November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh maria dat is zeker niet leuk! Even weg rijden met JOUW baby!

Ik heb net de h&m leeggeroofd, de sale is begonnen online. 20 artikelen voor 170 euro :) (oke een paar strings voor 2,00 euro haalt de prijs naar beneden).

Beterschap aan alle ziekke kindjes of mama's of papa's.

Hier staat de witlof al te koken, ga nu alles doen dan kan ik vanavond niksen haha ;)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij hebben gister Vangelis opgehaald, pff ik weet t niet iets zegt me dat we hem daar niet heen moeten brengen.

Zijn neusjes was helemaal vies van binnen, hij kon amper ademhalen. Ze nageltjes waren hartstikke lang (die knip ik best vaak). En de loopauto is echt goor, die sta ik dus al een half uur te boenen. Ik denk dat ze hem na het eten daarin hebben gezet en hij de boel heeft ondergespuugd... :(

Ben ik gewoon een zeikerd? :rolleyes:

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Het vervelende is dat chris dus wil dat Vangelis eigenlijk 2/3 dagen per week daarheen gaat... :cry:

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Bedoel je je schoonouders? Hmm beetje vreemd dan?
    Hoewel mijn moeder Eva's nagels niet durft te knippen....

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    goeiemorgen,

Deniz heeft vannacht heerlijk doorgeslapen. Alleen nu ben ik dus ook snotverkouden. Ibrahim heeft me lekker tot kwart voot 10 laten liggen en gaat nu ook eerder werken zodat hij vanmiddag nog even thuis kan zijn.

Debby: (of eigenlijk arnoud) wat een geweldige foto's.

Ruby: Nou daar ben je lekker klaar mee dan een baarmoeder ontsteking. Weet je, dat heb ik meer gehoord hoor en dat is voor mij ook een van de redenen dat zo'n ding er bij mij nooit in zal gaan.

Dafje Blondie: tnx voor de foto's. En Deniz is gister in de auto als een blok in slaap gevallen. Helaas dat we maar een klein stukje (10 min) moesten rijden.

Melina: Kijk nageltjes knippen zouden mijn ouders ook niet doen hoor maar de neus schoonmaken en de loopauto afdoen als er overheen is gespuugd is toch een kleine moeite zou ik zeggen?

6. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Leuk om te lezem dat jullie het zo leuk hebben gehad!

Muriel: kun je de fles van 16.00 niet verkleinen of laten vervallen voor een liga of rijstwafel? of het warm eten om 16.00 geven?

Melina
    : nagels knippen doen mijn ouders/schoonouders niet. neusje schoonmaken doen ze bij het KDV ook niet, daar krijg je hem onder de etensreten mee hahahha, de loopauto schoonmaken hadden ze wel mogen doen vind ik.

stasia: martijn schrikt ook wel eens wakker en is dan compleet overstuur

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Maria: dat is inderdaad niet zo lief van papa Rob, zou ik ook niet happy mee zijn :(

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Roelie, komt 'ie dan :)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En nog 1'tje voor Roelie

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Even snel tussendoor... wat een leuke foto's, Debby & Arnoud :thumup: super!

Enneh... ik zou ook graag die mooie van Hessie per mail willen ontvangen, thanks!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier is t 1.000x pet-pet-pet... mijn rug gilt van de pijn en ik heb ook nog eens verhoging en voel me vreselijk afgepeigerd.
    Ik word al helemaal gek bij de gedachte dat ik morgen niet zou kunnen werken (laatste werkdag voor Toronto) of zelfs niet eens mee zou kunnen :cry:

Kortom, zit me flink op te vreten, wat mn herstel natuurlijk weer geen goed doet.
    Ik ga gauw weer platliggen, liefs!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Irritant zeg Muriel, heel veel beterschap! Lekker veel paracetamol(len) nemen en vooral rust! Hopelijk kan je dan alsnog mee....dikke knuffel!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    He bah Muriel, nou flinke doses paracetamol en vroeg naar bed!

Willen jullie allemaal op Vangelis stemmen bij zwangerenmeer.nl????

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Hier gelukkig wel een goede nacht gehad. Ryan werd om 3.15 uur wakker, een flesje gegeven en daarna ging hij weer heerlijk slapen tot 8.30 uur. Hij is nog steeds niet de oude, maar het gaat gelukkig weer iets beter....hopelijk slaapt hij vannacht ook weer lekker door.

