hihihihi ja ik hoorde laatst ook al dat dit een typische brabantse uitspraak is, maar is dat echt zo?
GRRRRRR ik woon naast een paadje/ gangetje, en alle buurtkinderen doen nu verstoppertje. dus ze rennen en dreunen constant door het paadje. Maar martijn's slaapkamer grenst aan het pad en die ligt nu net te slapen. niet meer dus, die is alweer een het huilen!
Ik ben zelf ook een brabander maar ik ken het woord afgewerkt niet (ja in die andere context wel ja )
hier zegt iedereen dat je afgewerkt bent, hoewel onze belgische collega;s het ook een vreemde uitdrukking vinden
Stasia, hoe is het nu met je verkoudheid? Fantastisch zeg, motorrijden. Dat zou ik ook altijd nog eens willen leren. En dan op zon mooie Harley lekker rondscheuren 8) Roelie, wat een heerlijk knulletje is je Jens! Prachtige fotos weer van Arnoud... Muriel, sjee meid, dat is klote dat je je zo belabberd voelt en dan ook nog eens aan de vooravond (figuurlijk dan) van je reisje naar Toronto. Heb je het wel heeeeeeel rustig aan gedaan vandaag? Hoe gaat het nu met je? Gaat het reisje wel door? En is dat wel verstandig? Debby, wat fijn dat het met jullie mannetje de goede kant opgaat! Ik stuur nog wat beterschaps-knuffels jullie kant op Fijn dat jij onze ontmoeting ook geslaagd vond Dan zien we elkaar in juli ergens in os sjoen Limburg he? Melina, ik ben eerlijk gezegd niet zo van het stemmen.....Want dan moet ik dat van mezelf ook weer voor iedereen doen en dan weet ik niet meer waar het eindigt zeg maar Hoop dat je het begrijpt. Vangelis is trouwens wel een ventje om op te vreten hoor, daar ligt het dus absolutely not aan Wat die citroensapkuur betreft....die heb ik ooit in een ver verleden eens gedaan en viel na 2 dagen flauw van de honger. Letterlijk dus Dees, wat een rotnacht heb je achter de rug meid! Shit dat je niet effe hebt kunnen bij-rusten vandaag. Wat zielig voor Quinn trouwens. Ik hoop dat ie zich snel wat beter voelt. Lief van je trouwens dat je jouw schoonzusje morele steun biedt bij haar bezoekje aan de tandarts! Melanie, meid petje af dat je het überhaupt al die tijd al hebt volgehouden met je slapeloze nachten, de zorgen voor en om je kids. Wat een ellende dat je niet je nachtrust kunt nemen, die is zo essentieel om het allemaal te kunnen blijven dragen. Ik kan me goed voorstellen dat je wil gaan afbouwen hoor. Ik herken trouwens heel erg wat je schrijft; Yindi heeft het ook vaak veel te druk met wriemelen en rondkijken om effectief te drinken met als gevolg dat de toch al lange voedingen (neemt veel tijd in beslag zon borstvoeding, althans hier bij mij toch wel) nog veel langer duren en ik af en toe even klaar ben qua geduld Ik ben vandaag begonnen met het laten vallen van de middagvoeding. Wat mij betreft wil ik de andere voedingen gewoon blijven geven en op zn minst de eerste en laatste voeding nog borstvoeding geven. Overdag mag het wat mij betreft dus ook best vervangen gaan worden door vaste hap en/of flesvoeding. Heb je vandaag een beetje kunnen uitrusten zonder Estrella? Rachel en Dirk van harte gefeliciteerd! Maria, ik kan me voorstellen dat het verbouwen geen pretje is. Gelukkig duurt het nog maar een week begrijp ik. Peetje, pfoe, dat is heftig met die temperaturen in de klas Wauw, wat een plannen mbt duiken! Ik zou het eerlijk gezegd niet durven. Erik heeft wel zijn brevet en heeft in het verleden veel gedoken, maar nu al een tijdje niet meer. Wat een heerlijke fotos van je mooie zoontje. Wat is Martijn toch een schattig kindje! Om dood te knuffelen zo lief, figuurlijk dan he?
Indigo: Met mijn verkoudheid gaat het een stuk beter. Ik heb gelukkig niet meer het idee dat mijn hoofd op ontploffen staat zeg maar. No een beetje gesnotter maar das niet zo erg.
Gelukkig maar Stasia, is vervelend zo'n hoofd vol snot... Wat een rotnachten Dees en Melanie.. pff hoe houden jullie het vol? Melanie, ik las een tijdje terug over Angelus zijn school. Wat een opluchting moet dat zijn geweest zeg! Ik wilde nog vragen hoe het nu ging op de meeting, maar ben er niet aan toe gekomen. Maar heb je nog steeds een happy mannetje? Te horen aan je eerste reactie was hij (en jij dus ook ) helemaal blij met de nieuwe school/juf/klas. Geeft je ook meteen een goed gevoel dan zeker als je kereltje zo terug komt uit school. Heerlijk hoor! Peetje, niet leuk he met dit warme weer in zo'n stikheet lokaal zitten. Ik zit ook in een lokaal waar het heel warm wordt. De hele dag staat de zon op het platte dak en dan wordt het snel heel warm en doordat het buiten dan nog warmer is wil je ook niet echt de ramen open laten staan... wordt het alleen maar nog warmer van. Fenna is gelukkig weer minder aan het snotteren en de prutogen zijn zo goed als weg. Nou is voor ons de vraag of dat komt door de medicijnen of spontaan. We gaan dus de medicijnen weer even minderen en kijken wat er dan gebeurd en dan ws helemaal weer stoppen en kijken wat er dan weer gebeurd. Ben heel benieuwd. Vandaag zijn de inleggers voor haar spreidbroekje binnengekomen. Dus nu kan ze zonder broek of legging in haar spreidbroek omdat ze een stoffen bekleding heeft in haar spreidbroek door de inleggers. Lekker hoor, scheelt kleffe broeken en konten. Ik ga zo zwemmen.. ben er misschien vanavond nog ff. En anders, tot morgen!
