mooie/leuke foto's! en dat filmpje.. hij klinkt offie nodig moet poepen haha.. leuk he dat babbelen! hebben jullie kids ook zo'n leuke gezichtsuitdrukking als ze poepen? Lig hier altijd helemaal in een deuk.. dat snuutje.. zijn gezicht spreekt boekdelen!
Mij is het nog nooit opgevallen dat hij aan het poepen is, maar hij doet het dan ook vaak "in bed"...
Ja Quinn gaat dan altijd heeeeeeel ernstig kijken als hij aan het poepen is, geweldig hihi en dan ruik je het ook en als je zegt dat hij stinkt ligt hij in een deuk
oh werkelijk je zou zijn snuut moeten zien.. moet er eigenlijk eens een filmpje van maken.. hier ook de kleertjes nog even voor onszelf. Heb geloof ik al een doos of 5 boven staan Toevallig van de week weer een nieuwe lading besteld. Leuke zomeroutfitjes! Zo leuk spul allemaal. lekkere stoere mannetjes kleding
Ben alweer uitgegeten....was iets lekker simpels en zat na 1 taco al vol! Terwijl ik echt ongelooflijke honger had.... Wij gaan voorlopig ook nog niet aan een tweede en dus de kleren de deur uit. Tegen die tijd zijn er weer zoveel andere leuke dingen te krijgen en daarbij; wie zegt dat het weer een meid zal zijn... Zet je straks die dozen op zolder, wordt je weer zwanger, beval je; een jongen . Moet je die kleertjes alsnog verkopen en ik denk dat dat dan minder makkelijk zal gaan dan nu, omdat ze dan "uit de mode" zijn...
Ik kan echt nog GEEN afscheid nemen van Ryan z'n te kleine kleding. En bovendien denk ik niet dat babykleding zo aan mode is gebonden. Verder ga ik ervan uit dat wij een mannengezin gaan vormen .
Joepie woensdag onze andere bank en de kast halen Nu nog een eettafel (ja die hebben we dus nog niet) en een andere dressior en zijn we klaar
Leuk hoor Dees, een nieuw interieur! En tja...als er voorlopig toch geen tweede komt, dan zouden wij de kleren misschien ook weer verkopen. Maar hopelijk komt er bij ons "snel" een tweede.
Ik heb alleen Esmay haar eerste romper, boxpakje en mutsje bewaard. Maar qua aan mode gebonden zijn; We kregen een tijd geleden een doos vol kleding van een collega van Erwin die een paar jaar terug een kleine hebben gekregen, als je zag wat daar tussen zat... Maar dat is uiteraard ieder voor zich, toch?!
hier dan de eethoek haha nou moe.. weer fout.. komt zo dé echte foto van de eethoek haha nu dan écht: