Nog een paar Vol intresse de wedstrijd volgen http://85.17.225.19/266100001-266150000/266148201-266148300/266148239_6_CXcd.jpeg Staan http://85.17.225.19/266100001-266150000/266148201-266148300/266148238_6_yon0.jpeg
Hee Linda Ik zag laatst in Utrecht die vrachtwagen uit je album rijden. Is dat nou Reese op de zijkant? Ik m aanwijzen aan Pat, maar hij was al weg.
Ik heb helaas niet echt veel foto's gemaakt in Toronto, omdat er al genoeg mensen met camera's waren. Dus als er nog coole pics komen, plaats ik ze! Maar die van het watervliegtuigje en de limo's (ander meisje en ik speelden Paris en Nicole ) waren wel het gaafst volgens mij.
Wow gave foto van Cailan dat ie staat zeg, echt stoer! Muriel, is m'n boodschapje nog gelukt toevallig of heb je daar geen tijd voor gehad?
Nee, is Reese niet. Zijn de nieuwe trailers die ze bij AH hebben en die baby staat erop als reclame omdat ze een fluisterstille koelmotor hebben. Maar vond het wel grappig staan om als kersverse mama met een "baby"trailer rond te mogen rijden
haha Tamara, als dat geen hooligan wordt kreeg net 'n mooi veiligheidssetje van Menzis trouwens. Echt netjes vind ik dat! voor stopcontact, deurstopper, tafelhoekjes, etc. vandaag onze kat opgehaald uit Almelo. Arm beest is helemaal de weg kwijt. Wel frusti om nu met dit weer de deuren dicht te houden...
Waarom kreeg je dat dan Gwen? Wij zitten ook bij meniz ahw arm beest, zielig is dat he. Hier even boodschappen gedaan, lekker gewandeld. Heb een leuk boek gekocht voor Quinn, allemaal groote plaatjes en glitter kraak en voel dingen. Nieuwe foto album de eerste is al vol. Nou ga ik eens wat in huis doen, teminste even verder waar ik gebleven ben.
geen idee.. zal wel standaard zijn als ze een bepaalde leeftijd hebben of zo.. dus wellicht dat je het dan alsnog later ook krijgt. Of misschien ook afhankelijk van welk pakket..
Goedemiddag dames, Pff eindelijk weer even tijd om te forummen. Zo wat dachten jullie? Muriel is terug en we gaan weer los. Ik heb leuke foto's voor bij zien komen. Dafje: Ja, we spreken wel wat af voor het varen volgende week. Ruby: Leuk joh een nieuw huisje. Komt er nog een housewarming? Maria: Dan zit Deniz goed op schema met zijn slaapjes. Alleen s'nachts een uur langer maar over dag meestal 3.5 uur in 2 slaapjes. Nou, het cb is niet doorgegaan. We werden vanochtend gebeld dat de arts ziek was. Nu moeten we volgende week om 11.00 (klote tijd, hij slaapt meestal) Zo ben daarnet even lekker naar de winkels gewandeld. Wat een heerlijk weer. Vanavond naar vrienden voetbal kijken en barbeknoeien. Hmmmm. O, trouwens ik ga mijn haar laten knippen als ik in Turkije ben. Ik had het volgende kapsel in gedachten. Wat vinden jullie ervan? (niet de kleur hoor, daar moet ik nog even over nadenken)
wow gaaf kapsel hoor! helaas red ik dat niet met mijn krullen. Zou zoiets ook wel willen. Wel heel gewaagd. Ken je verder niet goed om te zeggen of het bij je past, maar tis wel enorm leuk!
Zo huis is aan kant, fftjes hangen en dan zo aan het eten beginnen. Pff de dag is voorbij gevlogen zeg. Ook even het kdv gebeld ivm zijn puffers, en die geven ze zonder moeite, alleen even uitleggen hoe en wat. Ik hoorde gelijk op de achtergrond zeggen ahw gos nee he heeft hij weer, zo lief. Ohw gave foto's tamara! Wat lijkt hij ook groot zo! Ik zag een tijd gelee ook die vrachtwagen idd bij ons, moest gelijk aan je denken Linda Supe stoer kapsel! stasia ik vind de kleur ook gaaf hoor, maar misschien idd niet voor de zomer.
staat je denk ik goed. Ik verf alleen mijn haren neit meer rood, omdat ik ht dan bij moet houden ivm uitgroei enzo. En daar ben ik te lui voor. Ik verf het nu gewoon in een bruintint, dan zie je uitgroei niet meer.
zo ben weer afgewerkt, eindelijk. het was weer snikheet op school. Martijn heeft warm gegeten en ligt nu in bedje. ik heb zijn schema aangepast het is nu: 6.00-6.30 fles 9.00 fruit 12.00 fles 15.00 koekje 16.30-17.00 warm eten 18.30 badje 19.30 flesje en naar bed martijn wil alleen absoluut geen water en geen diksap drinken, en met dit weer is vocht wel belangrijk! soms neemt hij 1 slokje uit een beker of glas. heeft nog meer iemand dit probleem? Melina: als Vangelis niet moe is zal het wel goed zijn toch? wat een grppig kereltje is het toch., ik vind die foto op jouw hyves zo leuk, die in het zwembadje Maria: wij zeiden spleetje vroeger, of vajayjay (zoals in grey's) Tamara: geweldige foto's! Stasia: ik vind het niet zo bij je gezicht passen denk ik, eerlijk gezegd en aub niet boos zijn
Mijn oma noemde het vroeger **oh horror** een pievelientje. Hoe ze eraan kwam, geeeen idee.... Sommigen gebruiken hier in de regio de term 'poesje', maar dat vind ik ook raar. Zelf zou ik het op plasser houden, denk ik. Stasia, leuk kapsel. Heb zelf ook ooit zoiets gehad, maar vond het jammer dat je altijd iets moet doen aan je haar na het wassen, zwemmen oid. Stort zo in mekaar, dus altijd een potje wax in je tas. Ga nu gauw weer naar mijn nog steeds zieke mannetje toe Denk zelf dat het de Zesde Ziekte is, gezien de symptomen en de timing ervan Nu heeft 'ie geen koorts meer, maar wel allemaal vlekjes. Ben echt supermoe, al 5 dagen niet normaal geslapen en veel moeten troosten. Echt niks is goed nu. Mama en kind beiden gefrustreerd. Was blij dat ik mocht werken vandaag (met stokjes om mijn ogen open te houden). Denk aan jullie xxx