vandaag heerlijk geslapen van 10 tot 13.30 uur, maar werd nog moe wakker. eind van de middag naar mijn ouders gegaan om de kids te halen. Estrella drinkt nu gelukkig wel goed uit een flesje. Indigo, geeft trouwens niet hoor van het handje geven, haha denk dat ik zelf ook wel een aantal vergeten ben. Dus het is je vergeven hoor. Maar hier precies het zelfde probleem met de BV. Duurt ook al lang en daardoor nog langer. Ik wil wel de ochtend en de avond blijven geven. En als ze 1 keer op een nacht komt ook prima, ze krijgt nu fruit groent (met de pot mee) en zometeen ook een broodje, dus dat scheelt al een hoop. Vooral rechts wil ze niet zo goed drinken. Jammer dat ik je niet langer heb kunnen spreken, herken ook veel van jou verhalen. Wie weet een keer van de zomer. Daphne, Angelus wil nu ook zelf naar deze school en niet naar zijn oude school. Echt gewoon een wereld van verschil, vanmorgen kwam hij binnen en juf was er en vroeg meteen hoe hij het zaterdag had gehad en hij liet ook blij zijn nieuwe krododil zien. Hij heeft de aap weer mee gekregen incl een nepbanaan. Zo super, hij verteld nu ook wat hij op school heeft gedaan, zingt liedjes van school en ik heb het idee dat hij in die 2 dagen meer heeft geleerd dan op die andere school. Woensdag zouden ze alleen op schoolreisje gaan, tja dat gaat nu voor hem niet meer op, maar op deze school hebben ze het geloof ik ook nog, dus dat is wel leuk voor hem. Ook zag ze opa meteen en betrok hem er ook bij. Echt ben wel blij dat hij nu meer verteld en zo, is zo'n fijn gevoel dat hij weer beter in zijn velletje komt, nou mama nog. Lekker trouwens voor Fenna met deze warmte dat ze er nu geen broekje meer onder hoeft. Peetje dat is zeker warm hoor, bij ons op het werk dus het zelfde probleem. Wij hebben nu sindskort een airco, maar daar kan ik niet zo goed tegen. Hier zeggen wij ook; ik ben klaar met werken.
Goedenavond ladies! Wat is het hier rustig geweest zeg....Allemaal aan het uitrusten van zaterdag? Vond het echt een SUPER DAG ! Het is hier al bijna flesjestijd dus even geen tijd om uitgebreid te gaan reageren... Hoop ook dat Esmay zometeen wel lekker gaat slapen, want het is me hier toch een pleuresweer, niet normaal! Mee dat ik dit zit te typen barst dus echt de hel los, het onweert echt keihard! Lang geleden dat ik dat heb meegemaakt...en ben heel benieuwd hoe ze daarop gaat reageren! Is het bij jullie ook zulk rotweer? Dees & Melanie; Voor jullie ga ik duimen voor een ononderbroken nacht, zodat jullie kunnen bijtanken! Welterusten allemaal en wellicht tot morgen!
Hallo meiden Hier van mij ook een nog een teken van lezen, al hangen mijn oogjes ergens onderaan. Hier een drukke en vooral onrustige dag gehad. Quinn is enorm onrustig maar is vooral jantje lacht, jantje huilt en dan ook goed huilen, geen pijl op te trekken dus. Hij heeft veel last van het hoesten en niest zich te pletter, snot loopt waar het niet gaan kan. Met andere worden hij heeft het goed te pakken. Ik ben deze hele week vrij alleen morgen heb ik een cursus, Quinn zou naar het kdv gaan, maar Piet blijft morgen thuis wil Quinn nu een de hoog nodige rust geven. Ik heb alles gelezen maar even niet de puf om te reageren. het is hiet trouwens ook rot weer, en ben me net te pletter geschrokken van het onweer, en dat gebeurd me nooit. Ik ga zo me spulletje bij elkaar pakken en duik ik in mijn bedje in de hoop op een goede nachtrust! Melanie ik ga ook voor jou duimen op een heerlijke nachtrust! Meiden sweet dreams!
Goedemorgen, Ik ben er om 5.00 uitgeweest voor een flesje, en ga nu even snel werken. 1 uurtje en dan ga ik weer naar huis, ik hoef daarna pas om 12.30 te beginnen. Vanavond bijles geven en morgen aqua-fitness. Zijn er nog leuke foto's van jullie dierentuin uitstapje? ik wil er wel een paar zien! Indigo: bedankt voor je complimentje over Martijn! zelf vind je je eigen kind natuurlijk altijd mooi hihi. Eet Yindi al groenten erbij, of alleen nog fruit? Melanie: vervelend dat je je nog niet helemaal goed voelt, wel fijn dat Angelus het nu wel naar zijn zin heeft op school. als ik jouw verhaal zo hoor dan denk ik meteen "ja zo hoort het te gaan op een school". die andere school was vreemd. Te dicht bj een airco zitten is ook niet gezond volgens mij. wij hebben geen airco, we krijgen zelfs geen ventilator van het werk! Debby: hoe voel je je nu? ben je weer volledig aan het werk? of doe je het (verstandig) nog even rustig aan? en ben je al wat wijzer over wat je 'mankeert'? Maria: hoe bevalt jou het werken na zo lang verlof? hier valt het behoorlijk tegen