November 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by , Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    he bah.. zo ver was ik ook.. waaraan is hij overleden dan?

wow! wat leuk zeg!

2. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Tja het word dan toch maar oma denk ik.

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Nou schiet mij maar lek :confused:
    Om 10.45 gevoed, 150 cc met 5 scheppen forte
    En om 13.15 weer gevoed, opnieuw 150 cc met 5 scheppen forte meneer schreeuwde vanaf 12.45 weer het hele huis bij elkaar...
    Nah ja zeg :confused:

Hij is nu stil, klaarwakker (al sinds 10 uur vanmorgen) maar stil ik ga ff tukkie doen ben gebroken :(

Linda dat is vreselijk nieuws van je collega veel sterkte....

xxx Roelie

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    sjee Roelie jij hebt echt een hongerwolfje zeg
    Niet misschien een idee om het cb even te bellen of die nog tips ideeën hebben?

Heeft hij niet misschien enorme zuigbehoefte?
    Noem ook maar even iets

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik weet het niet, collega werd met spoed gebeld terwijl hij aan het werk was dat ie naar huis moest komen.

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    hier ook een hongerwolf.. onverzadigbaar.. :cry: hij krijst het hele huis bij elkaar.. gelukkig haalt ie 's nachts de 5 uur wel.. maar voor de rest.. :rolleyes:

7. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    zoooooooooo moest nog wat dingen kopen maar wat een chaos alsof het gratis is :confused:

Nou heb alles in huis en ben gesloopt......

Maria gefeliciteerd!

Blondie, wat erg :( 32 weken is toch levensvatbaar...

Roelie, sjeetje vreetzak haha maar misschien zoals Dees zegt een speentje?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, wij zijn weer thuis na een heerlijk weekend Kerst te hebben gevierd bij mijn ouders. Weer veel te veel gegeten natuurlijk! Maar het was wel erg gezelig. Ik ga even bijlezen, maar dat zal wel weer een paar dagen duren ;).

Oh ja, ik heb ook nog een nieuwtje! Arnoud en ik gaan trouwen!!! Ik heb een hele mooie verlovingsring gekregen, en de bedoeling is op 31 oktober 2008 te gaan trouwen (op de verjaardag van Ryan, vonden we zelf een mooie datum en het is op een vrijdag :)). We moeten nog even kijken of we dan nog bij de gemeente terecht kunnen. We geven overigens geen feest of zo, het wordt even naar het gemeentehuis met de ouders en broers (als getuigen) en aanhang en dan 's avonds lekker uit eten.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag

:whistle: Gefeliciteerd!! :whistle:

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Zo, moe(s)t veel bijlezen!

MARIA: gefeliciteerd met je 28e verjaardag!!

Druk weekend gehad hier! Sinterklaas gevierd, Timo mee, slapend in zijn reiswieg onder de piano van de buren. Om 23 uur zijn laatste voeding (heeft zijn papa thuis gegeven), daarna is hij gaan slapen, wij gaan feesten (met babyfoon) en om half 3 hielden we het voor gezien. Wel iets gedronken, maar niet teveel, want dan weet je van tevoren dat Timo moeilijk gaat doen 's nachts. Zo niet deze nacht! Hij werd pas om 8 uur wakker zondagmorgen! (of we hebben overal compleet doorheen geslapen, maar dat lijkt me ook niet :) ).

Ga nu verder met bijlezen, dan kerstdineetje maken en alles klaarmaken voor morgen: kerstlunch bij ons thuis. Woensdag kerstbrunch bij mijn schoonmoeder. Zal pas donderdag weer online zijn waarschijnlijk!

ALLEMAAL SUPERFIJNE DAGEN!!!

11. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Oh, Debby, dat zie ik dan nog net even: GEFELICITEERD! Wat een leuk nieuwtje, heb je weer iets om naar uit te kijken voor volgend jaar!

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    2,869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Gefeliciteerd Debbie :D

13. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd debby!

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Debby gefeliciteerd!

