November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    He Dees, dat lijkt me een vreselijk nachtje. Hoe is het nu met Quinn? Heeft hij wel wat kunnen slapen?

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    morge,

hier echt weer een totaal hopeloze nacht gehad. Estrella komt tegenwoordig 2 keer per nacht en dan om 00.30 en 2.15 uur.
    Bah was het vannacht behoorlijk zat en zat er helemaal doorheen, heb gewoon liggen huilen in bed. En met pijn in mijn hart Estrella een flesje met FV laten geven, was gewoon te moe.
    Merk dat het lichamelijk ook erg in hakt die vermoeiheid.
    Dus vandaag me ziek gemeld op mijn werk. Wel met schuldgevoel, maar ja is niet anders.

Dees, he bah meid jij ook al vannacht, arme Quinn. Beterschap voor hem.

Melina zal ook even zoeken en stemmen.

Stasia ook al ziek na zaterdag, hmm gaat niet goed zo, jij ook beterschap meis.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He neeee... Dees & Melanie, wat een k*t nachten voor jullie, dat is toch niet vol te houden?
    Goed dat je je ziek hebt gemeld, Melanie, even pas op de plaats maken!

Heel veel beterschap en slaap aan jullie (kleintjes) gewenst xx

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen muriel hoe is het met jou? Weer een beetje bij gekomen?

Zit hier dus nu alleen thuis. Adriaan heeft (per ongeluk) Estrella naar mijn ouders gebracht, we stonden er allebei niet bij stil dat ze gewoon bij mama kon blijven, dus nu moet ik alsnog afkolven. Eh tja, foutje bedankt, ;)

Ga zo lekker nog even mijn bedje in, mijn vader haalt Angelus op en Zefanja was gisteren bij hun gebleven.

Dus ja daar zit je dan......

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier gaat t gelukkig iets-jes beter vanmorgen, dus ben wel naar mn werk gegaan. Verhoging is gelukkig weg, dus ik voel me wat minder ziek.
    Maar mn rug doet nog wel erg pijn helaas.
    Dus dat wordt rustig lopen, zo min mogelijk opstaan en zitten en er een korte dag van proberen te maken.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kreeg net een persbericht, is wel grappig/herkenbaar om te lezen over het CB.

7. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Jeetje meiden...

Jullie ziek, babytjes ziek. hebben we een virus op het forum of zo ;) op zijn dit de overblijfselen van een dagje Blijdorp.

Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel. De foto's die ik steeds zie langskomen zijn stuk voor stuk geweldig ook diegene die op hyves staan. Complimenten hoor!

Nou heel veel beterschap voor iedereen en maak er toch nog het beste van vandaag.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow wat een nacht weer Melanie, misschien is het wel even goed zonder kids. Even tot rust komen voor jezelf!

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    het is inderdaad wel herkenbaar!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb met onze cb. Maar ik hoor het wel vaak om me heen.

Ik denk dat ik toch de BV ga afbouwen, het word me even te veel allemaal. Tevens wil ze overdag ook slecht bij mama drinken. Ze wil zitten, alles zien etc. Dus ja dat maakt het ook erg lastig.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Melanie je moet doen wat je hart je in geeft dat is het beste. Je hebt het bijna 7 maanden volhouden met de borstvoeding. Petje af hoor. En aan jezelf denken is juist goed en helemaal niet verkeerd.

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Rachel en Dirk van harte gefelciteerd met jullie 2 jarig huwelijksjubileum.!!!!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    :({|= :({|= :({|= :({|= :({|= :({|= :({|= :({|= :({|= :({|=

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Linda, zou jij mij dat mailtje nog willen sturen over jouw ontslakkingskuur?

Ik denk dat ik morgen ga beginnen met het citroensapkuur, wellicht heeft het effect en voel ik me daarna beter.

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Rachel en Dirk van harte gefeliciteerd :D

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    goedemorgen. Vandaag weer een nieuwe dag voor ons alllen!
    Succes!

Rachel en Dirk, 3werfhoera!

Ik haat mn huis verbouwen. Alles is troep. Niet gezellig. Nog 1 week in deze ellende.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :cry: mn rug vindt het toch niet leuk vandaag, op mn werk :cry:

Ik ga nu proberen als de wiedeweerga alles zo veel mogelijk af te krijgen en dan maar naar huis....

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    sterkte Muriel

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hallo,

Hier een goede nacht achter de rug. Deniz heeft lekker door geslapen. Verder voel ik mij ook weer een stuk beter. Alleen nog verkouden. Daarstraks lekker even een rondje op de motor gereden. Heerlijk was dat, heb het wel gemist. Morgen lekker naar mijn werk op de motor.

Rachel en Dirk: Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum.

Dees en Melanie: Wat balen van jullie rotnacht. Lekker rustig aan doen voor zover het kan natuurlijk.

Muriel: Jij ook lekker vroeg naar huis hoor. Even aan je zelf denken.

Nou, ik ga er eentje een fles geven en dan even naar het winkelcentrum. Ga even van die plastic schortjes halen want meneer smeert zich altijd helemaal onder. Verder nog even naar de Hunkemoller voor een beha die ik ook als halter kan dragen. Tot later.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hoi hoi

ik ben weer afgewerkt, en behoorlijk moe. bah wat is het warm, ik werk op de 2e verdieping onder het platte dak, aan de zonzijde met 3 raampjes die alleen op de kantelstand kunnen. niet normaal dus. het was 34 graden in mijn lokaal.

ik heb me ingeschreven voor een duikopleiding, ik ga mijn open water diver brevet halen, in september. dus de babyplannen stellen we ook even uit.

Melanie en Dees: wat rot zeg die gebroken nachten!

CB: ik ben juist erg blij en tevreden met mijn CB en mijn arts

Rachel en dirk: gefeli!

Muriel: lekker uit gaan rusten, toronto kun je niet missen

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente

Deel Deze Pagina