Goede, nou ja eigelijk niet. Morge meiden HIer wederom een enorme bagger nacht zeg. Ik zit nu al op mn werk, maar vraag niet hoe ik de dag moet doorkomen. Ik stond vanmorgen al half slapend onder de douche in een poging mijn ogen open te krijgen. Of te wel een K U T nacht, weer een uur met Quinn in de kamer gezeten, het arme kind heeft zo last van het hoesten en snot enzo. Piet is vandaag thuis met hem, lekker een mannen dagje. Vandaag komt trouwens mijn nieuwe bank, joepie! Volgende week komt het andere deel, die heb ik via mp op de kop weten te tikken, dus eindelijk een begin aan de nieuwe inboedel. Meiden ik ga weer even met een slootkoffie naar binnen werken in de hoop op dat ik vandaag nog wakker kan worden. allemaal een dikke knuffffffff (had ik even zin in)
goeiemorgen, Dees vaker duimen, Estrélla heeft de hele nacht geslapen. Maar ja het nadeel om 5.00 uur was ik wakker en lag te 'wachten'. Angelus heeft ons helaas ook 1 keer op gezocht vannacht. Maar dat is maar 1 min werk en klaar. Maar desondanks nog gesloopt. Kan gewoon met moeite mijn bed uitkomen ondanks de elke ochtend hevige rugpijn. Maar goed ik ben vandaag weer kindloos. Dees, zal vannacht voor jou duimen meis. Hier begint Estrélla ook verkouden te worden, merkte ik vannochtend. en heerlijk een nieuwe bank, wat voor stijl wil je nu? Jen hoe gaat het nu eigenlijk met Esmay? Groeit ze nu goed? Petra, ja ik heb het nu ook met school zo hoord het, juf stond er vanmorgen gewoon midden in de klas en ik merk gewoon dat dat veel prettiger is. Hij vertelde gister ook tegen opa dat hij niet meer terug wilde naar die andere school. Jemig ook geen ventilator, pfff mag dat volgens de arbo dan wel? Wij hebben ook ventilatoren maar die zijn meestal al ingepikt. Terwijl het voor bij de balie echt het heetst is, alles is glas en platdak. De hele middag staat de zon er in. Lekker warm dus. Gisteren heeft Estrélla met de pot meegegeten en ik had niet zo fijn geprakt, ze vond het heerlijk en zat gewoon op haar manier te kauwen, daarna nog lekker kwark, mama, flesje en nog weer mama. Nou geen wonder dus dat ze zo goed geslapen heeft, vannavond dus weer proberen. Ze word zo veel te snel groot.
Deesje, wat vervelend dat je er weer uit moest. En Tari, ik herken dat, dat je zelf wakker ligt en dat de baby gewoon doorslaapt. Peetje, ik vind het HEERLIJK, om weer aan het werk te zijn. En ik mis Eva ook niet. Ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik ben wel blij als ik thuiskom natuurlijk maar ik kan het goed verdragen bedoel ik. Melina, ik wil niet vervelend zijn, maar zo'n dieet werkt meestal niet. Je zult nu misschien afvallen maar de ervaring heeft mij geleerd dat het er dan niet afblijft. Het enige dat in mijn ogen helpt is het aan passen van je eetpatroon. Anders blijf je eeuwig dieten. Nou hebben we weer een lek in het dak, en ik weet niet meer welke dakdekker er toen is geweest. Ik vreog toen nog om garantie op papier, maar dat wilde hij niet geven. Mondeling wasd ook goed zei hij. Oke, maar nu weet ik dus niet meer wie ik moet bellen stomstom
o maria dat is balen. Weet Rob het ook niet meer. Als ik aan het werk ben mis ik ze ook minder dan dat ik dus wel thuis ben en hun niet.
