ow ja.. Maria.. heppie beursdeej!!! hopelijk kan je zo weer wassen Dees! Heb net ook maar eens zo'n inbakerdoek gekocht.. ben benieuwd! Ander vraagje.. heeft er hier iemand aan mij een kerstkaart gestuurd zonder afzender? Kaart is geschreven met een blauwe gelpen.. er staat in: "bedankt voor de steun"
Die kaart komt van Linda Jaa en als het goed is kan ik weer wassen joepieee Dus ga als een gek wassen
Ik laat hem even liggen als hij een beetje jengelt/ huilt. Maar zodra hij echt een paar minuutjes krijst pak ik hem op. Hij krijst niet voor niks... Ik moet ook zeggen dat hij pas een keelverkoudheid heeft gehad en zo schor was dat hij amper kón huilen. Jengelen ging nog wel maar echt huilen dan voel hij weg zodra de toon te hoog werd. Echt heel zielig. Inbakeren doen wij af en toe ook, vooral s'nachts na de 2e voeding +/- 2-3 uur
Moggel! Maria, van harte! Roelie, leuk dat je zin hebt in de meeting en een goed idee om te sms-en. Ik zal Indigo wel op de hoogte stellen. Nog gegadigden voor Melanie en Ruby? Hahaha Jens is echt een hongerbeertje als ik het zo hoor. Peetje, ik laat Vincent amper krijsen echtg hooguit een paar minuten, want dan is er echt iets aan de hand qua luier of honger. Jengelen zo'n kwartiertje. Dat zou wel langer kunnen, maar in hetr algemeen wordt hij heel snel weer rustig als hij heel even op schoot mag. Dan kan ik hem met een paar minuutjes weer wegleggen en is alles weer goed. Hier heeft Vincent inspiratie opgedaan bij Eva: hij is bijna 7 uur weggebleven Mijn boob stond op springen, echt niet normaal
Danku, danku. Geloof het of niet maar ik voel me al ouder. Heb vanmorgen schijnbaar als een blok beton liggen pitten. Heb zelfs de telefoon niet gehoord. En toen in op stond voelde ik me echt brak (lees oud ) Als er meiden uit de omgeving zin hebben om langs te komen. Vanmiddag staat de thee/koffie klaar. Eva heeft weer goed doorgeslapen.
GEFELICITEERD!! Oeeee dat klinkt als een uitnodiging.....kan ik wel meteen je mooie meissie bewonderen...Ik moet eerst nog wat boodschappen doen, ik weet niet of ik het ga halen want ik heb al een afspraak staan, maar mocht het lukken dan sms ik je wel. ik ga trouwens donderdag naar blondie, mocht je zin hebben kan ik je meenemen. (als dat ook mag van Linda hahahaha)
Martijn jengelt voor het eerst, voorheen was het altijd krijsen pfff. Als ik hem dan steeds oppak dan blijft hij vermoeider raken. Het beste was wachten tot hij zich in slaap huilde.
Peetje: Ligt er maar net aan wat voor huiltje het is. Als ik echt hoor dat er wat is ga ik gelijk kijken, anders laat ik hem gerust een half uur liggen hoor. Maria: Gefeliciteerd!!! Het is dat ik niet in de buurt woon anders was ik zeker een kopje thee komen drinken. Nou Deniz heeft zijn 1e prikjes gehad. Ik vond het eigenlijk wel meevallen. Heb hem wel eens harder horen huilen en hij was goed te troosten. Hij ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen. Moet zelf vanmiddag naar de ha. Ik heb volgens mij een vette ontsteking in mijn neus. Aan de binnenkant allemaal korstjes en de buitenkant is vuur rood en ontzettend dik. Dus ben benieuwd wat dat nu kan zijn. Over de meeting: ik kom de 19e wel dus de eventueel kan weg. Ik zal de lijst er zo wel bijpakken. Ik drink zelf altijd cola light. Moet ik daar wat van meenemen of zijn er nog andere suggesties?
Bel net het KDV van mijn werk omdat we misschien Cailan toch een dag in de week naar de opvang te brengen. Krijg ik te horen dat er een wachtlijst is van een JAAR! Moest ik m inschrijven vóórdat hij verwekt was ofzo?
NOVEMBERMAMA'S 2007 AGENDA Maria ~24 december~ Jarig: 28 winters jong! 25 december: Merry Christmas! Dafje~ 27 december 10:00 uur ka Fenna Debby~27 december 14:15 uur ka met Ryan 1 januari: HAPPY NEW YEAR! Serafijntje~ 2 januari 11:10 Nynke eerste keer CB Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Maria~8 januari 14.20 uur eindcontrole in zkh Gwendolyne ~ 8 januari MRI-scan Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties MissyM~ 10 januari 10:15 check up in het ziekenhuisSerafijntje~ 10 januari terugkomavond Samen Bevallen (met babies) MissyM~ 14 januari CB Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Gwendolyne ~ 15 januari weer werken!! Sammie2~ 16 januari 10:05 uur 1e vaccinaties CB Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Gwendolyne ~ 16 januari uitslag MRI-scan 19 januari MEETING Amersfoort Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Gwendolyne ~ 25 januari Mika CB 3e vaccinatie Joldeg~ 27 januari Terugkomdag Samen Bevallen Stasia~28 januari 09.45 2e vacinaties CB Gwendolyne ~ 29 januari KA controle 14 februari: Valentijnsdag! Sammie2~ 14 februari 10:50 uur 2e vaccinaties CB ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d DAYLIAN THOMAS~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren! Meetinglijst za 19 januari: Serafijntje Roelie Melina (vruchtensappen) Daphne Petra (muffins) Blondie Ilse Stasia Muriel (eventueel), Esther (eventueel) (10 dames) Heb er maar gelijk mijn nieuwe afspraak bijgezet. Was toch bezig.
Natas: wat erg meid, probeer toch maar te rusten en ik hoop dat de bloeding snel stopt. Peetje: Reese ligt alleen in zijn rompertje ingebakerd, en dan een dekentje eroverheen. Maria: gefeliciteerd met je verjaardag, kan helaas niet komen vandaag, ben het hele weekend al op pad geweest en morgen ook weer ivm kerst, dus vandaag ff thuisblijven met Reese anders word het teveel. Als je zin en tijd hebt ben je donderdag ook welkom. Linda: bedankt voor je kaart. Hier een beetje een dubbel weekend achter de rug. Sterren dansen op het ijs was leuk, mijn zusje wilde eerst niet meeklappen, maar op het laatst was zij nog fanatieker dan ik Daarnaast bereikte ons van het weekend het nieuws dat een collegachauffeur vader was geworden van een zoontje. Hij is geboren met 32 weken en helaas overleden. Ben er helemaal beduusd van... toen ik zwanger was en nog met Remco meereed hebben we genoeg zitten grappen en grollen en nu heeft het voor hen niet zo mogen zijn
Tjee, Blondie, dat is wel erg heftig nieuws inderdaad. Jemig wat naar, dat verwacht je toch niet als je al zo ver bent Echt verschrikkelijk. @Morrighan: ja, die wachtlijsten zijn een DRAMA. Ik heb me ingeschreven toen ik 9 a 10 weken zwanger was en nog steeds heb ik pas 2 van de 3 dagen die wij willen/nodig hebben. Opa's en oma's moeten dus in de eerste maanden nog even wat vaker komen opdraven (lees: in de file staan van Amersfoort naar Amsterdam 's morgens vroeg )
Vanavond hebben wij een kerstdiner met een groepje buren. Dat wordt gezellig! Een van de buufs gaat het kerstverhaal van Dick Bruna voorlezen en dan zijn de 5 kids degenen die het gaan uitvoeren als toneelstukje. Hester heeft de HOOFDROL: zij is het kindeke Jezus
Pff even kerszegeld kopen ben gewoon een uur verder, wat een gekken allemaal over al in de winkels . Pakje sigaretten halen, de rij stond buiten, nog nooit meegemaakt, ben hard doorgelopen. Is er paniek ofzo dat iedereen nog van alles moet halen Quinn ligt nu te mopperen in zn bed, die zette het op het schreeuwen in de kinderwagen, dus hup inbakeren en in bed toen we thuis kwamen. Meiden die inbakeren: doen jullie je kindje ook inbakeren als die in de wagen uit wandelen gaat? Morrighan: ohw dat is wel balen zeg! Wij hadden daarom Quinn ook al vrij vroeg ingeschreven, denk met de 18de week zwangerschap ofzo. BLondie: sjee dat is nog eens flink heftig nieuws zeg, kan me voorstellen dat het je even flink raakt! sterkte meis Murmel: hihihi Lache dat Hester de hoofdrol heeft, straks word ze nog wereld beroemd