November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Dafje: de weeen waren er eerst, daarna braken spontaan mijn vliezen ;)

Morrighan: wat een lief kereltje :)

Miranda: welkom bij de novembermama's :)

Roken: ik rook niet, maar Pascal rookt buiten en bezoek ook ;)

Op advies van de kraamhulp gister hebben we Yaeda in een doek gebakerd,omdat ze s'nachts om de 5 minuten aan het huilen was zonder aanleiding en mama gebroken was :(
    Vannacht dus geprobeerd en Yaeda heeft geslapen als een roosje en mama ook :p

Vanmiddag moet Serena weer naar de PSZ en Yaeda gaat voor het eerst mee....oh lekker ff met haar showen :)

2. Niet meer actief

Hey lieve meiden!

Bedankt voor jullie steunende woorden en tips! Helaas hebben we werkelijk alles al uit de kast getrokken om verlichting te brengen voor Esmay, maar helaas werkt het maar heel even of helemaal niet...

Het kan zijn dat het met het eventuele KISS syndroom te maken heeft, de verschijnselen die ze daarbij hebben lijken erg veel op darmkrampjes.
    Ik kijk dan ook vreselijk uit naar donderdag en hoop gewoon dat ze het heeft en dat de behandeling verlichting bied...

Ik ga nu mijn bed in want mevrouw ligt eindelijk te slapen sinds een half uurtje...

3. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Na mijn laatste post van gister, nogmaals een flesje gemaakt met 60 cc en toen een nieuwe luier en meneer is gaan slapen, van half 11 tot half 6! We waren zo blij, eindelijk zelf ook een lang nacht (onze nachten zijn al heel goed hoor, maar dit was wel even lekker!). Heb hem om half 6 weer gewoon een fles gegeven en moest hem vervolgens om half 9 wakker maken, omdat ik naar de HA moest om bloed te prikken en hij natuurlijk met mij mee moest. Dus weer een fles erin, snel in de wagen en rennen, precies voor het sluiten van het prikpunt was ik er (zeik en zeik nat, grrr). Terug was het beter, de zon scheen. Lekker langs de bakker, verse broodjes gehaald voor mezelf!

Ruby: leuke foto, zeker de moeite om voor te vechten!

Roelie: leuk hoor, weer tante! Is Sander hun eerste kindje? Enne, natuurlijk gefeliciteerd, met jullie 12,5 jaar!!

M'n mannetje ligt te huilen, ga maar weer een flesje maken (vandaag=schijt-aan-het-ritme-dag!) en daarna de ANWB bellen, hopelijk komen die snel!

Oh, en confrontatiebureau vind ik ook wel leuk!

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ga dalijk Sint shoppen voor mijn neefjes.
    Q. (petekind van Rob) krijgt de camera van Fisher Price. Loeiduur maarja.
    Voor de ander S. van anderhalf moet ik nog bedenken wat we kopen, iets educatiefs in ieder geval. Met een juf als tante kun je daar vergif op in nemen natuurlijk ;)

5. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Er is niemand meer online geweest sinds mijn vorige bericht!
    Mijn kleine grote man heeft zijn hele flesje weer leeg en ligt nu te slapen. Meteen de ANWB gebeld en ze komen binnen het uur. Ga maar even wat dingen bij elkaar zoeken, want als het echt mijn accu is, zal ik een half uurtje (of langer?) moeten gaan rijden om hem weer aan de praat te houden. Dan moet Timo natuurlijk mee, in de maxicosi! En dat is de eerste keer, dat ik dus zelf met hem ga rijden, toch best spannend.

Laterssssssss...

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is zeker spannend!

7. Niet meer actief

Mogge (nog net)

Even kort bericht hier, want heb erge hoofdpijn dus niet te lang online.

Vandaag dus eerste dag alleen met de kleine en zoals verwacht, het voelt heel normaal. Ben benieuwd hoe t bij Willem op zn werk gaat. Hij had geloof ik 5 rollen beschuit met muisjes bij zich :)

Rond middernacht laatste keer gevoed, toen kwam ze weer om 3 uur, toen om 6 uur en toen weer om 7. Daarna om half 10. Tussendoor ligt ze gelukkig wel lekker te slapen, dus heb ik ook nog wat dutjes meegepakt.

Als ik lees dat sommigen de voedingen om en om doen met partner, denk ik wel 's, oh kon dat maar. Maar ja, met BV gaat dat beetje lastig he hihi.

