oh dames.. ben nog niet helemaal wegwijs op de laptop zoals jullie zien haha.. woonkamer deel 2: en hey, wie staat daar in de spiegel? haha
en en en? ben zo trots op mijn nieuwe stulpje! nu ik toch aan t spammen ben.. zo vond ik Mika vanochtend in bed:
hihihi Quinn ligt hier op de grond, lag op de deken echt maar dat is hopeloos. hij kan nu ook om zijn as draaien, dus een beetje tijgeren (denk ik) geweldig!
Mooie huis, mooie inrichting Gwen! Hahaha, wij hebben Ryan ook al eens zo in bed gevonden,d us tegenwoordig ALTIJD eent rappelzak aan.
Ryan speelt ook vaak verstoppertje met het speelkleed, hahaha We hebben vandaag een soort buitenkleed-geval van Nijntje gekocht, volgens Arnoud kan je er een heel kklein laagje water in doen, voor de warmte.
Hey toevallig, daar was ik vanmiddag naar aan het kijken op marktplaats zo'n Nijntje speelkleed. Zo'n opblaasbare, of niet? Is dat wat? Lijkt me ideaal voor buiten.
Ja zo'n oplaasbare inderdaad. De buitenkant is op te blazen. Geen idee of heti ets is, Arnoud zegt van wel . En ze zijn nieuw ook niet zo heel erg duur hoor!
ochjee nou Gwen fijne avond hihi ik blijf lekker op het forum enzo Ben ff een filmpje aan het uploaden van Quinn maar dat duurt altijd eeuwig
Ik hou wel van een Bal whahaha ohw die is nog dubbel ook Uhhh Piet heet Bal van zn achternaam Quinn natuurlijk