Debby, van harte gefeliciteerd! Geniet van de voorpret Morrighan, wat bizar dat oma zich niet wil aanpassen voor haar eigen kleinkind Je bent er maar mooi klaar mee Linda, ook van mij een peebeetje Ik ga zorgen dat we wat te eten krijgen vanavond, want ik val bijna om
Zo, ben bijgelezen, maar volgens mij is me weinig bijgebleven.... Dees: jeetje, eerst lees ik dat het niet zo lekker gaat met Quinn, dan ga je hem inbakeren en gaat het goed en nu lees ik weer dat het weer even niet lekker gaat. Hij heeft toch ook medicijnen tegen reflux? Misschien zwaardere medicijnen? Dafje: leuke schoenen voor Fenna, supergaaf hoor! Ik ben ook zooo blij met Ryan zijn eerste schoentjes, kan niet wachten tot hij ze aankrijgt . En ik las dat Fenna ook aan de Losec zit. Ryan ook en ik moet zeggen dat het erg goed werkt bij hem (zal zo los even vertellen hierover en over ons bezoek aan de osteopaat). Esther: eet smakelijk Ilse: hoe ging het bij de bekkentherapeut? Heb je er al meer vertrouwen in of was het de laatste keer? Maria: gefeliciteerd met je verjaardag! Melina: wat leuk zeg dat Chris regelmatig iets voor Vangelis koopt. Een superman zo te horen! Melanie: lang niets van je gehoord! Je hebt pb Natashja: wat vervelend zeg van die bloeding. Ik wist ook niet dat dat zo'n tijd na de bevalling nog kon! Wel balen zeg!! Peetje: ik lees dat het met Martijn ook beter gaat! Goed om te horen meis!!! Enne...je miste me, ik was het weekend bij mijn ouders om Kerst te vieren , maar ben er weer . Ehm....ff denken hoor... Blondie: wat vervelend van die collega zeg. Op dat soort momenten schrik je toch altijd weer even en ben ik dankbaar dat ik een gezond kindje heb! Wat was er nu gebeurd, weet je al meer? Roelie: jeetje meid, kan me voorstellen dat je er even doorheen zat. En je weet wat je mij hebt geschreven he?! Vraag op tijd hulp!!
Hye Debby Denk (hoop ik) dat Quinn een baal dagje heeft. Quinn heeft geen medicijnen tegen zijn reflux, vond het ziekenhuis niet nodig. Opzich gaat het ook wel goed maar hij kan niet zonder de Johannesbroodpitmeel. We hopen morrgen op een betere dag! Ja ben erg benieuwd hoe het bij de Osteopaat is gegaan!
Over Ryan... We zijn vrijdagochtend bij de osteopaat geweest. Ons hele verhaal gedaan en hij ging hem even nakijken. Gelukkig zat er niets vast of zo bij Ryan. De osteopaat denkt dat Ryan zijn darmen niet helemaal "volgroeid" waren, omdat ik 2x een blaasontsteking heb gehad tijdens mijn zwangerschap en hiervoor antibiotica heb gekregen. En dat schijnt op je darmen te werken en dan ook op de ongeboren baby zeg maar. En Ryan is natuurlijk ook 2 weken te vroeg geboren en ze dachten dat hij wellicht nog jonger was, dus dat darmenverhaal was niet zo heel raar. Ik heb al vanaf het begin geroepen dat het zijn darmen waren (toch hele goede moedergevoelens he?! ). Daarnaast loopt er een zenuw bij zijn hoofd die verband houdt met zijn darmen, maar ook met de zuigreflex (die bij Ryan in het begin ook niet werkte), dus dat was wel frappant, of eigenlijk wel goed natuurlijk. Dus die zenuw heeft hij een beetje ruimte gegeven zeg maar. We hoeven niet meer bij hem terug te komen, ik zou hem over 2 weekjes nog even bellen en dan kon ik hem ook vertellen hoe het bij de ka was gegaan (daar moeten we donderdag heen). Hij adviseerde nog wel om een soort Yakult voor baby's te halen (naam ben ik even vergeten). Dit helpt de darmen sneller te ontwikkelen zeg maar (even simpel uitgelegd). Verder gaat het sinds we de Losec hebben eigenlijk heel goed met Ryan. Hij huilt veel minder, alleen als honger heeft of moe is of een vieze luier heeft. En niet meer dat krijsen, maar gewoon huilen. En hij is veel ontspannener. Dus kortom: ik denk dat de medicijnen goed werken! A.s. donderdag moeten we naar de ka, maar ik denk niet dat we hem laten opnemen, aangezien het nu eigenlijk heel goed gaat! Het enige wat we even willen vragen is als hij huilt, durven we hem niet te lang laten huilen omdat hij dan over de rooie gaat zeg maar en zijn reflux erger wordt. En dat is natuurlijk wel een probleem als hij straks naar de creche moet...Dees, hoe ga jij dat doen met Quinn? Al over nagedacht? Ryan gaat in ieder geval niet per 1 februari naar de creche (zoals de bedoeling was), maar gaat dan eerst een maand nog naar mijn schoonmoeder. En dan misschien per 1 maart naar de creche. Best een lang verhaal geworden zie ik....