mogguh dames! hier nog één helemaal gebroken. Slaap wel als een blok, maar ben zo enorm druk geweest (en nog steeds) en moet vanmiddag ook nog werken bleeeeh. Stond gisteren echt zowat op instorten.. maar goed, kreeg vanochtend wel weer leuk telefoontje.. onze kopers hebben de financiering rond! de koop kan dus doorgaan. Wanneer is nog niet helemaal duidelijk, maar zoals het er nu naar uit ziet, volgende week of die week erop..! Weer een zorg minder.. Verder vind ik het hier prima op ons nieuwe stekkie! Uiteraard nog een lekkere rotzooi en e.e.a. moet nog geklust worden, maar we kunnen nu iig wonen hier! Mika's kamer en de woonkamer zijn klaar en zelf slapen we nog even in een andere kamer, aangezien we onze slaapkamer nog moeten schilderen en de slaapkamer over een weekje of 3 geleverd wordt. Maa goed, zolang ik een bed heb.. Ik lees zo af en toe wel mee, maar heb de puf voorlopig even niet om te reageren op iedereen. Zodra alles op orde is hier kom ik weer meekleppen. Voor nu zo af en toe een teken van leven uit Deventer. Was erg jaloers toen ik jullie gezellig verhaaltjes las en mooie foto's zag van de meeting! had graag meegegaan! heb zoveel van jullie nog nooit live gezien.. Hopelijk krijgt iedereen een goede nachtrust de komende dagen en zijn alle zieke kindjes snel weer beter! dikke kus!
Hey Gwen, super dat je nog even tijd en energie vindt om hier even je virtuele neusje te laten zien Mag ik trouwens ook nog je nieuwe adres per pb ontvangen? Sterkte met alle verhuisperikelen en super dat jullie oude huis toch verkocht is! Kusje voor Mika! Dees en Melanie, hoop dat jullie snel een beetje bij kunnen gaan slapen, want die nachten van jullie zijn loodzwaar. Melanie, kan me je overwegingen om af te gaan bouwen met de BV goed voorstellen. Doe gewoon waar je je lekker bij voelt. Ik hoop dat we zo rond de 9 maanden alleen nog op een ochtend en een avondvoeding zitten en dan overdag 'borstloos' zijn (dus diksap of water met groenten/fruit op de dag). Ben het kolven tijdens mijn werk echt spuugzat. Martijn is echt een poepie, Peetje!
nou heb net het 1e uur lesgegeven en zit even thuis, om 11.00 moet ik martijn naar mijn schoonouders gaan brengen. donderdag zouden we een workshop/ vergaderdag hebben, maar ik heb donderdagmiddag altijd vrij. Na wat navraag bleek het toch een verplichte dag te zijn, dus ik moest maar gewoon komen. Met veel moeite extra opvang kunnen regelen (staan ze op het werk ook niet bijs til, dat het geld kost). (ik krijg die middag dat ik moet werken niet betaald overigens, dat hoort er gewoon bij. En nu hoor ik van onze rectrix dat het weer NIET verplicht is! zucht..........dus dan ga ik ook mooi niet. martijn zit al genoeg bij de opvang! donderdagochtend dient onze rechtzaak in den bosch, ben benieuwd. het is een zaak van ons tegen de gemeente. we hebben een bouwvergunning voor een zendmast gekregen in onze tuin, en die heeft de gemeente na wat klagende buurtbewoners gewoon weer ingetrokken. Maria: ik mis martijn ook niet als ik werk, ik voel me alleen wel schuldig. Ik kan wel aan hem merken dat hij vaak naar de opvang gaat. hij gaat 1 dag mijn ouders, 1 dag schoonouders, 3 dagen KDV. voor mij is 5 dagen veel, in het weekend wil ik dan bijkomen maar dan is martijn vaak van slag door de rommelige week. Gwen: wat super dat ze de financiering toch rond hebben! ben benieuwd naar je nieuwe huis! Maria: he balen dat dak. hoe staat het trouwens met de nieuwe keuken? helemaal af? Esther: dank je! ik ben geen BV-er, maar is 2 voedingen op 9 maanden genoeg? ik denk dat je er dan toch nog 3 moet geven, maar ik heb er niet zo superveel verstand van.
