Hahaha ze zit zo'n 20 seconden nu, en dan valt ze om. We stonden nu dus met zn 3en om haar heen met onze handen uitgestoken om d'r op te vangen En echt 1 seconde nadat de foto was genomen, gebeurde dat dan ook
wow.. wat zit ze al goed zeg! als ik haar zo bekijk lijkt ze op papa, of nie? en ladies... 2100 pagina's alweer..
haha.. ja hier ook nog weinig zitten. Wel als ie voorover hangt met zitten. Maar rechtop kiepelt ie om.. staan en "kruipen" doet ie liever
nou tis wel duidelijk wie hier de "leading lady" is dan haha.. Muriel is onze sfeermaker. Ben ook wel ff blij dat ik weer ff kan forummen.. heb jullie wel gemist hoor. Hoezo verslaafd?
Staan doet ze totaal niet, zodra je haar rechtop houdt, dan trekt ze dr knietjes op en als je dr dan neerzet zit ze dus op dr hurken zo'n beetje..erg schattig hoor, maar niet handig. Rollen doet ze sinds vorige week, heel af en toe rolt ook verder naar dr rug, maar meestal ligt ze een tijd op dr buik en raakt dan overstuur omdat ze niet terug kan. dan leg ik haar terug op dr rug en voila, ze ligt weer op dr buik en begint weer te huilen..tuttebel
hier ook nog geen tandjes hoor.. ziet er ook niet naar uit dat ze binnenkort komen.. voel of zie nog niets. Maar kan stiekem niet wachten.. lijkt me zo leuk om te zien!
Staan ook nog niet hihihi Rollen gaat daar en tegen als een trein, hij heeft vandaag door gekregen dat hij ook kan door rollen, en een lol dat hij dan heeft