Zitten jullie je allemaal te vervelen achter de comp? Ik heb eindelijk even rust. Eerst juffendag gehad op school en daarna de papierkasten uitmesten en sorteren in de hal van de school. Dan Fenna ophalen en omkleden, had zichzelf lekker ondergespuugd en oma had niets meer liggen. En nu eindelijk even mama-tijd op de bank, terwijl Fenna op bed ligt. Dat duurt hopelijk nog minimaal een half uur. Gwen, wat heerlijk, gefeliciteerd! Zal een rust geven zeg!
Melanie, knuffel meid! En je niet verontschuldigen voor je afwezigheid en ego-bericht. Iedereen doet dat op zijn tijd, voel je daar alsjeblieft niet schuldig over!
Gefeliciteerd met Jeroen dan maar Daphne ! Gaan jullie nog wat leuks doen? Ondanks dat jullie het een andere keer vieren... Heb hier even op m'n gemakje een beetje opgeruimd en gepoetst beneden, ik stoorde me zo aan de rommel en dan kan ik toch niet rustig zitten...... Zometeen even de voorbereidingen voor het eten doen. Moet op tijd klaar zijn, want Erwin moet vanavond trainen...Daarna Esmay ophalen, eindelijk, en lekker knuffelen! Het is nogal rustig op het werk bij een aantal van jullie, balen zeg, ik vind dat altijd zo irritant. De dag kruipt voorbij dan..... Nog heel even meiden, ik denk aan jullie ! @Melanie: sterkte meid, ik hoop dat je (jullie) binnenkort in een wat rustiger vaarwater gaan komen! En de inmiddels wel bekende tip; Luister goed naar je lichaam!
Dank je, nee niets speciaals... ben ook een beetje te suf op het moment om iets leuks te gaan doen... had jeroen wel een e-card gestuurd naar zijn werk, helaas het verkeerde adres, maar hij heeft hem net alsnog gehad... Anders had hij hem voordat hij op zijn werk kwam al gehad. Jammer..
Nog maar 4 maandjes, dan wordt ze alweer 1 jaar ! Jee wat vliegt de tijd zeg....'t is echt niet normaal meer! We moeten gewoon al gaan nadenken over het eerste feestje...
mag ik even instorten hier? Martijn slaapt nog steeds niet door, nu al bijna 2 maanden niet meer. Vanmorgen was het 4.30 ik ben voort zo moe dat ik gewoon de hele dag een zombie ben. laten liggen helpt niet, er uit halen helpt niet, alleen eten wil hij, maar hij drinkt maar 140cc ofzo! Misschien kan iemand van jullie me helpen? - als hij 's morgens wakker wordt tussen 5 en 6 blijft hij huilen (tot wel een uur lang!) fiep geven helpt niet, er uit halen helpt niet. - martijn drinkt zijn fles van 19.00-20.00 nooit helemaal leeg - als ik hem om 22.00 of 23.00 een fles geef wordt hij even goed tussen 5 en 6 wakker - Martijn drinkt zijn ochtenfles nooit leeg, hij slaapt er na vaak wel verder - tussen 16 en 17u krijgt hij groenten hij eet maar 3/4 pot. hij blijft niet stilzitten tijdens het eten, na 10min. is hij het al beu. hij draait en wringt om uit het stoeltje te komen, moppert tijdens het eten, wordt boos als hij er niet uit kan. - hij heeft na 3/4 pot geen honger meer, maar kan nog wel 100gr kwark op! - hij bijt op de fiep, honger of tanden? - hij spuugt altijd als hij op zijn buik ligt, soms zelfs 2 uur na een voeding nog (KDV merkte op dat hij veel spuugt) vinde jullie ook dat die 6 maanden potjes zo dun zijn? het druipt allemaal van de lepel en omdat martijn niet stilzit, zit alles onder, inclusief ik. sorry voor het geklaag, maar jullie kijken er anders tegen aan. misschie hebben jullie een goede tip. EINDE KLAAGZANG
Daphne: gefeliciteerd met Jeroen! Debby: vervelend dat je je nog niet goed voelt! Melanie: vervelend meid! hoeveel voedingen krijgt Estrella ongeveer?
peetje, misschien toch een idee om die hulp van het cb aan te nemen? Ik zou willen dat ik je kon helpen maar ik heb geen idee. Ilse, ja het is die vtechbeer met die 3 knoppen. Gefeliciteerd met Jeroen. Tari, sterkte, denk aan jezellf. Ow, Lin, wachten duurt lang,lang,lang....
hee die vtech beer heb ik ook, wat een irritant KUTding, geef me een knuffel, geef me een kusje wil je mijn beste vriendje zijn........ Maria: ik denk niet dat het CB me kan helpen, het is gewoo het ritme van martijn waarschijnlijk want eerst sliep hij wel goed door.
Peetje, dat spugen op de buik is logisch, moet jij eens met een volle maag op je buik gaan liggen... niet prettig. Doet Fenna dus ook. Bijten op de speen is meestal tandjes, niet echt omdat ze honger hebben. Veel spugen, wat is veel spugen. Hoeveel spuugt hij? Wat is nu je 'schema' met Martijn?
hij spuugt bijna 75% van de keren dat hij op zijn buik ligt, soms tot wel 2 uur na de voeding spuugt hij nog. vanmorgen spuugde hij op het KDV tijdens de fruithap, de hele berg fruit er gewoon weer uit. schema: 5.30-6.00 180/6 9.00 fruit 12.00 180/6 14.00 soepstengel, rijstwafel oid 16.30 150 gr groenten, 100gr kwark 19.00-20.00 180/6
gefeliciteerd met jeroen, dafje Peetje: zou willen dat ik je kon helpen maar heb zo ff geen idee wat te doen