November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    om nog even aan te geven hoeveel martijn slaapt, is dit normaal?:

5.30 flesje, weer in bed tot 8.30
    8.45 fruit
    9.45 weer naar bedje tot nu nog steeds

dan slaapt hij nog waarschijnlijk van 14.00-15.00 en dan van 16.00-17.30/18.00 en daarna van 18.30/19.00 tot 06.00

ik vind dat hij veel slaapt, op het KDV slaapt hij minder. soms laapt hij 's middags wel 3 a 4 uur aan een stuk!

de familiecrisis is zo goed als opgelost gelukkig, bedankt voor jullie medeleven.

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Peet, Angelina slaapt ook veel hoor (vind ik wel lekker). Het is elke dag weer anders, maar gemiddeld ongeveer zo:

8 tot 10 slapen
    12:00 tot 14:00 slapen
    16:30 tot 18:00 slapen
    en dan gaat ze rond half 9 d'r bed weer in en slaapt tot half 8 ;)

Soms heeft ze dagen dat ze bijna niet slaapt, af en toe een half uurtje, maar dan haalt ze dat vanzelf de volgende dag weer in. Zo slaapt ze soms van 8 tot 11:15 en soms maar tot 9:15...totaal geen ritme dus eigenlijk :D

3. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    :) Ik zag 5 keer dezelfde mail, heb er 1 gelezen en de rest gedelete. Iedereen mailen dat het onzin is, komt op het zelfde neer natuurlijk, is ook spam, zo blijf je bezig hahaha

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Peetje: hè das mooi klote een crisis in de familie. En het maakt niet uit dat je niet geweest bent, komt wel goed.

5. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemiddag

Serafijntje/Debby, leuke foto.

Ons bedje heeft helaas maar 2 standen. dus omhoog of helemaal omlaag.

Jen, heel veel beterschap met jullie kleine meid.

Peetje, sterkte met de familiecrisis. Oh lees net dat het grotendeels opgelost is.

Sandra, leuk om weer wat van je te lezen.

Hier gaat alles lekker.
    Gister lekker geBBQ't waren pas om half 2 thuis.
    Fayenne heeft heerlijk geslapen daar.

Allemaal nog een fijne middag gewenst.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemiddag meiden
    Hier weer een goede nacht gehad!
    Merk alleen jammer genoeg dat me de laatste weken nu enorm opbreken, heb werkelijk een humeur om te knallen. Hopelijk trekt het snel bij want vind me zelf echt walgelijk nu.

Jen shit dat Esmay weer zo verkouden is!
    ohw ze heeft lekker uitgeslapen, heerlijk! Jullie nu een beetje bijgekomen?

Serafijntje
    , leuk dat Deb is langs geweest, en ook een erg leuke foto Deb!

Deb hoe was de Apenheul? Hoe is het verder met je, ben je al een beetje opgeknapt?

Sandra, leuk je weer even voor te zien komen!
    Hier alles nu weer redelijk goed hoor.
    Leuke foto zeg!

Peetje
    , balen van de familie crisis, hopelijk is het snel weer opgelost

Bedje, staat hier zeker al een maand laag, al is het alleen maar voor mijn eigen gevoel. Ik werd helemaal naar van het idee als ik Quinn op de grond zou vinden. Je weet maar nooit wanneer ze zich gaan optrekken natuurlijk.
    De box staat nog wel hoog, maar daar ben ik eigelijk vrijwel altijd bij

Maria, hoe is het op werk en het kolven? Is het allemaal een beetje te doen

Peetje
    , ik heb hier ook een slaapkop hoor, tussen de voedingen door slaapt hij 2 tot 3 uur. Ik maak me er geen zorgen om, hij zal het wel nodig hebben, ik ga hem oko niet wakker houden want dan krijgt hij een humeur om te knallen
    Maar als we ergens heen gaan kan hij goed wakker blijven.
    OP het kdv slaapt hi ook minder dan thuis, maar hij wil dan gewoon alles zien en komt dan ook echt ogen te kort, als ik hem ophaal is hij dan ook helemaal gesloopt maar wel vrolijk.

Ohw de plicht roept weer, meneer is wakker

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heeeeeee dames!