Jens is idd een hongerwolfje en het is gewoon ook echt honger, op zo'n moment vliegt de speen hier meters door de kamer, het is brullen, krijsen, roodpaars aanlopen, vuisten in de mond, grommen (!)...pittige kindjes die schorpioentjes :D
    Nou ja goed, dit keer met veel moeite echt tot 4 uren weten te rekken (Lars is nu aan het voeden) en dit keer 180 cc in de fles, 5 scheppen forte en 1 gewone nutrilon en maar weer kijken...ik wil ook niet klagen hoor hij slaapt tenslotte de nachten wel door van 22.00 tot 6.00 dus dat gaat prima, maar overdag word de schade wel ingehaald.
    Hij slaapt dus ook weinig tot niet overdag, wat hazeslaapjes en voor de rest is meneer wakker en in Jens zijn beleving is wakker hetzelfde als eten :)

Ik ga verder met mijn eigen eten, voel me zielig tis kerstavond en René komt pas laat thuis :cry:

xxx Roelie

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    pff zo goed als het gister ging met Quinn, zo ramp is het nu.
    Onrustig, constand willen eten, na 2 uur blert hij al , kan het tot 3 uur rekken, maar meer ook niet :(
    Normaal kwam hji om de 4 uur makkelijk.

Ohw ze maken het ons niet makkelijk, moet ik hier nou mee?

16. Morrighan

Morrighan Bekend lid

Nov 21, 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Grrr heb een discussie met mijn moeder over kerst... ze wil niet komen omdat ze buiten moet roken! :confused:

We zouden bij een vriendin gaat eten, en nu komt ze dus niet.

Belt mijn stiefvader (sinds vorig jaar) dat ik zo bot ben geweest ect. Heb m even flink verteld wat ik er van vind.

Het gesprek met mijn moeder ging ongeveer zo:

Hey meid

Hoi mam, hey ik heb net gehoord dat je Li hebt gesproken over roken?

Ja?

Nou Buiten...

Nou dan kom ik niet

Dan kom je niet.

Je kan niet van me verwachten dat ik buiten ga roken!

Nou mam een dikke jas aan, dan ben je een minuutje buiten...

Nou dat duurt echt wel langer als dat hoor.
    Bel jij Lianne even dat ik niet kom?!

Nou dat is goed, ik bel wel even.

Het is toch niet te geloven.... dr eigen kleinkind en ze wil er geen rekening mee houden.
    :cry:

17. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Debby van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk.

Maria van harte gefliciteerd met je verjaardag dat er nog maar veel winters bij mogen komen

En dan iets anders meiden. Ik wil graag van jullie via PB eerlijk antwoord hebben als dat kan.
    Ik denk er al een tijdje over na om toch naar de mama+baby meeting te komen. Ik wil graag weten wat jullie daarvan vinden. Natuurlijk heb ik een aantal van jullie al wel gezien. En het is gelukkig in de buurt en bij iemand thuis dus als ik weg wil kan ik weg. Ik mis jullie en wil jullie graag weer eens zien. Ik weet niet of iemand de kinderen van deze maand heeft gelezen maar daar stond ook een stukje in over een forum van een hele hechte club. En zo voelt het voor mij ook.

Ik hoor graag van jullie.

Fijne kerstavond.

Liefs Linda

18. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Debby gefeliciteerd!

Linda, je hebt pb :D

ik ga weer kerstavond vieren (doodmoe van alle laatste gehaaste dingen). dat word vroeg naar bed vanavond :(

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nouja zeg!
    Ze snapt toch wel dat het in het belang van haar kleinkind is!
    Die paar minuten buiten roken op een mensen leven sjee zeg

Ze hoeft niet naar buiten, maar dan maar niet roken scheeld dr ook in de kou staan.

Kanme voorstellen dat je boos om bent meis!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda: je hebt weer pb :)

Morrighan: wat vervelend zeg dat je moeder niet even buiten wilt roken! Het gaat inderdaad toch om haar kleinkind! Nou ja...dan niet zou ik ook denken hoor!

Share This Page