By the way; Ik heb vandaag Esmay haar kast uitgeruimd en een hele hoop op marktplaats en hier op het forum gezet. Als jullie iemand weten.....Het is een behoorlijk pakket!
Meiden, ik ga even koken! Misschien tot vanavond...als de wedstrijd niet zo boeiend is of wellicht voor de wedstrijd nog even...
ja, hier ook de fijne granen.. wil wel binnenkort naar de 8 maanden granen toe. Bij CB zeiden ze toen al wel dat hij het mocht, maar hou toch liever het "schema" van de a terme aan. Of ergens tussenin. Toch wel lastig hoor soms met prematuur..
Ja, hij eet de boterham helemaal op. Hij kauwt een beetje, maar meeste zie je hem zuigen erop en dan laatste wegkauwen en slikken haha. In het begin vond ik het doodeng. Vaak kokhalzen en zo. Maar nu gaat het goed. En ja, het zijn wel ieniemienie stukjes hoor.
Ja, vorige week zei ik nog tegen hem. Je bent al langer buiten de buik dan dat je erin hebt gezeten..
nee, het blijft bij "poging tot" haha hij kukelt nog vaak opzij, als hij voorover geleund zit met zijn mond naar de tenen dan blijft ie wel zitten haha. Zo zie je maarzoals ik al eerder zei dat iedere beeb zijn/haara eigen gang gaat. De één zit eerder, de ander staat eerder, de één heet snel tandjes, de ander rolt eerder, de ander zwaait eerder. Maar uiteindelijk kunnen ze alles allemaal (als het goed is) Krijg hier nog steeds vaak reacties.. goh, 8 1/2 maand.. kan hij nog niet dit, dat, zus, zo? Dan denk ik.. ach laat maar.. mensen verwachten tegenwoordig zo veel van hun kind.. soms gewoon zielig voor het kind zelf denk ik. Ik ben ook wel een perfectionist, maar goed.. ik heb alles ook zelf moeten leren op mijn eigen tempo. Forceren heeft geen zin
Dat zijn mooie woorden Gwen en ik ben het er helemaal mee eens! Iedere kind ontwikkelt zich op zijn/haar eigen manier en datis juist ook weer het mooie van een baby. En als moeder ben je helemaal trots als je kleintje weer iets kan .
ja, trots ben ik sowieso op hem! als ik zie hoe hij is begonnen en waar hij nu staat! Verder doet ie toch waar ie zelf zin in heeft. Lekker eigenwijs ding is het. (Soms vreselijk frusti haha) Maar één ding moet ie wel snel leren.. mama zeggen hahahahaha
Ik ga van de week ook de kleertjes eens weer uitzoeken. Teminste, hangt er dan weer vanaf wat mn vriendin krijgt ook dat weten we de 17de en ik mag mee
Nee ligt mij allemaal in de weg, en voorlopig willen we nog niet, dus tegen die tijd als er een 2de komt kopen we wel weer nieuwd