November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nouja ik heb ook niet veel meer nodig hoor, ik denk dus echt al dagen dat het aanstaande zondag vaderdag is :( Ik er voor gezorgt dat het cadeau optijd binnen is, was kantje dat hij er op zijn zou zijn (in mijn gedachte dus)
    Gister een kaartje gehaald, gedicht opgezocht enzo.

Is het helemaal niet aanstaande zondag, :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohee Deb heerlijk dat Ryan zijn ritme weer terug vind.
    Alleen balen dat jij je niet beter voeld meis, doe je rustig aan?!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Shiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttt Ryan flikkert net keihard van de bank af :cry:.

Edit: verder gelukkig niets aan de hand!

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Deb, bedankt voor je kaartje!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Graag gedaan! Bevalt het goed in jullie nieuwe omgeving?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw Deb meis, kan me voorstellen dat je geschroken bent meis, dikke knuf

Ik heb de ha gebeld en kan om 10.20 terecht.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben erg benieuwd wat de ha zegt! Hoe ging het vannacht?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Vanacht was het dus weer bagger, veel eruit geweest.
    HIj is dan ook zo vanslag als hij een hoestbui heeft gehad. Ik geef hem in de nacht nu wat te drinken en moet zeggen helpt wel iets. misschien dat het zijn keeltje verzacht ofzo.

Maar de assistent hoorde hem door te telefoon zo erg hijgt/zaagt hij. Dus ben er weer tussen gepropt

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zielig hoor, ik hoop echt dat ze iets voor hem kunnen doen...wel fijn dat je er tussendoor kon!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja ze hebben altijd een paar plekjes over voor onverwachtse dingen, kinderen enzo.

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Dees sterkte bij de HA ! Hoop dat ze eindelijk iets voor jullie kunnen betekenen !

Debby ben je toch niet weer te hard van stapel gelopen met het werken, pfeifer heeft best even nodig om weer van te herstellen hoor! Alles weer langzaamaan opbouwen, want je takelt er goed van af weet ik uit ervaring..Luister goed naar je lichaam en neem er echt de tijd voor!

Euh, memorystick is empty....

Ze komen vanmiddag voor het dak, dus ik ga zo eens proberen of ik nog bij een kapper terecht kan zometeen.... Ben het beu, dus er gaat weer een stuk vanaf!

Esmay is gewoon lekker met oma naar haar neefjes en tante toe, dus ik heb een heerlijk dagje voor mezelf! Ga vanmiddag als die mannen bezig zijn, maar wat schilderwerk afmaken van vorig jaar.... (Kwam er niet meer van omdat Esmay dus 6 dagen te vroeg kwam :) )

Dames, fijne dag allemaal en misschien tot straks!

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goeiemoggel (ja nog net)

Zo hier een heerlijke nacht gehad. Ik werd vanmorgen wakker van mijn kat die aan het miauwen was, keek op de klok was het half 9!

Roelie: Goed van Jens zeg! Ik heb ook handvaten aan de fles zitten en hij kan zijn limonade zelf drinken. Met de papfles nog niet gedaan maar ja ik heb er ook maar eentje dus ik heb de tijd smorgens.

Debby: Wat fijn dat Ryan weer lekker heeft doorgeslapen. Hier sinds gister eindelijk ook weer zonder mopperen naar bed. Alleen nu jijzelf nog goed opknappen.

Dees: Hoe was het bij de ha?

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ben terug van de ha, we hebben nu een puffer (jemig wat een ding) mee gekregen met Ventolin en een ontstekings remmer.
    Hopelijk heeft het snel resultaat want vind het zo sneu om hem zo te zien en te horen.
    Heb hem net eerst aan het mondje kapje laten wennen/spelen.
    Straks na zijn slaapje de eerste keer puffen, zal wel een ramp worden :( maar ja als het mar helpt.

14. Hoop echt voor Quinn dat dit helpt Dees. Ventolin is wel pittig spul!

15. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Missym: geen zwangerschapskwaaltjes op mijn bekken na dan
    Mazzel zeg met die creme.

Debby, hmmm het gaat de ene dag lekker en de andere dag een stuk minder.
    "s nachts slaap ik wel slecht omdat ik iedere keer wakker word als ik me omdraai :(
    Balen van je huidaandoening zeg,ik hoop dat je het onder controle kan krijgen.
    Gelukkig dat Ryan niks over heeft gehouden van zijn bank avontuur.

Dees: ik hoop dat de Ventolin gaat helpen.

16. Debby, tjee dat is inderdaad schrikken! Maar gelukkig met een goede afloop. Neem je wel de rust die je lichaam nodig heeft meid. Pfeiffer gaat niet over in een week, zeker niet als je niet je rust neemt. Ik heb er ook langer mee gelopen dan nodig was, ik begrijp je wel, dat je ook gewoon weer verder wilt, maar als je er zo snel mogelijk vanaf wilt, dan zal je goed moeten luisteren naar je lichaam.. (geen kritiek hoor, maar advies!)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb het maar half verteld, ben een beetje van slag geloof ik.
    Quinn heeft dus bronchitus, en bij iedere verkoudheid zal hij dus vrij heftig reageren en dan mogen we dus de ventolin gaan geven.

De ventolin mag hij 2 tot 4x per dag
    De ontstekings remmer 2x per dag na 5 min na de ventolin.

Pff ik moet geloof ik nog laten bezinken. :( het houd gewoon nooit op heb ik het idee met ons mannetje.
    Sorry voor het geklaag ga even onder de steen zitten

18. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag dames,

Debby, Balen joh dat het weer niet zo lekker gaat. Luister goed naar je lichaam meis.

Dees, Jeetje Quinn ook aan de puffer. Idd wat een ding hé ik had dat idee eerst ook. Hoop voor jullie dat Quinn opknapt van de puffer. Beterschap.

Hier gaat alles lekker. Zometeen lekker werken o ik heb er zo'n zin in.

Iemand nog tips voor fruithapjes ik heb vandaag een peer gegeven maar dat leek net water!
    Had er al een halve liga ingedaan maar was niet veel beter geworden.

19. Mixen met ander fruit en meer liga :)

Ik had vanmorgen een banaan, een peer en twee bambix koekjes erin gedaan. Lekker in de blender en het was de goede substantie, droop zelfs niet van de lepel af. Dus meer koekjes of banaan erbij. Dat maakt het ook dikker.

20. wat je ook kan doen is het mixen met nutrix of bambix

Deel Deze Pagina