Mika heeft ook geen bolle toet hoor vind ik.. hoofdomtrek geloof ik 38, 55 cm en 4280 gram. Hij heeft een smal hoofd, maar wel "diep" zeg maar.. snappez vous? Heb ook weer nieuw filmpje op zijn site gezet van vanmiddag
Dat laatste is zo herkenbaar, dat onrustige met de armen slaan en zo enorm schrikken en van wat? Het viel ons vandaag op dat Quinn "zo rustig" was, maar nu ik het van jou lees meer herkenbaar. het schrikken heeft hij nog wel, maar hopelijk neemt dat af. Volgens mij is Quinn vandaag zijn slaap aan het inhalen van wat hij allemaal gemist heeft. Het naar bed brengen word ook steeds makkelijker en rustiger, net was het zelfs even huilen, ik baker hem in, speentje en STIL! Hoe trots kan je zijn, ohww sorry ben er even helemaal vol van! Zo trots
nou het duimen heeft geholpen hij is weer lekker gaan slapen Dit is echt de eerste echte avond wat echt stil is! Nu tot minimaal 12 uur volhouden en liefst 1 uur!
jaaaaaa ik durf het nu wel te zeggen, de eerste avond die totaal zonder problemen is verlopen. Meneer is heerlijk gaan slapen na zijn voedingen zonder problemen. Soms wat gemopper, speen erin en het was over. Ik ben echt trots op Quinn, is niet te merken toch? \/
Lekker hoor Dees en tuurlijk ben je trots, het is heel wat hoor! Hier ook een goede nacht...vandaag nog even de laatste kerstinkopen doen...heb alles al maar ga bij de hema nog wat foto's afdrukken van de kleine en die in een mapje doen en die geef ik dan cadeau aan me schoonouders. Heb eigenlijk een kalender besteld, maar die is nog niet geleverd.......
Morge meiden Hier weer de vaste tijden voor Quinn 4 en 8 uur. Zal vandaag een lange dag worden, had gister al behoorlijk last van mijn rug, maar nu kom ik helemaal zowat niet vooruit en trekt door naar mn heup Dan merk je pas hoe zwaar een kindje tillen is. Maar doe me best. Vandaag komt de monteur voor de wasmachiene! Nu moet hij hem maken anders word ik gek, er ligt me weer een enorme berg, gek word ik er van. Denk dat iedereen druk bezig is met de kerst, gelukkig geen last van!
heerlijk is dat he! fijn voor jullie! Hier gaat het de ene avond prima, de andere een drama.. nog niet echt een vast ritme dus..
Goedemorgen. Hier weer een prima nachtrust gehad, Jens had om 21.00 de laatste fles maar meneer lijkt wel een bodemloze put dus om 23 uur nog 90 cc erin en vanmorgen 7 uur weer 150... Vanmorgen dan ook voor het eerst 5 scheppen forte erin gedaan, ik was het aan het opvoeren (3 gewoon, 2 forte, toen 2 gewoon, 3 forte enz) maar we gaan nu gewoon cold turkey over op de forte tis niet normaal hij komt soms al om de 2,5 uur en heeft écht honger dan Eens zien hoe het vandaag gaat... Meiden ik heb de puf even niet om overal op te reageren, ik lees wel mee... Natasja: heel veel beterschap meid jeetje wie verwacht dat nou na 8 weken nog een nabloeding? Hou je aan je rust, ik snap dat je je kindjes mist maar het is ook voor je eigen gezondheid! Maria: gefeliciteerd met je verjaardag! Stasia: succes met de prikjes van Deniz! Dees: beterschap met je rug en hopelijk is je wasmachine straks eindelijk klaar! Zo ik ga ff snel hier wat dingen doen, dan ff met Jens naar de dorpswinkel voor wat kleine dingetjes en dan is het klaar voor vandaag. Oh ja over de meeting: moeten Ruby, Melanie en Indigo ook even gesmst worden dat we een meeting hebben aangezien die ook weinig online zijn? En ik kom zoals het nu staat gewoon hoor, ik voel me niet zo super maar heb juist heel veel zin in zo'n uitje... Meiden fijne dag allemaal en als ik vandaag niet meer online komt: geniet van de kerstdagen met jullie gezinnetje! Linda meis extra dikke knuf voor hou hopelijk ziet het volgend jaar kerst allemaal super zonnig uit voor jullie! xxx Roelie
Hee Roelie, Ik kreeg het advies om gewoon meer te laten drinken. Martijn heeft gisteren ook een fles van 170 leeggedronken! Ik vind de Omneo beter vullen maar dat is mijn ervaring. Leuk dat je komt op de meeting!
Nou het inbakeren mag als succes beschouwd worden! 22.30 laatste fles en toen weer om 4.15 (5 uur 3 kwartier!) Ik voelde me niet eens zo brak toen ik opstond voor de fles, wat ik normaal na 3 uurtjes wel heb. Meneer ging meteen slapen. Daarna weer om 7.45 Daarna tot 8.30 in de box laten spelen en toen ging hij jengelen en gapen, dus ingebakerd en in bedje. Nu blijft hij wat jengelig. Elke 5 a 10 min geeft hij weer even een huitje maar ik laat hem mooi liggen. zo slaapt/ rust hij toch. Hoe lang laten jullie de baby huilen als je hem in bed legt? Hier hangt het van het huiltje af, echt krijsen 20 min. en gewoon huilen en jengelen 30 min. Daarna ga ik even kijken.
Ligt eraan hoe zijn huil is. Hij kan echt schreeuwen en dan moet ik hem wel oppakken anders ligt zijn voeding ernaast. MAar jengelen laat ik hem liggen, en geef hem af en toe de speen. Dit kan goed gaan maar soms slaat het door in krijsen.
Ja ontzettend! bij Qiunn werkt het ook goed he? Ja jij zit natuurlijk met de reflux van Quinn, dan kun je hem wat moeilijker laten huilen. Iemand trouwens Debby gezien? Volgens mij heb ik haar al een paar daagjes gemist maar ik kan het verkeerd hebben
Ooh ik he trouwens mijn Avent flessen te koop staan, mocht er hier iemand interesse hebben dan hoor ik het wel. Ik heb 4x 260ml (waarvan 1 gebruikte maar wel met nieuwe speen) 3 x 125ml (waarvan ook 1 gebruikte maar wel met nieuwe speen) 1 set afdekdopjes 1 extra nieuwe speen spenen allemaal nmr 1
oeh ik ga zo even overleggen met Piet, ik uhh Quinn is een fijne gebruiker van de Avent flessen namelijk
jaaaaa de monteur is er voor mn wasmachiene! Deesje kan straks weer wassen! (hoop ik) Gelukkig geen hele dag binen zitten zeg!