich mee? Fijn dat je zo bij bent met jullie nieuwe stekkie. Ik zou graag jouw nieuwe adres ontvangen. Succes met klussen en de verhuizing!

Share This Page