Daar issie dan En graag gedaan meiden. Jeroen vond het ook heel gezellig. Hij vond het wel lastig om te onthouden wie nou wie is. Maar langzaamaan komt hij er wel in zo. Denk dat hij de volgende keer ook wel mee wil
Leuke foto's! Ziet er gezellig uit. Leuk om ook de wederhelften te zien. En volgens was bijna iedereens halve sinasappel (partner) er!
Nou op dit moment staat er alleen een bank en een tv in de woonkamer. Muren zijn nu klaar, ma of di komt de loodgieter. Donderdag de keuken. en dan is beneden klaar. Dan de zolder afmaken en de andere zolderkamer eindelijk opruimen. Heb vandaag een begin gemaakt.
Maar ehm...ik ga ook lekker op bed. Hopelijk slaapt Ryan vannacht heerlijk door, dan doen wij dat ook . Truste en tot morgen!
hier ook ffn 1tje, maar helaas is deze op de achtergrond scherp gesteld,( heel apart, want ik had hem toch echt op Arnoud en Estrella gericht), maar goed wel even voor de knuffelfaktor;
ga ook lekker naar bed want ik denk dat het wel een rommelige nacht zal worden. Estrella had door de drukte niet zo veel gedronken en Zefanja heeft veel indrukken opgedaan vandaag. Dus meestal beloofd dat wat, Truste meiden,
hihi, die bril zit precies op de plek waar normaal e ogen zitten bij een frotal foto, alleen zitten de ogen nu lager..ziet ergrappig uit