Ik ben er weer!

Jullie kunnen vanaf NU weer LOS gaan! :)

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Toronto was megagaaf en alles verliep perfect op rolletjes.

Leuke groep van 50 mensen (10 van Metro, 40 klanten), ontzettend coole uitjes, heerlijke menu's en schitterend weer.

De reisleiding verliep zo keurig strak dat ik gelukkig zelf ook gewoon lekker heb kunnen genieten, dat was natuurlijk ook een hele mooie meevaller.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Alleen ben ik nu heel erg gaar en heb behoorlijk last van jetlag en slaaptekort.

Vanavond nog weer een etentje met een paar dinnetjes, maar denk niet dat ik het lang ga volhouden, hahahaha.

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens wel weer erg toevallig... een van de klanten bleek de schoonzus van Frederik, mijn BN-buurman, te zijn, hahahaha. Lekker lopen roddelen met haar, bleek een erg leuke meid te zijn.
    Dus die zal ik wel vaker tegen gaan komen hier, want de broers zijn erg klef en zien elkaar vaak.
    Da's wel gezellig.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heej Muriel, welkom back in town! Fijn dat het zo goed is gegaan. Hoe is het met je rug?

12. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Hey Muriel welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt! Foto's?

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey hoi,

Jeetje Peet, klinkt niet best een crisis.. wel een overkomelijke?

Ow Debby wat een leuke foto! had ik dat geweten.. was ik ook ff langsgehopt.. is nu lekker dichtbij voor me :D

Dees, ben jij nou al naar Derek geweest?

Muriel, nu al terug joh.. wa's een cityhop of zo? studiereisje? wow.. wou dat ik (nog) dat soort reisjes had! zoeken jullie nog collega's? haha

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wie heeft er hier trouwens een loopstoel? zit erover te denken, maar lees alleen maar negatieve verhalen erover. Hier iemand ervaring ermee?

en wie weet wat een "moederfiets" anders heeft dan een "standaard damesfiets"?

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Gwen,

He shit, jammer dat ik gisteren niet even aan je heb gedacht...had ik je eindelijk kunnen ontmoeten...

Wij hebben geen loopstoel, ook vanwege de negatieve verhalen. We horen heel veel dat het niet goed is voor de heupjes, dus wij hebben er niet voor gekozen.

Een moederfietst heeft meer ruimte tussen het zadel en het stuur, een lagere instap en een veel breder stuur. Dat zijn geloof ik de voornaamste verschillen.

16. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    als je weer eens in de buurt bent :)
    of kan je de 17e juli toevallig ook? of werk je donderdags?

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik werk niet op donderdag, maar wij gaan dat weekend op vakantie, dus ik denk dat ik donderdag nog wel het nodige moet doen...helaas...

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gwen, ja we zouden gaan, zij dat er niet betaald was binnen 3 dagen :(. dus baal als een stekker.

Nou na een week geen groente bij Quinn, vandaag weer geprobeerd, terwijl wij ook aan het eten waren. Weet niet of het stimuleerde voor hem om ook te eten, maar hij heeft een paar happen op met smaak. Dus het begin is er weer!
    Maar nu weigert hij dus weer fruit :( echt snap af en toe niks van hem hihi

Muriel, welkom terug en fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! idd foto's

Hier ook geen loopstoel, ik ben ook van mening als hij wil gaan lopen, dan doet hij het zelf wel als hij er aan toe is.

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Gwen: wat debby al zei wat betreft de moederfiets, maar ik vind de moederfiets ook een stuk zwaarder trappen! weet niet of iemand dat ook heeft? van loopstoeltje krijgen ze schijnbaar puntvoetjes (omdat ze met de tenen lopen ipv voeten plat) en het is slecht voor de heupen zeggen ze.

Muriel: hee mooi dat het leuk was! foto's!!

crisis: klinkt wel zwaar, mijn zus was even een dagje hier, ze had het erg moeilijk. het heeft nogal een lange voorgeschiedenis[/b]

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ah jammer.. maar goed, komt er oooooooooooooooit vast nog wel n keer van ;)

hoessie daar verder bij jullie? ben je al weer aan het werk?

Deel Deze Pagina