November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh wat spannend Muriel.. ik ga voor je duimen! Hopelijk wordt het weer zo'n vette "winstpakker" als gisteren!

En ja, het mama worden wordt volgens mij ook nog wel eens onderschat. Had er ook best moeite mee hoor. Maar dan meer in de trend van de tijd en energie die het vreet (gezien mijn vermoeidheid) Maar goed.. zou hem voor geen goud willen missen. En heb het er zeker voor over! (met een beetje begrip uit mijn omgeving ;) )

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    reageert ie dan sjaggie?
    Vind het zo sneu die slaperige, grote, rode oogjes die je dan aankijken.. zo van.. huh.. wie, wat, waar?! :confused:

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nou, de poging tot werken heeft zijn uitwerking nog niet gevonden hier.. :( Kan er echt niet inkomen.. dus hup.. *geeft zichzelf een schop onder de kont* en nu aan het werk.. toedels! :)

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    goeiemorgen allemaal.

Gwen: he wat balen voor de zus van je vriendin.Ik hoop dat ze snel sterker worden en naar huis zullen mogen.
    En hier ook zo'n grappig gezicht als ie aan het poepen is, ik lig dan ook altijd helemaal in een deuk.
    Hele coole poep foto van mika haha.
    Je hebt ook een erg mooi huis zo te zien.

Muriel: coole oranje combi waren jullie gisteren
    Balen van je vriendin met haar kindje, ik hoop dat ze snel beter mag worden.

Reese heeft de 3-0 trouwens ook nog gezien, hij zat net aan de fles. Wij juichen,.... je had zijn gezicht eens moeten zien. Die dacht dat wij echt een stelletje mafkezen waren haha.

Hier blijft het afwachten, schoonzus is nu al 8 dagen over tijd en we zijn zo benieuwd wat het wordt.
    Als hij/zij niet uit zichzelf komt dan wordt ze 16 juni ingeleid. Maar eigenlijk hoop ik dat het komt voor de 15e want dan hebben Remco en zijn broer samen hun 1e vaderdag.

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Peetje: Ik ben niet boos hoor. Had toch om jullie mening gevraagd? Trouwens een mooi schema zo hoor van Martijn.

Gwen: Mooie foto's van je huis en Mika. Ik zou zo'n nijntje kleed niet op mp kopen hoor. Nieuw zijn ze 10 euro. Ik zit ook te denken om er een te halen maar ja Deniz kruipt, Zou hij daar overheen kruipen?

Zo gister enorm gezellig bij vrienden in de tuin voetbal gekeken. Deniz wilde niet gelijk slapen maar uiteindelijk om 21.15 in slaap gevallen. En met meenemen naar huis ging het ook perfect. Vrijdag waarschijnlijk weer. O er is geen reet te doen hier. We gaan dadelijk lekker uit lunchen (je moet toch wat).

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @Petra, Ja voor Vangelis is het goed, voor mama wat minder die wil ook een x vroeg naar bed haha.

Plassertje, Chris moest er erg om lachen. Hij reageerde “nee hoor zo gaan wij het niet noemen, hij kan er toch niet alleen mee plassen” hahahaha

@Dees, leuke foto’s van Quinn. En misschien werkt dit wel beter na ze fles een hapje groente. Gek kind hihi

@Gwen, zo denk ik er ook over. Ben alleen maar trots op wat hij kan voor zo’n klein ventje en wat hij niet kan leert hij wel (dat doe ik ook hihi).
    Mooi dat je die trap kan zien, vind ik echt heel mooi !

@Muriel, wat erg joh van die vriendin. Ja een geboortekaartje, ik weet t niet wta ik had gedaan. Snap het wel.

Mama worden is inderdaad zwaarder dan je verwacht, voor het niet slapen en het altijd maar mama moeten zijn en daar bedoel ik mee je goed voelen, nooit meer zelf ziek o.i.d. kunnen zijn.