Oh ja Ruby....wat k***en van die inbraak zeg! Het zit jullie ook niet mee he?! Dikke knuffel voor jou!! En meiden: wanneer ging jullie kindje voor het eerst lachen? Ryan heeft één keer bij opa en oma gelachen, maar verder heb ik hem nog niet echt zien lachen...., wanneer gaan ze eigenlijk voor het eerst lachen? Ryan is natuurlijk 2 weken te vroeg geboren, dus daar moeten we rekening mee houden.
Ik geef de voeding kant en klaar mee denk ik, dus in potjes met de jbpm. Kan het ook niet fout gaan. Ik ga nog wel even contact opnemen met jet kdv om het te melden wat er aan de hand is. OOk even vragen of zij inbakeren. Anders nog een probleem erbij (bedenk ik me nu) Maar hopelijk is het inbakeren dan een beetje afgebouwd eigelijk. Sht waar je al niet aan moet denken zeg. Ik heb trouwens een pokke humeur, en waarom? Geen idee, kanniks hebben, kan janken om het nieuws, ik spoor niet haha
Quinn lacht eigelijk al een poos. Denk zeker al 2 weken en goed ook. Op zijn hyves staat een filmpje met zn virbastoel waar hij goed op lacht, ook wat foto's trouwens met een big smile
Ik ga het kdv ook bellen hoor en vragen hoe of wat. Want Ryan krijgt natuurlijk ook medicijnen, maar dat komt vast allemaal wel goed! En mijn schoonmoeder heeft in ieder geval aangeboden om zolang op Ryan te passen als nodig is zeg maar.... En een p***humeur, misschien gewoon last van je hormonen?! Gewoon lekker afreageren (Arnoud zou zeggen: koop een goedkoop servies en gooi dat lekker stuk )
haha nou alle winkels zijn nu dicht, dus servies halen zit er niet in, kan natuurlijk wel een paar ramen in slaan, maar ja moet ik wel de bak in. NIet zo zin in
Ja, had dat filmpje net even bekeken, leuk hoor! Zal ook even zijn foto's bekijken, leuk hoor! Wow...wou dat Ryan ook even meer lachte, maar ja...kan niet alles tegelijk natuurlijk. HIj heeft weinig te lachen gehad de laatste tijd.
Tja...dan moet je je maar even ergens anders op afreageren en inderdaad maar niet op de ramen....dat is niet zo'n goed idee .
Oh ja...over de meeting...he balen, ik kan die dag niet! Mijn broer viert zijn verjaardag (bij ons, want hij woont nogal klein..), dus balen! Ik vind het echt heel erg jammer, want ik had iedereen graag willen ontmoeten. Hopelijk organiseren we later in het jaar nog een keer een meeting en kan ik dan wel komen!
hoi hoi allemaal fijne kerstdagen en alvast een mooi 2008 toegewenst groetjes sandra- gerard - arend en tim
hoi hoi, Martijn heeft vandaag gelachen! 3x tijdens het luier verschonen, maar daarna ook de hele dag niet meer We zijn vanaf gisteren weer overgegaan op de Omneo dan spuugt hij minder, maar zijn darmen moeten wel weer even wennen aan de wisseling. Dus even een krampdagje vandaag. Hij heeft goed geslapen vandaag, en ik ben samen met hem in bad geweest. straks lekker inbakeren. Blondie: sorry was aan het voeden en daarna was het een en al hectiek hier, mijn vader kam me oppikken alles mee, boodschappen doen, super druk pfff. Heftig zeg die collega van jou, at erg! Dees: ik baker in de wagen niet in omdat hij dan toch wel slaapt (als ik maar niet ga stilstaan) maar in de boekjes staat dat het wel kan hoor in de wagen. Maar ik il Martijn ook niet 20 van de 24 uur inbakeren, hij moet ook ff lekker kunnen trappelen. Morrighan: hier in de regio gaat het wel, ik heb met 20 weken aangemeld. Maar op sommige scholen in de randstad moet je al inschrijven voor je kind verwekt is! Roelie: probeer evt de Omneo eens, ik vind dat die beter vult. Debby: GEFELICITEERD wat leuk zeg! Heeft hij een romantisch aanzoek gedaan? FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL
Pff ik snap echt werkelijk niks van Quinn Hij is zo enorm onrustig, hij ligt in bed, en slaapt maar weer zo onrustig geluiden aan het maken, soms komt er zelfs een huiltje uit. Komt ook de gehele dag al om de 3 uur voor eten, terwijl het eigelijk al 4 uur was. We zijn nu een week gestopt met honrige baby's misschien daar maar weer mee beginnen?
Even klein berichtje van mij, Angelina is hele dag al van slag, ik zelf ben nu toch echt ziek en heb t idee dat zij ook wat ziekig is, Willem is haar nu ff aan t tempen, ben bang dat ze koorts heeft. Tis in elk geval ziekenboeg dus hier. Fijne kerst iedereen!
Debby: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Roelie: Je bent niet de enige die zich zielig voelt. Ik zit hier de hele avond alleen. Morrighan: Nou ja zeg , zo'n grote moeite is dat toch ook niet om even een sigaret buiten te roken. Het gaat toch om haar kleinkind. Hier ook een ziekenboeg met mama voorop. Zit hier snotverkouden en met een hele dikke rode pijnlijke ontstoken neus. Heb trouwens antibiotica gekregen van de ha. Als het na een week niet weg is moet ik terug komen.