Melanie: die foto van Arnoud en Estrella is ook heel mooi, vooral omdat ze echt naar elkaar kijken, zoooo lief! Wil je die mailen in een groot formaat? Wat een rotnacht hebben jullie weer gehad, bah! De kinderen zullen vanavond vast lekker slapen na al dat gespring op de trampoline :D. Oooh die foto van Zefanja is ook lief!

Ruby: oooow heb je gemist gisteren! Maar jeetje...wat een spannende tijden dus voor jou/jullie! Verhuizen, ben benieuwd hoor! Enne...dat wordt natuurlijke en gezellig housewarmingfeestje :). Een baarmoederontsteking :confused:, au! Nu weet ik zeker dat ik geen spiraaltje wil...ik hou het wel even bij de pil!

Linda: doe je het wel voorzichtig met je rug! Staat er een bepaalde tijd voor genezing? Want het zou toch zonde zijn als je vakantie hierdoor in het water valt...

Dees: gelukkig gaat het met Quinn ook weer iets beter. En nog iets gekocht op de braderie?

Maria: hopelijk is Rob toch nog een beetje snel thuis gekomen...kan me voorstellen dat je pissig was!

Melina: z'n loopauto konden ze toch wel schoonmaken?! Dat lijkt me toch niet zo heel moeilijk. En sommige mensen vinden die nagels knippen van die kleintjes eng, dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar ik zou het gewoon even met ze bespreken! En als Vangelis daar 2/3 dagen per week heen gaat, betekent dat dat jij steeds heeel vroeg moet opstaan om hem te brengen?

Stasia: wat vervelend dat jij nu snipverkouden bent! Nou...maar even rustig aan!

Petra: hoe was jullie feest gisteren?

Indigo: ik vond het echt super dat je er was gisteren! Het was voor jullie ook een behoorlijke reis en zeker gezien jouw lichamelijk conditie! Op het eind zag ik al dat je zo slecht liep, ik dacht al...die moet echt doorbijten nu! En inderdaad...maar super dat jullie er waren! Vond het echt heel leuk je ook eens ontmoet te hebben (alhoewel we niet eens echt gepraat hebben :(). Maar dat komt in juli wel! Ben je een beetje door de scripties heengekomen vandaag? EN nee, Arnoud is GEEN fotograaf, hij heeft fotograferen als hobby :). En inderdaad, het was heerljk om Ryan weer te zien, alhoewel hij het goed heeft gehad bij opa en oma. En nadat wij thuis waren hebben we hem vrij snel weer op bed gebracht en hij heeft heerlijk geslapen.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hij staat bij thema van de maand en bij baby van de maand!

16. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melina: Zal zo wel eens ff kijken.

Ik meld me gelijk af voor vanavond. Deniz ligt heerlijk te slapen :whistle: \:D/ Had nog wel wat hulp nodig om in slaap te komen maar het gaat al weer iets beter. Ik denk dat die verkoudheid gewoon dwars heeft gezeten. Ik zit hier een beetje ziek zwak en misselijk te zijn met een kop vol snot en een hoofd die op het punt staat te exploderen.

Debby: Zou jij die mooie foto van Deniz deze kant op kunnen mailen?

Meiden, tot morgen.[​IMG]

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Melina: Misschien een stomme vraag maar moet je de foto beoordelen? Kan je niet gewoon stemmen?

18. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    debby: lief dat je er naar vraagt, het was niet veel bijzonders, een sociale verplichting. het waren goede vrienden van mijn ouders. we zijn een uurtje of 2 geweest en toen hebben we martijn als excuus gebruikt (ja slecht ik weet het hahahaha) en gezegd dat hij moest slapen. gelukkig was er geen harde muziek ofzo

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    blefhhhhhh het is hier helemaal bagger!
    Ben al weer vanaf 4 uur op en heb totaal denk ik net aan 2 uurtjes kunne slapen.
    Quinn is zo enorm aan het hoesten en heeft gewoon pijn, hij schreeuwd soms echt moord en brand met hele dikke tranen en on troostbaar.
    Kan jammer genoeg niet meer doen dan ik nu al doe voor hem, maar het liefst zou ik het van hem over nemen.

Jammer genoeg kan ik vandaag ook weinig slaap inhalen, ga met mn schoonzusje mee naar de tandarts die al jaren niet is geweest omdat ze bang is (familiekwaal) en ze moet echt want zo kan het niet langer met haar gebit

Pff heb even niet de mood om op iedereen te reageren sorry meiden

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee je moet de foto beoordelen, tussen de 1 en de 10.

Deel Deze Pagina