ik ga zo maar weer eens weglopen.. misschien wordt t dan wel 3-0 hahahaha.. Maar zonder gekheid, ik ga écht offline nu. Zodra het eindsignaal klinkt wil ik direct mijn bedje inkruipen truste! hopelijk slaap je lekker!
muahahaha.. ik sta op om de kamer uit te lopen en.... ja hoor... 3-0.. dus dames.. ik blijf maar weg hahahaha... doeiiiiiiiiiiiii
ze hebben gewonnen! ik ga ff de was ophangen en slapen Debby: kun je de fles van 10.30 niet weghalen? en dan de fles van 14.30 wat eerder geven? dan om 14.00-15.00 koekje/rijstwafel met sap en dan avondeten heel potje groetnen en evt 100gr yohurt of kwark? Ik geef martijn iets eerder eten dan wij omdat ik anders zelf niet rustig kan eten. Jen: ik zou de laatste fles van 22.00 weglaten tenzij ze er voor wakker wordt. bambix/ nutrix: ik geef allebei niet op het moment, s avonds geef ik nutrilon goede nacht en 's morgens een gewone fles. van nutrix kreeg hij harde keutels, echt drolletjes en dat was niet goed volgens het CB. ik denk trouwens dat brood ook wel kan zonder bambix, ik weet het eigenlijk niet goed. Gwen: helemaal mee eens, kinderen kunnen tegenwoordig niet meer lang kind zijn, er wordt zovel van ze verwacht. zelfs als baby al! laat die kleine toch lekker, en hou er ook rekening mee dat hij erg vroeg was toch? hee super leuk huis!
Zo nu ga ik meteen afsluiten, flesje geven en naar bed... Esmay wou ook van de gezelligheid genieten geloof ik, die was klaarwakker en wilde dus niet slapen...
HOERA 3-0 Echt een waanzinnige nederlaag voor Italie Mijn schoonzusje en ik zaten samen voetbal te kijken en elke keer te juichen en te roepen om vervolgens elkaar aan te kijken "maar we houden NIET van voetbal"
Goedemorgen Pfff wat een rot nacht, ik kon niet slapen zeg. Uit eindelijk in slaap gevallen, begint Quinn te huilen Dus lekekr weinig geslapen, en moet zo weer werken, heb er al helemaal zin in NOT. Jen succes bij de HA had je nog mee gekregen wat die andere medicatie was van Quinn? Flixotide was het. Melanie waar ben je meis, gaat alles goed? Muriel al een beetje bij gekomen van de Jetleg? Nou ga nog een bakkie nemen dan en dan Quinn uit bed halen enzo
goedemorgen, ik ben even mijn eten naar binnen het proppen met 1 hand, en met de andere aan het typen hihi. ik ga zo martijn naar mijn schoonouders brengen en daarna weer werken bah! ik heb echt geen zin meer, maar volgend jaar gelukkig veel taken dus minder lessen. martijn werd om 5.30 wakker en wilde toen een fles, hij at hem niet helemaal leeg. Nu wil hij niet slapen en ligt hij me vanuit de box een te gapen met een rare blik. hij lijkt wel een schildpadje zo hahaha, nekkie omhoog. tot straks
Goedemogguh, Pfff hier ook een bagger nacht. Die arme kat kon zijn draai niet vinden vannacht en heeft ons goed wakker gehouden... *gaap* Waarschijnlijk was ie ook hyper van de wedstrijd haha.. Net Mika voor het eerst weg gebracht naar de nieuwe oppas. Ben benieuwd! Ga nu een poging to werken doen.. doeg
Hessie was er gisteren klaar voor met haar Oranje-T-shirt! (vloekte overigens wel ietwat bij haar roze broekje)
Goedemorgen dames, het bezoek aan de HA is alweer achter de rug. Ze heeft echt geen idee wat het kan zijn dat steeds zo hardnekkig terugkomt, dus hebben we weer een doorverwijzing naar de KA gekregen! Kon nu kiezen tussen het ZH waar we al eerder zijn geweest (Breda) of Roosendaal en heb dat laatste gedaan, omdat er dan misschien iemand naar kijkt met een schone lei, zonder al te veel achtergrond informatie... Als het goed is wordt ik binnen 2 dagen gebeld om een afspraak in te plannen....Heb gewoon dezelfde puffer meegekregen, omdat deze nu (door de tip van Roelie; rechtop toedienen) veel beter lijkt te werken dan voorheen! Heb echt het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden.. Hopenlijk komt er nu eindelijk iets uit !
Aan het eind was het nog een stuk drukker, allemaal voorbijgangers bleven ook gezellig hangen en uiteindelijk kwam er zelfs nog een stelletje fotografen om ons als oranjefans op de gevoelige plaat te zetten. Wat was dat een leuk avondje zeg, met zulke mooie eindcijfers!
He jasses, Jen, het blijft een eindeloze weg voor jullie zo, he. Misschien inderdaad wel goed om eens naar een ander zh te gaan, in de hoop dat ze daar misschien weer een andere insteek hebben... Kunnen jullie daar dan ook op korte termijn terecht?
@Esther: wat zielig dat Vince nu ook ziek is... Zijn het geen waterpokken? Die heersen hier ook weer en geven natuurlijk ook vlekjes (of erger). Geef m maar een lekkere beterschaps-lebber van Hester x (mag vast wel van Vangelis)
hey ziet er gezellig uit zeg daar Muriel! De spanning is van de gezichten af te lezen! Ah bah Jen, wanneer houdt het nu eens op bij jullie?! Wellicht helpt de frisse kijk voor jullie nu eens inderdaad! Ik mis hier trouwens een paar dames al een tijdje, of niet?