We zien wel hoe het uitkomt. Als Vincent vaker blijkt te vragen, dan gaan we nog gewoon door met ofwel volledige BV ofwel 1 voeding overdags met KV (of aangelengde karnemelk oid). Ben er niet echt bewust naartoe aan het werken, we laten het maar gebeuren door goed op Vincent te letten. Maar in principe heb je met BV geen minimum of maximum aantal voedingen dat je moet geven, omdat je in principe op verzoek blijft voeden naast de andere voeding. Hmmm beetje warrig verhaal geworden, snappie het nog ?
Maria, mooi dat de DD toch nog 'terecht' is! Hij wist nog van de mondelinge garantie? Hoeveel voedingen zit je nu ongeveer op? Wij ongeveer rond de 4 a 5 met 1 a 2 stuks fruit (ongeveer 100-150gr), 150-200 gr groenten en dan vaak nog een rijstwafeltje. Vanaf volgende week ga ik een boterhammetje aanbieden.
Op dit moment volledige bv ivm ontbreken van een keuken. Ze krijgt wel na de laatste bv nog een avondpapje na. Is best veel maar aan die laatste voeding (2 borsten) heeft ze schijnbaar niet genoeg. Dus nog een heel pyjamapapje erachteraan. Overdag zo nu en dan een koek. Ik ga nu, op de dagen dat ik werk, ook rijstebloem door de bv mengen. Denk ik. Ja, hij wist nog van de garantie ja.
Wat hebben jullie kindjes al op? Kan wel wat ideetjes gebruiken om te geven. Vincent heeft al gehad: Spinazie Asperge Sperziebonen Wortelen Courgette Aubergine Snijbonen Bloemkool Broccoli Tomaat Peer Banaan Meloen Nectarine Mango Rijstwafel Ligakoekje Eitje Op de planning staat in ieder geval nog witlof, bietjes, appel, brood. Nog ideetjes?
Hoe kan ik trouwens de kap van mijn kinderwagen (buzz) poetsen? Zitten zwarte vlekken op. Op de 'velours' of wat het dan ook mag zijn, rand dus.
zt hier ook nog op 5 /6 voedingen incl de 2 van 's nachts. Maar inderdaad met Zefanja zat ik rond de 9 mnd ook op 2 voedingen, 's ochtends en 's avonds en heel soms nog 1 tussendoor. Nu wil ik ook daar naar toe werken, ze is nu bijna 7 mnd en heeft te weinig intresse overdag in mama, ze wil ook een grote meid zijn en mee eten. Ander vocht krijgt ze nog niet en inderdaad Esther op mijn werk kan ik nu ook erg slecht kolven, 1 keer mag ik blij mee zijn. Zal morgen eens kijken op hoeveel voedingen ik nu uitkom. Hier kreeg ze ook liga en rijstewafel, maar ja daar reageerde ze weer niet goed op met poepen, lekkere drama hoor. Ja nibits dat gaat goed, maar ja niet echt gezond. Ach ze krijgt er maar een paar.
Over "afgewerkt" gesproken: ik belde een tijdje geleden met kennissen die in zeeland wonen. We zouden daar op visite gaan. Dus ik zei: we zijn nu aangereden.... haha, zij dacht dat we een ongeluk hadden gehad maar ik bedoelde dus dat we vertrokken waren 8) Muriel: have a nice trip! Peetje: pfff da's niet normaal 34 graden in de klas. Ben je donderdagmiddag thuis? dan kom ik je spullen even afgooien Jen: Hier donderde en bliksemde het gisteravond ook flink. Ik vind dat heerlijk Dees: beterschap voor Quinn Tari: ook beterschap Maria: ow, da's balen dat je niet meer weet welke dakdekker je hebt gehad. Ah, zie dat je hem toch gevonden hebt. Toppie! Gwen: gefeliciteerd dat de koop toch nog doorgaat. Ik wilde vanmorgen baantjes gaan zwemmen. Stond ik bij het zwembad was de kinderopvang op dinsdag dicht. Alle andere dagen is het wel open. Dus ga ik donderdag maar zwemmen.