Ik ga even bankhangen en hopen dat de hoofdpijn zakt.

Voor iedereen even een dikke knuffel!
    ((((((((((((((Knuf))))))))))))))))

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ha Ruby, welcome back :D

Linda: Deze rokende mama rookt buiten

Roelie gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig samenzijn.

Reese komt ook nog steeds s nachts, meestal rond een uur of 3.

Overdag is hij best veel wakker en huilt ook veel, maar s nachts slaapt hij wel gewoon.
    Weet iemand of dat normaal is en hoeveel uur slaap die kleintjes nodig hebben?

9. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Vraagje, weet iemand toevallig of de bekleding van de MC Citi ook op de cabrio past?

een kennis van ons heeft nl een cabrio met slechte bekleding en wil een nieuwe kopen. nou zat ik te denken om de bekleding van onze citi af te halen en op haar cabrio te doen (als we hem mogen hebben, heb haar nog niet gesproken erover)

Maar voor ik erover begin, wil ik even weten of het uberhaupt kan!

iemand ervaring/ verhalen? De winkel van de adaptors is niet open vandaag en zit me echt op te vreten hier.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb eerlijk gezegd geen idee...kan je het niet even proberen? Of woont ze ver weg? Balen zeg dat die winkel niet open is...zul je altijd zien! En anders misschien even op internet zoekeN?

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ruby: idd als je die foto ziet is het de moeite waard om te vechten. Ik hoop dat de realatietherapie gaat helpen.

Linda: wij roken buiten op het balkon. En als het heel slecht weer is onder de afzuigkap :)

Morrighan: Ik zou het eerlijk gezegd niet weten maar waarom probeer je het niet een keer?

Dees: Wat vervelend zeg dat Quinn zoveel pijn heeft. Hartverscheurend is dat dan. Ik vond het al erg toen Deniz van het weekend last had van krampjes.

Wat betreft de meeting: in januari vindt ik ook prima. Las alleen wel dat er ook over evt een zaterdag gesproken wordt maar dan moet ik helaas afhaken want op zaterdag is Ibrahim altijd vrij en om dan de hele dag met zijn zoon de hort op te gaan.......

Hier verder weer een perfecte nacht gehad. Nou ja, hij werd om 4 uur wakker en had me toch een poepbroek :confused: Maar na een schone broek gegeven te hebben is meneer gewoon weer gaan slapen en werd om half 8 vanochtend weer wakker. Ben zo trots.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ppfffffff ben me net werkelijk kapot geschrokken
    Quinn ligt nu schuin omhoog in zijn bedje, kom ik net zijn kamertje in om de was weg te leggen, ligt meneer helemaal schuin, en bijna met zijn neus onder de dekens. Dacht dat ik mn hart stil stond, hij was ook helemaal bloedheet, als een gek de dekens weg getrokken en Quinn schrok zich lam, maar kon me even niet schelen, wist in iedere geval dat hij nog leefde. PFFFFFF Nou Quinn gaat echt niet meer omhoog l liggen.

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Dees: Jeetje das idd schriken zeg! Ik denk dat ik ook als een gek die deken van hem af had getrokken, dan maar schrikken en krijssen maar idd je weet wel dat hij leeft. Pfffffff.

Ga even strijken want dat gebeurd helaas niet vanzelf.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Blondie: ik heb net op je hyves gekeken naar dat duimend ventje van je. Wat een droppie. Duimt hij nu nog steeds?

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Stasia ik zat trouwens op je hyves te kijken, en ik moet zeggen dat Ibrahim echt een hele mooie man is!

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Nee, nu duimt hij niet meer. Hij heeft het alleen de eerste dag gedaan. Grappig he.
    Hij heeft trouwens wel geduimt op alle echo's die ik heb gehad :)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    die van mij is overdag ook toch wel zon 6 uur wakker (buiten voedingen om) dus het word steeds meer. Beter overdag dan s'nachts hahaha :)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ga nog even wat opruimen en dan naar de massage toe heerlijk ben er ook zooo aan toe

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb tegen Rob gezegd dat ik maar 1 ding voor mn verjaardag wil, en dat is een massage van een pro. Verder hoef ik niks, gewoon een massage. Een echte massage!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hihi dat wou ik voor me bevalling maar goed hier in het dorp kost het niet veel hoor

1e keer 10 euro korting normaal 40 euro per uur 1,5 uur voor 55 en nu 30 euro voor een uur

Deel Deze Pagina