November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    muriel wat staat er op het shirt van H? i love.......?de foto is te klein ik kan het nie lezen

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    en even om het af te leren.. zie weer een nieuw mijlpaaltje... 2800 berichten :whistle:

3. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb mijn 3232 e bericht gemist, was ook een leuk getal geweest

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Als het goed is kunnen we daar sneller terecht dan in Breda gaf de HA aan, dus dat is ook mooi meegenomen...

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb m ff vergroot ;)

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    \:D/ \:D/ Go Gwen GO! \:D/ \:D/

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh je moet zo ook naar het CB zie ik, kijken wat ze er daar van zeggen! Moet je naar de arts of verpleegkundige?

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    super!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zometeen voor de tweede keer op kraamvisite bij Pelle en zijn mama. Hopen dat ze zich nu wat beter voelt sinds haar KS. De vorige keer was ze nog niet echt aanspreekbaar...

Overigens gaat het met die baby met die 'rhesus-vergiftiging' van mn vriendin nog he-le-maal niet goed :cry: Ze heeft inmiddels al 3 bloedtranfusies gehad, en moet nog steeds iedere 3 (!) dagen naar het zh voor bloedonderzoek.
    Ik vind het zo naar voor ze, echt onvoorstelbaar. Kindje is al bijna 2 maanden en ze hebben nog niet eens de moed om geboortekaartjes te versturen :(

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ooh wat heftig, dat is ook niet leuk. elke dag in angst leven, lijkt me verschrikkelijk

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    "Verscheidene grote aanbieders van voetbalreisjes, onder andere webwinkel Tickets & Events, bleken hun bestelde kaarten voor Nederland-Italiƫ niet te hebben ontvangen. "

Dit lees ik net in de Telegraaf :cry:
    Shitttt..... hier hebben wij onze kaartjes gekocht voor a.s. vrijdag, voor een reisje met klanten naar het EK...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

12. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
  13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik kan me ook haast niet voorstellen hoe ze dit volhouden. Net bevallen en meteen in die mallemolen van de medische wereld.

Het zh weet ook niet zo goed wat ze er mee aan moeten, omdat het bijna nooit meer voor schijnt te komen in Nederland.
    Het is echt de tijd uitzitten tot ze een maandje of 6 is en dan zelf steeds meer rode bloedlichaampjes aanmaakt....

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik dacht dat rhesus met een injectie tijdens de zwangerschap verholpen kon worden

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh jee wat heftig idd van je dinnetje... nog heftiger voor de beeb.. die onzekerheid.. bleeeh. Geef ze maar een dikke gelukskus van mij (&Mika)

Waarom was Pelle's mama niet aanspreekbaar? Had ze pijn? Of was ze even de weg kwijt? Of..?

Ga je vrijdag naar de wedstrijd? begrijp ik dat nou goed? (als de kaartjes dus ontvangen zijn)

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb er zo'n hekel aan om hem wakker te moeten maken, maarja ik moet hem zo naar valkenswaard gaan brengen

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee zo zit het niet precies. Het is niet verhelpen, maar pogen te voorkomen.

Een rhesusnegatieve mama krijgt direct na de eerste bevalling een injectie, om de antistoffen te stoppen die aangemaakt worden doordat haar bloed met dat van de baby in aanraking is gekomen.
    Dit moet de kans op vergiftiging bij een eventueel volgend kind verkleinen.
    Maar dat gevaar kan nooit helemaal worden voorkomen en helaas is dit dus boij mijn vriendin niet voldoende gebleken.
    Dat komt echt bijna nooit voor, dus ze heeft echt heel veel pech.
    En daarnaast ook nog eens het ongeluk dat haar lichaam zo ontzettend sterk heeft gereageerd, dat het bloed van de baby ook is aangetast.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Pelle's mama had de KS en het mama worden een beetje onderschat denk ik ;)
    Dus die heeft wat meer recovery-tijd nodig, jammer genoeg. Ze had haast geen oog voor de baby, maar meer voor de pijn die ze had... tja... dat hoort er bij, zegt iedereen dan om haar heen. Maar daar had ze blijkbaar toch niet helemaal goed op gerekend.
    Maar volgens mij gaat t nu wel wat beter.

Ik ga vermoedelijk niet zelf naar de wedstrijd, tenzij er een kaartje over is ineens. Duim duim duim duim....

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zielig is dat altijd he, dan kunnen ze je zo 'verwijtend' aankijken, van 'mama, ik lag net zo verrukkelijk te slapen, waarom doe je dat?'....

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik ga H ook inpakken, we gaan er eventjes vantussen! Laters!

Deel Deze Pagina