Ik heb een boek waar in staat dat babies van zes maanden 's nachts 10 a 11 uur slapen en overdag 3 tot 4 uur in 2 slaapjes.
Dit komt dan toch enigszin overeen. 2,5 uur overdag ongeveer en 9uur in de nacht, tja er is een verschilletje haha
Nou echt hoor als je denkt dat je je kind snapt, word het tijd om hem niet meer te snappen Normaal in de ochtend 7 uur zo beetje eerste fles en dan tot een of 8 wakker en vanmorgen was het half 9, om kwart over 9 werd hij weer wakker, maar hij was nog wat moe, dus speentje. Dus dacht doe ff snel huishoudelijke dingen want hij zal wel een uur of 10 melden, ja niet dus, meneer slaapt dus gewoon nog. Ik geef meestal dus tegen half 11 zijn fruit, ga maar kijken of hij dat nog wil anders plan ik het wel ergens in de middag ofzo Dus tja wij hebben echt een slaapkop hoor, heeft hij van zn vader
pff heb weer ruzie met een foto te verkleinen voor mn avater, ik doe het ia deze site maar hij blijft zeeuren dat hij te groot is
Even een rare vraag. Maar hoe noemen jullie een plassertje bij een meisjesbaby? Rob had het laatst over haar k*t maar ik vond dat super ranzig klinken. HIj zei, ja, maar, zo heet het toch? Nu valt me op dat je bij jongen, piemel, piemeltje of plassertje kan zeggen maar heb je ook zo'n voor voor een meisjesding? Spleetje? Spaarpotje? Plassertje? Mumu (duits)?
Weet van mensen om mij heen die een meid hebben dat ze het de tut, muts of doos noemen. Ja lastig eigelijk hoe je het een nette naam kan geven. K*t vind ik ook niks zeker niet bij een baby
Bedenk me net eigelijk dat Quinn al zijn volgende fles had moeten hebben. ehct hoor ik snap hem niet hihi Sja maar even bedenk hoe ik dit nou weer ga aanpaken met meneer
Meiden die brood geven aan hun kleintje, Hoe doen jullie dat, als ik Quinn een korst geef en hij heeft voor zijn gevoel een te groot stuk in zijn mondje gaat hij kokhalzen en weet echt niet wat hij er mee moet. Dus ja hoe geef ik dan brood aan hem Ohw kijk aan hij word wakker
Ik noem het meetsal 'plassertje', maar is inderdaad erg lastig, Maria! Wim en ik voelen ons dan ook altijd beetje suf als we zo praten, maarja, hoe anders? Enneh.... Mumu mag ab-so-luut niet..... want dat is meestal mijn bijnaam (zie mijn Hyves bijvoorbeeld, haha)
H eet die broodkorstjes uit haar eigen hand, soms gaat er inderdaad een te groot stuk naar binnen en dat komt er dan meteen weer uit, haha. Vooral sinds ze nu een tandje heeft, bijt ze soms echt te grote stukken af, lastig is dat.
Hey meiden Daar ben ik weer na enige afwezigheid. Ik kan de laatste tijd gewoon de tijd niet meer vinden voor het forum. Cailan eet hier af en toe ook al brood (zowel de korst als de zachte binnenkant) Ik geef het hem dan meestal in zijn handje en dan sabbelt hij er wat op of bijt een stukje af. Meestal gaat het wel goed Zo af en toe moet hij idd kokhalzen maar daarna sabbelt ie weer vrolijk verder Ook startkoekjes vind hij geweldig, hij bijt nu echt een stukje af met zijn ondertandjes. (wel fijn want zo blijven zijn shirtjes een stúk schoner hihi.) Qua zitten: Ik vind dat hij dat eigelijk al heel goed doet. Al is het wel een beetje wisselend. Op bed/ commode zit hij zo 3 minuten. de andere keer blijft hij vallen. Ondersteund staan doet hij ook al. Als je hem aan de kleine tafel zet met zijn armen erop dan houdt hij dat ook vrij lang vol. Van kruipen aan de andere kant is nog niets te zien Exht helemaal niks. Hij rolt vrolijk de box door. Ligt om de haverklap op zijn buikje, maar kruipen ho maar
Ruby: gefeliciteerd met je nieuwe huis Stasia: succes op het cb Dees: dat probleem had ik ook met mijn avatar, weet alleen niet meer hoe ik het opgelost had Maria: ik heb twee stiefdochters gehad en daar noemden wij het het "plasje" maar dat is denk ik maar wat je zelf wil.
Dan maar als link *zucht* http://85.17.225.65/260100001-260150000/260141701-260141800/260141751_6_wee8.jpeg Onze Oranje fan!