whahahahahaha, als jullie allemaal om de hoek zouden wonen, ben ik er werkelijk gek genoeg voor hoor. Ik vind opruimen/schoonmaken echt niet erg Mare eerst mn eigen huisje, ben aan het ruimen, maar raakt niet opgeruimd, doe wat verkeerd vandaag
Voor t schoonmaken heb ik gelukkig sinds vorige week weer een hulp, maar ja, moet t wel opruimen voor ze erbij kan he. En ben gewoon overal te moe voor
Ja natuurlijk ik heb nog wel een klein plekje over in mijn koffer. En anders als het zo blijft als gisteren mag je wel voor mij in de plaatst. De laatste dagen weken om het een en ander fikse ruzie. Word een gezellig vakantie zo! Maar niet heus. En het positief in gaan zien lukt me nu gewoon niet. Terwijl we het vanacht toch iets hebben uitgepraat heb ik nog steeds een boos gevoel. Hoe kan ik dat weg krijgen. Ik samen vol liefde op vakantie en dat is nu ver te zoeken. Sorry voor mijn geklaag maar we zijn gewoon heel hard aan vakantie toe. Hopenlijk is het daarna allemaal beter. En hebben we allebei geen kort lontje meer. Want mannen........
Hey Lin, misschien is die vakantie juist precies wat jullie nu nodig hebben. Andere omgeving, ander ritme, even gewoon 'samen zijn', met mekaar praten en genieten en ontspannen. Jullie zijn er allebei aan toe.
Linda: Ik denk idd dat jullie echt aan vakantie toe zijn. Even lekker tot rust komen en dan zal het tussen jullie ook weer beter gaan. Ik merk het aan mezelf ook hoor. Als ik moe ben of iets dergelijks ben ik snel op mijn tenen getrapt. Dus moet je nagaan bij jou. Jullie hebben toch wel iets meer te verduren. Gewoon lekker gaan.
Jullie hebben ook wel gelijk en ik weet het ook wel. Maar het is soms zo moeilijk te accepteren dat wij niet een gewoon stel kunnen zijn. In iedergeval morgen lekker naar de kapper dat zal ook zijn werk wel doen. Maar nu eerst hoog nodig douchen heb het nog steeds niet gedaan.
Even snel Spammen en dan weer aan het werk http://85.17.225.25/263950001-264000000 ... _kfT-.jpeg (o ja je moet hem wel in volledig beeld zien, anders lijkt ie heel korrelig)
Ben weer terug van de HA... Ze heeft een sterk vermoeden (90%) van een zware bloedarmoede, maar moet morgen toch eerst bloed laten prikken... Woensdag moet ik even bellen voor de uitslag, bij bloedarmoed krijg ik dan staaltabletten voorgeschreven, als het iets anders is moet ik even terugkomen...
Nog ff snel voordat ik boodschapjes ga doen. jeetje Jen, is maar goed dan dat je naar je HA ben gegaan. Pff duurd ook lang voor de uislag, maar ja dan heb je wel duidelijkheid dan Meis Dikke Knufff Oke ben er nu ff vandoor, ff door het rot weer naar buiten met Quinn
Ja, ik geloof 26w5d Jen: succes bij de HA (al is het wel een beetje laat ) Oh zie dat je bloed moet laten prikken, ben benieuwd of daar bloedarmoede uit komt. Linda: alvast toch nog een hele fijne vakantie gewenst Morrighan: leuke pic
haha, had net Remco aan de lijn en ik vroeg of hij ook mee doet met de 50 km/u actie. En ja, hij doet mee.... hij rijdt vooraan Nu maar hopen dat het ook nut heeft ........
Ik hoop ook dat het nut heeft, vind het wel een goeie actie alleen had ik het hele verkeer plat gelegd
Stasia, wow wat goed zeg! Groot gelijk dat je trots bent op je ventje! En idd het gaat best wel erg hard als hij dat op 1 dag doet. Ineens hebben ze het door he?
50km/h? op de snelweg neem ik aan.. heb het ff gemist geloof ik op het nieuws... Lijkt me wel een stunt!
hoi hoi, vanmorgen was het 6.00, toch beter dan 4.30. Ik denk dat je gelijk hebt Melina; gewoon geven zo lang hij er om vraagt, eerst sliep hij slatijd langer dat zal vanzelf wel weer een keer terugkomen. Hij had om 11 uur de fles en heeft net weer over me heen gespuugd hahaha, en hij had niet eens op zijn buik gelegen. hij zag gewoon onbespuugde kleren en dacht heeee dat kan niet! ik ga zelf ook eens naar de HA, priken voor schildklier, en ik ben net als jullie allemaal ook alleen maar moe moe en moe. misschien toch de hormonen? Debby: ik moest wel een beetje lachen om jouw berichtje (hij slaapt na 6.30 niet meer) wij staan altijd om 6.00 al op iedere dag. Maar ik vind het rot voor je, als je hem terug kunt leggen en even door kunt slapen is het fijner. zeker als je je al zo moe en rot voelt zoals jij. werk je nu weer hele dagen? Dees: hee weer een vervelende nacht wat rot! helpt een speentje geven wel een beetje? Jen: bloedarmoede lijkt me heftig, balen zeg! maar dan kun je wel oiets krijgen en dan zou het beter moeten gaan dus misschien ook wel fijn als ze iets vinden.
geeft iemand al 8 maanden potjes? want ik vraag me af wat het verschil is met de 6 maanden potjes. ik vind de 6mnd erg dun
Nou ben zo goed als klaar hierzo, maar eigenlijk ben ik niet tevreden hihi, maar dat duurd bij mij altijd wel even voordat alles zijn juiste plek heeft voor mijn gevoel. Ik heb ook gehoord van de actie, vamorgen op het nieuws was het geloof ik, of had ik het nou gelezen uhh nou een van die dus. Peetje, speentje helpt vaak wel, maar op de een of andere manier is hij onrustig, wij denken dat het dromen zijn waar van hij schrikt, hij gaat dan huilen en als hij flink schrikt ook flink huilen en dan hoesten. Dat was vanacht het geval dus, plus iedere keer een speentje brengen . Bij de 8 maanden potjes zitten volgens mij kleine stukjes. He het vandaag gehaald en wil het van de week uit proberen want ik heb het idee dat hij ook nu zit te kauwen op zijn 6 maanden fruit hihi Ik moet zeggen dat ik de 6 maanden potjes niet zo dun vind, kan je er geen nutrix door heen doen dat het wat dikker word? of nutriton? Heb vandaag de foto's opgehaald en in de album gedaan en hij zit alweer vol, dus ik moet nummer 3 gaan kopen, wel erg leuk hoor als ik al de foto's weer terug zie. Quinn is vandaag trouwens weer meer aan het hoesten, we hadden zo het idee dat het minder werd. Zal denk ik ook met het kdv te maken hebben. Daar hangt zoveel rond natuurlijk. Maar ja wat doe je eraan, helemaal niks.
Fenna eet sinds vorige week 8 maanden potjes. Dat is puree met stukjes idd.. Het kostte in het begin erg veel moeite om weg te werken, maar nu eet ze het goed.