Dilemma, mijn nicht is zwanger van een jongen en heeft al een paar x de opmerking gemaakt dat ze onze kleertje wil. Ik weet hoe dat gaat, dan krijgen we er niks meer voor terug! Maar zo leuk was ze niet tijdens mijn zwangerschap, ik heb 2 pakjes van haar gehad. Ik wil het liever niet maar ze dwingt het wel een beetje nu........
    Wat zouden jullie doen? Ik wil alles of op marktplaats zetten of in een 2de hands winkel verkopen.
    Voor een tweede zou ik het niet bewaren, vind het zo stom ookal zou ik 2 jongens krijgen dan met hetzelfde pakje aan op foto's? Nee zo duur zijn kleertjes ook niet.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Missym: als jij de kleertjes niet aan je nicht wil weg doen, niet doen dan.
    (mocht je nog iets leuks hebben voor Franske houden wij ons natuurlijk aanbevolen 8) )

Nee, ff alle gekheid op een stokje. Het zijn jouw kleertjes en jij mag bepalen wat je ermee doet en als je ze inderdaad via MP of een tweedehands winkel verkoopt krijg je er nog iets voor terug.

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nee CB ging niet door Gwen, doordat ik dus naar de HA moest...
    Ze belde me een uurtje geleden om een nieuwe afspraak te maken, ze wilde deze maar overslaan en een afspraak voor het 9 maanden consult maken.....

Daar ben ik dus even fel tegen in gegaan, hun zeggen een afspraak af en ik kan op de blaren zitten. Ik wil weten hoe de groei vordert bij Esmay gezien haar historie qua eten en groeien vind zelfs de HA het erg belangrijk dit goed in de gaten te houden..

Ben dus even niet zo lief geweest aan de telefoon :oops: en mag nu volgende week dinsdag om 11.20 uur komen!

Het ZH heeft ook al gebeld en daar kunnen we helaas pas 1 juli terecht, maar ga via de HA proberen om dat te vervroegen...

Net even boodschapjes gedaan, kom ik thuis valt Esmay net in slaap in de wagen terwijl het eigenlijk etenstijd is...Nou ja, ik laat haar maar even pitten... :)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Weet je het was eerst een heel dichtbij nichtje, toen zij zwanger was van nummer 1 en nummer 2 heb ik superveel cadeaus gekocht en belde ik haar etc.

Ze heeft mij welgeteld 2x gezien tijdens me zwangerschap en nooit mij gebeld om te vragen hoe het ging. Ik heb 2 pakjes gekregen en tijdens mijn babyshower kwam ze aanzetten met 15 euro in een witte envelop (ja het is geld, maar een pakje of een speentje had ik leuker gevonden.)
    maar wel voor een ander een uitgebreide babyshower organiseren (me zus,moeder en ik hadden die van haar geregeld bij nummer 1) en daar wel heel leuk doen.
    Ze heeft Vangelis 3x gezien. Daar vind ik mijn kleertjes te duur voor.

Maar, toen we nog niet wisten wat het was, had ze wel al een zak met kleding uitgezocht voor mij. 1 vuilniszak (wij hebben er denk ik 8 tot nu toe).
    En het waren ja euh niet zulke mooie kleertjes.

10. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    tsja, is moeilijk Melina.
    Zou gewoon doen wat je hart je ingeeft.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    me hart is tegenstrijdig haha

aan de ene kant kan me die extra euro's niks schelen van die kleding, aan de andere kant zijn het kleertjes van vangelis, die verkoop ik en koop ik wat voor vangelis voor. snap je

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Melina, dan geef je gewoon de minst leuke kleren, en dan hooguit 2 zakken?

Jenny, goed dat je op je strepen bent gaan staan! Go girl!

Linda, spannend dus! Hopeljk is je neefje/nichtje er snel!

Murmel, het is inderdaad een spannende tijd voor je vriendin, ik hoop dat ze snel kan gaan genieten.

En Melina, je hebt gelijk. Moeder zijn is niet makkelijk. Daarom vraag ik me ook vaak of het de bewuste tienermeoders (onder de 20) vergaat. Ik zie dat jij echt een hele goede moeder bent ondanks dat je nog zo jong bent!
    Petje af hoor!

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Linda, tis te hopen dat de broers samen hun eerste vaderdag kunnen vieren. Zou leuk zijn! Is het je schoonzusje die ook je VK is?

Stasia, ja kom er ook achter dat die speelkleden niet duur zijn nieuw. Waar kan je die halen? Gewoon bij Bart Smit, Intertoys, etc.?

