nou we hebben toch mara besloten om de bank neer te zetten, kan het niet laten als ik wat nieuws heb moet het er staan ook. Een wereld van verschil en heerlijk veel ruimte! Maar ben nu helemaal gesloopt. Maar Quinn moet nog een flesje en die wil ik graag geven aangezien ik hem de hele dag al geen fles heb gegeven. Morgen ga ik maar weer ff de ha bellen, even Quinn zijn longen na laten kijken want hij zaagt een hele bos om. Word er helemaal naar van als ik het hoor. Hij heeft de eerder ook gehad maar niet zo heftig als hij het nu heeft. Jen super dat Esmay zo lekker aan het eten is, als ik het zo lees kan ze snel op de 3 flessen, jullie meid gaat echt vooruit. Ruby spannend met jullie huis, ik ga voor je duimen en wat gaaf dat Rayn al kruipt Roelie en Rene geffeliciteerd met jullie 13jarig samen zijn Wecke leuk je weer hier te zien en lekker zeg al zomer vakantie! Lekker genieten hoor
@peetje, ja ik maak de groenten vers voor Vincent. Vaak gewoon met ons mee en dan de zoutpot op tafel. En 1x per week kook ik wat groenten en die doe ik in die potjes van Avent in de vriezer. Vind het goed te doen zo. Vind het prettig om te zien hoe hij reageert op afzonderlijke smaken. De meeste potjes zijn toch combi's. O ja, vandaag avocado laten proeven. Was een succes! Is ook lekker zacht voor de kleintjes. @Wencke, leuk je te horen! Fijn dat je een mooie BV ervaring hebt gehad, joh! Wees er maar trots op @Roelie, gefeli met 13 jaar samen! @de rest, trusten! Melanie en Dees even in het bijzonder
Jen wat super dat jullie raam is gemaakt en nu dan ook de dak van jullie uitbouw! Kost ff wat maar dan hebbie ook wat denk ik dan maar meis! Esther dank je wel!
goedemorgen, ik be intussen echt gesloopt, nu al 6 weken dat martijn 's nachts weer komt. vannacht weer om 4.30 ik wil wel weer eens gewoon een nacht kunnen slapen! maar duimen dat het vannacht goed gaat. iedereen werk ze vandaag!
Joehoeeeeeee dit was een redelijk goede nacht, hoefde er maar 1x uit, even in beb wat te drinken gegeven en zijn neusspray en toenis hij weer verder gaan slapen. Dus op deze manier ga ik het vancht dus ook doen als hij blijft huilen. Vandaag lekker niks op de planning, lekker rommelen in huis enzo. Peetje balen dat Martijn nu zo lang zich s'nacht meld, heef thij dan oko echt honger?
Goedemorgen dames, Allemaal bedankt voor de felicitaties. @Muriel, veel plezier in Toronto. @Roelie Gefeliciteerd met jullie 13 jarig samenzijn. @Esther, zo vincent heeft al aardig wat op. Ohhhh die foto. @Dees, veel plezier met je nieuwe bank. @Maria, balen dat het dak nu ook nog eens lek is. Hoe staat het nu met de verbouwing. Kindje missen, Ik mis Fayenne ook niet op mijn werk maar ben echt wel blij als ik weer thuis ben. Uhmmmmmm rest ben ik vergeten. Dames fijne dag allemaal.
Leuke foto Esther van de kleine boef. @Ruby ik duim met je mee voor het huis. @Debby, rustig aan hé meis! @Gwen, hoe gaat het met de verhuizing? Altijd zooo een drukke periode dan hé! @Linda, hoe voel je je? Nog steeds geen zwangerschapskwalen? @Rachel, hoe gaat het op je baan? Nog steeds leuk? @Melanie, hoe was je nacht? Weer wat uit kunnen rusten? Hoe is het nu op je werk en je uitdagingen? Nou bij zwangerenmeer.nl kan je dus nog geen eens een prijs winnen met die fotowedstrijden stom gedoe voor niks dus. Hier goed nieuws, we hebben een creme gekregen uit Griekenland en als zijn eczeem is binnen 1 dag weg
Meiden, hier vanuit een nog even hectisch Metro GROETJES aan iedereen... Beloof me niet te veel te typen, dan kan ik zondag een inhaalslag maken, nadat ik eerst H (en W ) helemaal heb platgeknuffeld! Duimen jullie dat alles op rolletjes gaat lopen? Thnksssss xxxx
Melina, het gaat allemaal wel goed hoor, alleen sinds deze week weer 100% gaan werken, dus even wennen. En ik wil ook meer tijd en aandacht aan mijn gezin besteden, dus minder forumtijd . Ik zal proberen vanavond even te reageren, ik ga zo eerst naar de dermatoloog (voor m'n wangen) en vanmiddag werken. Fijne dag iedereen!
Melina, Het werken bij de tankstation bevalt me heel goed fijne collega's. Klanten herkennen mezelfs nog van het andere station waar ik gewerkt heb want die zit om de hoek haha.
Hoeveel uren werk je nu Rachel? En begreep ik het nou goed dat je in september niet fulltime naar school gaat?
Ja, ik heb rosacea. Dat is een soort huidaandoening en dat gaat nooit helemaal over. Die pukkels zijn al grotendeels verdwenen (gelukkig!) en heb nu een zalf en weer een antibioticakuur meegekregen. Nu mag ik geen make-up en geen dag- of nachtcreme smeren, alleen die zalf. Balen! Maar goed...over een maand moet ik weer terugkomen. En die rode wangen komt door adertjes (is waarschijnlijk verergerd door die huidaandoening). Dat kunnen ze behandelen met laseren, maar dat kan niet in dit ziekenhuis. Maar we gaan eerst dit behandelen en over een maand terug (4 juli) en dan maar weer eens kijken... Met Ryan gaat het alweer beter. Hij is koortsvrij en krijgt weer praatjes. Dus dat is een goed teken. Hij is vandaag bij mijn schoonmoeder, dus ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan. Vrijdag gaat hij weer naar het kdv.