November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ik ga er eens eentje wassen en de fles geven. Hij zal nog wel niet willen slapen want hij heeft van 17.00 tot 18.30 nog geslapen.

2. linda, geen sorry zeggen hoor! Tuurlijk mag je egoposten, dat doen we allemaal. Tis ook heel wat wat jullie gaan doen! Petje af hoor!

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ohw meiden, het gaat niet lekker met me. Mijn keelpijn wordt steeds erger en ik heb er nu oorpijn bij gekregen. :( Nee, niet nu... ! Ik verheug me al weken op de dierentuinmeet, ik WIL morgen mee... Vanmiddag heb ik 2 uur geslapen (gelijk met Nynke), ik hoop zo dat ik me morgen beter voel. Maar als ik me morgen voel zoals nu, dan ga ik het echt niet trekken. :( Als ik thuisblijf, zal ik dat uiteraard nog laten weten aan één van jullie. Maar ik hoop natuurlijk gewoon van de partij te zijn. Debby, wat sneu dat Ryan ziek is en dat jullie morgen waarschijnlijk zonder hem zullen komen. Kunnen we niet ruilen? Dan zorg ik voor zieke Ryan en nemen jullie Nynke gezellig mee naar Rotterdam. ;) Grapje hoor, ik hoop naturlijk dat Ryan mee gaat naar de dierentuin... en ook dat Nynke en ik erbij zullen zijn. Fijne avond meiden, ik ga nog even met mijn man op de bank zitten.

4. Wel jammer dat Ryan niet mee kan! Als het morgen beter gaat, is er dan nog een kans dat hij meegaat? Of gaat hij sowieso niet mee?

Stasia, is hij wel vrolijk vanavond?

5. Serafijntje, ik hoop echt dat je er morgen ook bij kan zijn! Voor jou, voor Nynke en stiekem ook een beetje voor mij. Want Jeroen wil echt niet mee. Hij gaat schilderen bij zijn vader aan de schuur en hij heeft niets met dierentuinen. Vanavond zei hij: we zijn pas nog geweest. Dus ik reageer, ja twee jaar geleden. Dus hij zegt: ja, dat zeg ik pas nog.. :( Mannen :)

6. Haha, ik moet zo lachen om Fenna he. Ze kan ze lekker babbelen en gilletjes geven. Net als je denkt, nu gaat ze mopperen, gaat ze gewoon gillen van blijdschap. Echt heel komisch. Nu gilt ze bijvoorbeeld tegen het balletje van haar mobiel. :)

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dafje: Ja hoor hij is de hele dag gewoon lekker vrolijk geweest. Dus daar is niets mis mee. Heb hem net op bed gelegd en hij is nu nog aan het brabbelen en af en toe een gil er tussendoor. Het is nog geen huilen dus laten we hopen dat het vanavond iets beter gaat.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ojeee.... duimen , Stasia!

@Debby: he wat rottig dat Ryan ziekjes is :( Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie wel komen, maar laat het wel afhangen van hoe het morgen met Ryan gaat, natuurlijk!

Enneh... zoals mijn buuf, die KA is, zei toen H ziek was... je kunt gewoon alles met zo'n kleintje doen als het echt alleen maar koorts is. Als ze verder tierig zijn, is er niet veel aan de hand en moet je gewoon zorgen dat ze geen kou vatten en verder goed eten. Dus misschien gaat het morgen al wel weer goed genoeg met Ryan! Koorts kan soms ook ineens weer weg zijn, gelukkig!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Serafijntje.... oneeeee.... heb ik je aangestoken? SORRY!
    Ik begin net weer een beetje beter te worden juist.
    Wat balen meid!

Lekker vroeg onder de wol gaan en een dubbele dosis paracetamol nemen, zodat je goed diept slaapt, dat is echt nog steeds een wondermiddel!
    Meer paracetamol in 1x tegelijk heeft meer effect dan meerdere paracetamollen na elkaar, aldus meerdere adviezen van artsen om mij heen. En bij mij klopt dat echt!
    Veel beterschap xx

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ha Linda, goed om weer van je te horen. Rustig aan blijven doen, hoor, niets forceren!

Enneh.... egoberichtjes, daar zijn we juist voor hier! xx

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, ik ga zo maar afsluiten, 't is morgen vroeg weer op... Tot morgen meiden!

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    ***ZUCHT***

Het is weer zover :cry: :cry: :cry:

13. Ow meid! Fenna heeft toch niet stiekem ingefluisterd dat hij zijn mama moet terroriseren he? Zal d'r ff flink toespreken!
    Nee, zonder dollen. Wat een drama elke avond zeg! Ik hoop echt voor jullie dat dit snel overgaat, want je wordt er flink moedeloos van denk ik... (((((KNUFFEL)))))

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw balen stasia, ik verdenk Deniz toch van een flinke sprong meis

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Even een update, de koorts is alweer iets gezakt, gelukkig! Zonet had hij 37.8 :). Maar hij gaat morgen NIET mee. Mijn ouders zijn speciaal uit Groningen hierheen gekomen om op te passen en ik ben toch bang dat het morgen misschien weer erger wordt. Dus Arnoud en ik ga heerlijk ontspannen met z'n tweeen en knuffelen met al jullie baby's :). Ik vind het aan de ene kant heel erg jammer, maar aan de andere kant ben ik even heel egoistisch en vind ik het heerlijk om even geen "zorgen" te hebben en even te kunnen genieten van Arnoud. En bovendien kunnen wij mooie foto's en film (!) van jullie maken :D. Dus we maken er iets gezelligs van!

Tot morgen!

Dikke knuffel,
    Debby

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wel een hele flinke dan ;)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja...Ryan is ook helemaal uit z'n doen. Normaal slaapt hij altijd om 19.00 uur, hij ligt net weer op bed en ik hoop dat hij gaat slapen...

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahw arme Ryan Deb, geef hem maar een dikke knuf van ons 3tjes

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jha zo te horen denk ik wel
    Hopelijk is het snel weer over en kan je weer heelijk van je avonden genieten

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden vergeten jullie niet jullie camera mee te nemen

Deel Deze Pagina