Ik zou het schema ook even zo laten en anders even overleggen met het cb. Moet je morgen om dezelfde tijd naar de ha als naar het cb?! Want datis dan wel heel toevallig en kan me voorstellen dat je nu wel snel naar het cb wil! Ben erg benieuwd hoe zwaar Esmay is!
Jen idd Ventolin en die ga ik zo even voor je opschrijven, staat op Quinn zijn kamertje en die ligt te slapen. Anders sms ik het je wel ff straks Deb ik doe 6 a7 scheppen in de fles
De ventolin is om de longblaasjes wijder te maken, dus tegen de benauwdheid en de andere in een ontstekingsremmer, die gebruiken we 2x per dag
Quinn gebruikt een 3 standenspeen en dat gaat goed, wel 2x schudden tijdens het drinken want het zakt Quinn kan dit beter verdragen dan de nutrix merken wij
Oh oke, want brood maakt hij helemaal soppig en op een gegeven moment komt het brood er ook weer uit, deels althans...
deden wij ook met de Nutrix hoor 2 a 3 werd ook zo'n plakzooi vonden wij en Quinn werd er nou niet echt wild van en raakte ervan verstopt. Bambix hebben we ook langzaam opgebouwd
@Deb; Moet morgen om 08.30 uur op het CB zijn. Kreeg afgelopen vrijdag een brief dat mijn afspraak van 11.00 uur verzet was naar 08.30 uur. Bij de HA kon ik morgen alleen nog maar om 08.50 uur terecht...Als het nu vlabij elkaar was geweest, maar nee, het zit alletwee in de uiterste kanten van zevenbergen. Dat haal ik dus nooit.... Mijn afspraak op het CB gaat dus vooralsnog niet door. Hopenlijk kan ik ergens tussendoor gepropt worden! @Dees; Heel graag, mag ook op de msn hoor...Je kijkt maar! Het schema laat ik dan maar even zo als het nu gaat. In de hoop dat ze haar flessen wat beter gaat drinken als ze weer van haar verkoudheid af is. Met de nutrix zijn we overigens tijdelijk gestopt. Ze reageerd daar zo heftig op. Krijgt er echt direct kramp van...
hier is het schema nu als volgt: 07:00 bambix 10:00 fruithapje 200g 12:00 boterham met boter en smeerleverworst 14:00 120+4 17:00 groentehapje 200g 21:00 pyjamapapje Dees, hoe gaat het nu met de nieuwe medicijnen? Wel zwoele foto's.. vooralsnog lijkt het dat Mika er niet warm van wordt haha.. Jen, jee Esmay is écht een kwakkelaar he.. hoop dat het snel beter zal gaan met haar! n jij zelf natuurlijk ook beterschap Als ik jouw verhalen zo lees is het niet gek dat je even afknapt! Peet, weer afgewerkt?! ieuw.. jij wordt wat afgewerkt he haha.. Esther, jee de 6e ziekte.. had even gemist dat hij ziek is. Wat sneu! ben je al met hem naar de HA geweest? Beterschap voor Vinnie! Geslacht van meisje.. geen idee.. hier inderdaad een piemeltje. Denk dat ik voor meisje idd plassertje of fruts zou gebruiken. k*t in ieder geval niet! Hier ook Oranje kijken vanavond.. heb net wat oranje tompoucen gehaald.. even een SAS-dag. Schaam me dood.. ben sinds de bevalling 7 kilo aangekomen snap er geen reet van.. dat wordt eerdaags dus weer de knop om! Van zus van mijn dinnetje ligt de tweeling nog steeds op de IC. Vind het zo sneu allemaal. Weet zo goed hoe ze zich moet voelen.. zo machteloos terwijl die kleintjes vechten. Ze waren iets van 1050 en 1400 gram met geboorte! Een poept continue bloed en ze kunnen niets vinden, dus die mag geen voeding totdat oorzaak is gevonden en is ook al geopereerd inmiddels. De ander is stabiel.. maar jee.. heb het zo met dat gezinnetje te doen! En dan ook nog eens twee én nog twee kids thuis. Elke dag een uur heen en weer naar ziekenhuis. Die krijgt ook nog wel een afknapper ben ik bang.. Wil wel van alles voor haar doen, maar kan niets he..
Yeps, teminste zo deden wij het dan. Als je ziet dat hij het er goed op doet dan weer een schepje extra
Oh wat vervelend voor je vriendin Gwen! Kan me voorstellen dat je wat wilt doen, maar niets kan....Trouwens, hier adviseerde het cb om dus direct na het brood een fles te geven. Zie dat er bij jou meer tijd tussen zit. En hoe vindt Mika het brood ?
Hmmm misschien moeten wij dan ook eens bambix ipv nutrix gaan proberen! Ga ik morgen meteen halen... Is meteen een mooie voorbereiding op het brood! @Gwen; Jee wat een verhaal zeg...Lijkt me heel moeilijk zeg. Je wilt dan zoveel doen voor die mensen, maar kan niks....Frusty! Sterkte ermee!
Jee heftig Gwen! Lijkt me ook zo moeilijk, wat kan je dan he, ja er voor hun zijn als ze hun ei kwijt willen denk dat het belangrijkste is. Met de medicijnen gaat het goed, Quinn begint er nu echt goed op te reageren, eindelijk word de hijglijn ingedimd
Wij gebruiken trouwens de bamix fijne granen, dat mag Quinn dan weer hebben, en we hebben gewoon een voedingsschepje gebruikt.