Melina, Je bepaald zelf wat je doet met je kleertjes, toch? En als zij je 1 zak heeft gegeven met wat mindere kleertjes. Dan geef je haar toch 1 zak terug met Vangelis zijn minst mooie kleding? De rest kan je dan altijd nog voor de hoodprijs verkopen op MP. Tenminste, als ik jouw reacties zo lees lijkt me dit hetgeen wat ik zelf zou doen. Maarre.. plassertje.. hoe wou je het anders noemen? neukertje? haha.. dat kan toch ook niet? En voorlopig weet ie toch nog niet dattie dat ermee kan hoor muahaha

Jen, you go girl! jezelf laten afschepen.. niet dus. Kan me goed voorstellen dat je juist nu haar ontwikkeling goed in de gaten wil houden! Super mama dat je zo hebt gereageerd!

Waar zijn trouwens Melanie & Roelie?

Begin trouwens ook steeds vagere "gevoelens" te krijgen bij Hope.. volgens mij klopt er ook niets van haar persoontje.. er was/is ook niemand met gegevens (adres, tel. nr.) van haar of wel? Kan me herinneren dat ze Debby destijds op de hoogte zou houden, maar is dat gebeurd? Vaag hoor..

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh ik ben me net helemaal kapot geschrokken !

Ik had Esmay haar fruithapje gegeven wat eindelijk, na dagen tobben, helemaal opging ! Ik blij ! Heb haar er een rijstewafeltje achteraan gegeven, waar ze lekker van zat te peuzelen, tot ineens de helft in haar strotje verdween :confused: . Ze stikte er bijna in, heb haar over mijn schouder gegooid en op haar rug geklopt, met als gevolg dat zowel zij als ik en de bank helemaal onder de fruithap zaten....het droop zo van mijn rug mijn broek in... :cry: :cry: :cry:

Heb haar eerst even een schone romper aan gedaan, snel een snoetenpoetser over haar lijfje en gezichtje heen gehaald, in bed gelegd, zelf onder de douche gesprongen en daarna Esmay in bad gedaan...

Nu de bank nog schoonmaken... :(

Oh wat was dat eng, voorlopig komen die dingen er dus echt niet meer in !
    En dat mensen die rapley methode aandurven, sorry maar ik vind het dood en doodeng!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Dank je :oops:

Maar weet je, ik voel me totaal niet 20. Als ik denk aan een kind van 20 dat een kind heeft ben ik vaak geschokt, of dan denk ik oh wat zielig :(
    Laatst sprak ik een gozer van 30, zakelijk maar we klikte en we spraken verder. Hij ging samen wonen met zijn studerende 20jarige vriendin en ik was zo :confused: haha ik zei ook tegen hem wat jong, denk je wel dat dat gaat werken hahaha

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Chris noemde het gister zijn pik en daarna hadden we dus dat verhaal. Ik vind piemeltje het beste hahaha

Hope, volgens mij had Linda haar gegevens !

Goed idee van die minst leuke kleertjes, denk dat ik dat ga doen!

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Rijstewafels staan er om bekend dat ze niet al te veilig zijn, heeft dus niks met rapley te maken ;)

Bij rapley geven ze vaak juist niet dat soort dingen, maar een gekookte appel o.i.d. wat niet gevaarlijk is mocht er een groot stuk gepakt worden.

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    maar wel een vervelende ervaring voor jouw en esmay natuurlijk, geen rijstewafels meer

19. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Jeetje Jen, denk je eindelijk dat ze mooi de hele hap opheeft krijg je dat er achteraan.. pffff... ik val in herhaling.. maar hoop écht dat het nu eens de goede kant op gaat met jullie! Dikke kus!

Hahahahaha Melina.. nee pik.. dát is het juiste woord.. :)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja het ging dus zo hij zei vangelis heeft uit een glas gedronken maar zat daarna helemaal onder tot ze pik, toen zei ik je kan ook plassertje zeggen en toen zei chris nee dat is raar hij kan er toch niet alleen mee plassen....

toen gaf ik aan dat piemeltje het beste was haha

wat ik raar vind is vogeltje :) :)

Deel Deze Pagina