Hoi allemaal, Hier nu ook weer thuis van het uitstapje. Zo moe als Reese was op het einde van de dag, zo wakker is hij nu. Hij ligt volop in zijn bed te babbelen en kwetteren en het lijkt al helemaal niet alsof hij al de hele dag op is geweest. haha. Wat een gekske is het toch. Bij thuiskomst nog een leuke verrassing: de luier (en rompertje + broek) zaten onder de poep 8) Had ie ff in de auto geproduceerd ....
Hier ook weer thuis, nou ja ik en Quinn, piet is nog even op ziekenbezoek bij zijn oom. Quinn is helemaal uitgeteld en ziek heb hem net nog even in bad gedaan fles gegeven en hij had 38 graden. Was er al bang voor, zjn hoest is weer lekker bezig en snot en enorm hangerig toen we thuis waren Maar het was echt een geslaagde dag meiden met super mooi weer!
hihi die Reese, herkenbaar probleem alleen had Quinn dat al in de dierentuin gedaan, kon ik hem tussen de vissen even mooi omkleden hihi
Wij zijn ook weer veilig thuis! Vond het echt superleuk! Jammer dat de dag zo kort duurt . Ryan is nog steeds ziek, had zonet weer 39.4. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Morgen misschien eens kijken of we iets homeopatisch kunnen vinden tegen zijn hoest/keelpijn. Iemand suggesties?
Zo hier ook weer thuis en uitgepakt. En ja ja Deniz ligt knock out in zijn bed Toen we thuis kwamen was hij helemaal overstuur omdat hij zo moe was. We hebben hem lekker in bad gedaan, een fles gegeven en in bed gelegd. Natuurlijk krijssen. Dus ik dacht al daar beginnen we weer. Maar nadat wij terug waren van een sigaret was het stil. En lag hij heerlijk te slapen. Wel had hij verhoging toen we thuis kwamen (37,8 ) en net zoals Reese een grote poepbroek Al met al een ontzettend leuke dag gehad. Zeker een dag die we een keer over moeten doen. Nou, ik ga lekker bij mijn ventje op de bank hangen want ik ben ook gesloopt.
hihihhi Roelie, ja Jens kan goed zijn stembanden gebruiken maar is wel een scheet hoor net zoals je andere mannen!
Hadden jullie trouwens nog foto's laten maken bij binnekomst, die van ons zijn erg leuk geworden en kon niet kiezen dus heb ze alle 3 maar genomen hihi
Hier ook weer veilig thuis en al gegeten! Alleen een klein dametje dat het vertikt om te slapen en helemaal overstuur zodra we haar op bed leggen.. Beetje oververmoeid denk ik...
Even nog een grappig nieuwtje om te delen... zonder dat jullie (en wij) het wisten, zijn jullie getuige geweest van een mijlpaaltje... Hester heeft haar eerste (onder)tandje! We hebben het er zelfs nog over gehad, Esther & Rachel, hihi, niet wetend dat Hester toevallig net zover was Maarre.... dus geen centje pijn qua huilen enzo, dus hopen dat dat bij de volgende net zo gaat!
Wij zijn ook weer thuis na een zeer voorspoedige terugreis en een erg gezellige dag in de dierentuin. Nynke is niet moe te krijgen, ze lijkt wel hyper actief (van vermoeidheid?), volgens mij is ze blij dat ze eindelijk de wagen uit is. In de trein heeft ze zo hard zitten schaterlachen dat ze de aandacht trok van de hele coupe. Ik vermoed dus dat ook zij het naar haar zin heeft gehad vandaag. Ik ga zo even haar laatste flesje maken en dan kan ze naar bed. Ik ga ook bijtijds. Mijn keel protesteert, maar ik heb er geen spijt van dat ik toch ben gegaan. Ik vond het echt een hele geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar.
oh meiden wat heb ik aan jullie gedacht vandaag! ben stinkend jaloers.. ons huis blijkt wel érg slecht onderhouden, dus zal nog wel even wat werk in zitten. Maar ons doel hebben we gehaald dat de woonkamer en Mika's kamer bewoonbaar zijn verklaard! Dus morgen gaan we iig over! wie waren er eigenlijk allemaal vandaag? Ben ook erg benieuwd naar foto's!
en ow.. beterschap voor alle zieke baby's.. hopelijk zijn ze moe genoeg om lekker te gaan slapen en morgen weer beter wakker te worden! en een mijlpaaltje voor Hester... *applaus* =D>
Namens René bedankt voor het compliment Quinn is niet de enige die ziek is, Lars ligt ook in bed met koorts Oh en Gwen wat een fijn nieuws van Natasja dat het gelukkig geen tumor is! Ik ben ook kapot, ga nog ff hyven zal morgen de foto's erop zetten en dan lekker naar bed!
He get wat een zieke kids allemaal zeg Alsje Rene! hihihi Muriel gefeliciteerd met de tandjes Gwen balen zeg dat het erger was dan julie hadden verwacht Jen die Esmay die is nog lekker aan het nagenieten van de dierentuin denk ik